۱۱۵۷۶۷۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بایدن درخواست دیدارِ محمود عباس را رد کرد

منابع عبری‌زبان، شامگاه امروز (چهارشنبه)‌، خبر دادند که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا،‌ هفته گذشته، درخواست دیدار با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را نپذیرفته است.

خبرگزاری فارس: منابع عبری‌زبان، شامگاه امروز (چهارشنبه)‌، خبر دادند که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا،‌ هفته گذشته، درخواست دیدار با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را نپذیرفته است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «والا»، کاخ سفید درخواست رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار با بایدن در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل را رد کرده است.

بایدن درخواست دیدارِ محمود عباس را رد کرد

والا به نقل از منابع فلسطینی و آمریکایی در این خصوص گزارش داد که درخواست دیدار محمود عباس به دولت آمریکا انتقال داده شده؛ اما با این ادعا که بایدن در جریان مشارکت در مجمع عمومی سازمان ملل قصد شرکت در دیدارهای حاشیه‌ای را ندارد و برنامه‌های او اجازه دیدار با رئیس‌ تشکیلات خودگردان را نمی‌دهد، به درخواست مذکور پاسخ منفی داده شده است.

مطابق با این گزارش، رئیس تشکیلات خودگردان پس از مواجه شدن با این پاسخ واشنگتن، تصمیم گرفته است که به آمریکا سفر نکند و تنها به ارسال یک فایل ضبط‌شده برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل بسنده کند.

با این حال، منابع مذکور به والا خبر دادند که در پایان کار مشخص شده است که بایدن با تعدادی از سران کشورها در حاشیه جلسات مجمع عمومی دیدار داشته است.

«باراک راوید»‌ خبرنگار والا با «غیرعادی» خواندن این اقدام واشنگتن، گفت که این دلیل دیگری است که مسئله فلسطین در در اولویت دستور کار دولت آمریکا قرار ندارد.

با این حال، او خاطر نشان کرد که «هادی عمرو»‌ فرستاده آمریکا دوشنبه آینده به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد و با تعدادی از مقامات رژیم صهیونیستی و فلسطینی برای بررسی اوضاع کرانه باختری،‌ غزه و انجام اقداماتی برای تقویت تشکیلات خودگردان فلسطین دیدارهای برگزار خواهد کرد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که رسانه‌های عبری‌زبان اخیرا گزارش دادند که «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دیدار با محمود عباس خودداری کرده است.

«آیلت شاکد» وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی «هرتزلیا» در این خصوص اعلام کرده بود که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد با رئیس تشکیلات خودگردان دیدار کند و قصدی برای انجام چنین دیداری نیز ندارد.

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در توضیح چرایی عدم دیدار نفتالی بنت با رئیس تشکیلات خودگردان تصریح کرده بود: «عباس به تروریست‌ها پول منتقل می‌کند و شریک (تل‌آویو) نیست».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج