۱۱۵۷۶۱۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

افشاگری شهرداری علیه مدیران سابق استقلال

معاون اماکن و فضا‌های ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران دست به افشاگری عجیبی علیه مدیران استقلال زده و مدعی شده در حالی که آن‌ها قصد داشتند وضعیت چمن ورزشگاه اختصاصی استقلال را بهبود ببخشند، مدیران آبی‌ها بنا به دلایل نامشخصی با این موضوع مخالفت کردند.

برنا: معاون اماکن و فضا‌های ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران دست به افشاگری عجیبی علیه مدیران استقلال زده و مدعی شده در حالی که آن‌ها قصد داشتند وضعیت چمن ورزشگاه اختصاصی استقلال را بهبود ببخشند، مدیران آبی‌ها بنا به دلایل نامشخصی با این موضوع مخالفت کردند.

ناصر فریادشیران، معاون سابق باشگاه استقلال، در جدیدترین ادعای خود اعلام کرده بود شهرداری تهران قصد پس گرفتن ورزشگاه امام رضا (ع) را از استقلال داشته اما طبق اطلاعاتی که رسیده مسئولین شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تصمیمی برای پس گرفتن این مجموعه ندارند.

فرزاد رادبوی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران، در این زمینه گفت: سیاست شورای اسلامی شهر و شهرداری به هیچ عنوان پس گرفتن این زمین از استقلال نیست. نه چنین سیاستی در قبل بوده و نه در حال حاضر که افراد ورزشی در شورای اسلامی شهر و حتی شهرداری حضور دارند.

فریادشیران در یک اظهارنظر دیگر گفته بود شهرداری به چمن مصنوعی ورزرشگاه امام رضا (ع) آسیب زده و این چمن قابل استفاده نیست.

رادبوی در این خصوص گفت: تا جایی که من اطلاع دارم مسئولین شهرداری قصد تعویض چمن و تبدیل آن‌ به چمن طبیعی را داشتند و حتی بذرهای هلندی چمن هم تهیه شده بود تا تیم بزرگسالان استقلال هم مانند پرسپولیس بتواند تمرینات خود را در ورزشگاهی اختصاصی‌اش انجام داده و یکسان سازی ورزشگاه‌ها انجام شود اما بنا به دلایلی که ما هم متوجه نشدیم دوستان در باشگاه استقلال با این قضیه مخالفت و با انجام آن، ممانعت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این فریادشیران دیگه کی بود به استقلال تحمیلش کردن، بندازینش بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج