هدیه ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک فرشته_موبایلf
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
سفیر بار ساقدوش_1
ریزخور_1
لاله زار مال_1
کلاسینو_1
اپیلاسیون نانا 1
کلاسینو_3
اپیلاسیون نانا 3
ریزخور_3
سفیر بار ساقدوش_3
لاله زار مال_3
کلاسینو_4
لاله زار مال_4
سفیر بار ساقدوش_4
اپیلاسیون نانا 4
ریزخور_4
کلاسینو_2
ریزخور_2
لاله زار مال_2
سفیر بار ساقدوش_2
اپیلاسیون نانا 2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک فرشته_f
۱۱۵۸۴۶۰
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
۹۷۰
ایرانسل، به مناسبت روز و هفتۀ جهانی ناشنوایان، به مشترکان ناشنوای خود، بستۀ اینترنت هدیه می‌دهد. همچنین در یک‌سالگی راه‌اندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان»، مشترکانِ ناشنوا و کم‌شنوا می‌توانند به صورت پیامکی، درخواست دسترسی به این خدمت را ارسال کنند.

برترین‌ها: ایرانسل، به مناسبت روز و هفتۀ جهانی ناشنوایان، به مشترکان ناشنوای خود، بستۀ اینترنت هدیه می‌دهد. همچنین در یک‌سالگی راه‌اندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان»، مشترکانِ ناشنوا و کم‌شنوا می‌توانند به صورت پیامکی، درخواست دسترسی به این خدمت را ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت ۸ مهر ماه (مصادف با ۳۰ سپتامبر)، روز جهانی ناشنوایان، بستۀ اینترنت هدیۀ ایرانسل، برای حدود ۸۰۰۰ نفر از مشترکان ناشنوا فعال می‌شود.

هدیه ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد

این بستۀ هدیه ۱۰ گیگابایتیِ یک ماهه، برای مشترکانی فعال می‌شود که فهرست آنها، پیشتر از طرف انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد مربوطه، به ایرانسل ارسال شده است.

همچنین همزمان با یک‌سالگی راه‌اندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان»، مشترکان ناشنوا می‌توانند به صورت پیامکی، دسترسی به این خدمت را فعال کنند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ۹ مهر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز جهانی ناشنوایان، طی مراسمی با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت‌مدیره، معاونان و مدیران ایرانسل و نیز نمایندگان انجمن‌های مردم‌نهاد فعال در حوزۀ ناشنوایان و جمعی از اصحاب رسانه، ‌در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در ایران این امکان را فراهم کرده بود تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند.در فاز نخست این طرح، این امکان برای مشترکانی که فهرست اسامی آنها توسط سازمان‌های مربوطه به ایرانسل ارسال شده بود، در دسترس قرار داشت. پس از یک سال و با دریافت بازخوردهای مثبت، ایرانسل این امکان را برای تمام مشترکان ناشنوا و کم‌شنوای خود فراهم کرده تا بتوانند به صورت پیامکی، این خدمت را فعال کنند.

ایرانسلی‌هایی که متقاضی دریافت خدمت تصویری ارتباط با مشتریان با زبان اشاره هستند، می‌توانند از خط ایرانسلی خود، عدد ۱ را به شمارۀ ۲۴۶۰ پیامک کنند تا به این ترتیب، درخواستشان ثبت و امکان برقراری تماس تصویری با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل، از طریق وب‌سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل‌من، روی شماره آن‌ها فعال شود.

برچسب ها:
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
عارفی_1
خرید باکس 1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
سوییچ ایران_1
دکتر نائبی_1
شیرآلات زمانی_1
ادیب_1
ادیب_3
عارفی_3
سوییچ ایران_3
شیرآلات زمانی_3
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
خرید باکس 3
دکتر نائبی_3
شیرآلات زمانی_4
دکتر نائبی_4
سوییچ ایران_4
عارفی_4
ادیب_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
خرید باکس 4
دکتر نائبی_2
سوییچ ایران_2
خرید باکس 2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
شیرآلات زمانی_2
ادیب_2
عارفی_2
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
کلینیک النا_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
تنورستان_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
کالازم_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
کالازم_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
تنورستان_فوتر
فنی آتل_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
موسسه خیریه زهرا_فوتر
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
آیلین_تزریق چربی
رستوران باغ بهشت _فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
شفا_فوتر
کلینیک النا_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
قالیشویی بانو_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر