جاباما
۱۱۵۷۱۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بدهی ۳۰۰میلیاردی، مانع انتخاب مدیر جدید پرسپولیس

پس از چند ماه اعتراض و انتقاد تند هواداران و پیشکسوتان به مدیریت باشگاه استقلال سرانجام احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استعفا داد و وزیر جدید ورزش و معاونش هم با طمانینه عجیبی استعفای او را پذیرفتند و سردار مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب و معرفی شد.

خراسان ورزشی: پس از چند ماه اعتراض و انتقاد تند هواداران و پیشکسوتان به مدیریت باشگاه استقلال سرانجام احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استعفا داد و وزیر جدید ورزش و معاونش هم با طمانینه عجیبی استعفای او را پذیرفتند و سردار مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب و معرفی شد. با وجود انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره و مدیرعامل، هواداران استقلال همچنان نقدهایی به وزارت ورزش و وزیر جدید دارند و حتی دوباره داستان تعلق رنگی وزیر و اطرافیان هم شنیده می‌شود!

استقلالی‌ها اگرچه حالا دیگر احمد مددی را بالای سر تیم‌شان نمی‌بینند و از این لحاظ بیش از گذشته به آینده تیم‌شان امیدوارند اما به زعم آن‌ها تاخیر زیاد در تغییر مدیریت باشگاه استقلال با وجود اعتراضات و تجمع چندباره هواداران استقلال و پذیرش دیرهنگام استعفای مددی و مقایسه آن با سرعت قبول استعفای جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و انتخاب سریع سرپرست موقت برای این باشگاه و سپردن امور به صدری جای سوال و تامل دارد. در چند روز اخیر هم که نام حبیب کاشانی و محمد دادکان برای مدیریت باشگاه پرسپولیس مطرح شده باز بهانه‌ای دست هواداران استقلال داده که به انتقاد از رویه وزارت ورزش بپردازند. در بحث انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس هواداران استقلال معتقدند وزیر جدید و دوستانش وسواس بیشتری به خرج داده‌اند و مطرح شدن نام حبیب کاشانی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و عضو جدید شورای شهر تهران و محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال کاملا با برنامه و هدفمند و با در نظر گرفتن همه جوانب بوده است.

رفت و آمدهای اخیر برخی چهره‌های پرسپولیسی از جمله سیدجلال حسینی به دفتر حبیب کاشانی و عدم تایید یا تکذیب شایعات مربوط به بازگشت او به مدیریت پرسپولیس از سوی خودش یا اطرافیانش از یک سو و تاکید بر انتخاب یک مدیر کارکشته و امتحان پس‌داده که سابقه مدیریت در باشگاه را هم دارد از سوی دیگر نشان‌دهنده آن است که کاشانی شانس بالایی برای تصدی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس دارد.

با توجه به ارتباطات خوب کاشانی با چهره‌های سیاسی و با نفوذ و افراد متمول، به زعم استقلالی‌ها انتخاب همین یک نفر بدون در نظر گرفتن سایر اعضای هیئت‌مدیره برای حل مشکلات مالی سرخ‌ها کافی است حال آنکه در هیئت‌مدیره باشگاه استقلال حتی یک چهره اقتصادی هم دیده نمی‌شود! گویا دادکان آب پاکی را روی دست وزارت ریخته و اعلام کرده تمایلی به بازگشت ندارد و با توجه به مشغله کاشانی در شورای شهر تهران و تردید او، وزارت ورزش در حال بررسی گزینه‌های دیگری هم برای مدیریت باشگاه پرسپولیس است تا هرچه زودتر تکلیف هیئت‌مدیره و مدیرعامل این باشگاه هم مشخص شود تا از این پس از سوی هواداران پرسپولیس و پیشکسوتانش مورد هجمه قرار نگیرد.

البته باید این را هم در نظر داشت که با اعلام بدهی ۳۰۰میلیاردی باشگاه پرسپولیس انتخاب مدیر جدید برای این باشگاه به مراتب سخت‌تر از انتخاب باشگاه استقلال خواهد بود چراکه حداقل در بحث بدهی‌ها وضعیت آبی‌ها بهتر از رقیب سنتی است. پرسپولیس با وجود ۲ بار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و ۵ قهرمانی متوالی در لیگ برتر یکی از بدهکارترین باشگاه‌های ایران و آسیاست و بلوکه شدن درآمد چند میلیون دلاری‌اش در حساب کنفدراسیون فوتبال آسیا به بهانه تحریم هم مزید بر علت شده تا اوضاع مالی‌اش بحرانی شود.

هر مدیر جدیدی که برای پرسپولیس انتخاب شود باید بدون در نظر گرفتن این درآمد قابل توجه به فکر تامین منابع مالی جدید برای پرداخت بدهی‌ها از جمله بدهی گابریل کالدورن و اوساگونا، سرمربی و بازیکن سابق سرخ‌ها و پرداخت مطالبات تلمبارشده بازیکنان و کادر فنی فعلی باشد و در این شرایط مالی کمتر کسی جرات چنین ریسکی را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج