۱۱۵۹۲۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۵ هزار ایرانی، حامیان تیم ملی در برزیل

سفیر ایران در برزیل تخمین زد که بیش از ۵۰۰۰ ایرانی برای حمایت از تیم ملی ایران در این کشور حضور داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا: یکشنبه شب ضیافت شام سفیر ایران در برزیل به افتخار حضور خبرنگاران و عکاسان ایرانی در این کشور برگزار شد.

در این ضیافت، محمد علی قانع‌زاده به خبرنگاران وعده داد در صورت صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی امکانات سفارت را در اختیار نمایندگان رسانه‌های گروهی قرار دهد تا آنها بتوانند بازی ایران در مرحله یک هشتم را در شهر برازیلیا پوشش دهند.

پس از این مراسم قانع‌زاده در جمع خبرنگاران با ابراز خوش بینی از موفقیت تیم ملی ایران در سه دیدار مرحله گروهی و در نتیجه صعود از مرحله گروهی گفت: بر اساس آخرین اطلاعاتی که داریم بیش از ۴۳۰۰ ایرانی با گذرنامه ایران از کشورهای مختلف به برزیل سفر کرده‌اند اما پیش بینی‌مان این است که بیش از ۵ هزار ایرانی با پاسپورت‌های ایرانی یا گذرنامه‌های دیگر کشورها در برزیل حضور داشته باشند.

او در ادامه به خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته سفارت ایران در برزیل به هموطنان ایرانی اشاره کرد و گفت: پیش بینی کرده‌ایم در شهرهایی که بازیهای ایران در آن بازی می‌شود سفارت حضور فعال داشته باشد. همچنین در شهر سائوپائولو به عنوان ایستگاه ورودی پست موقت ایجاد کرده‌ایم تا به هموطنان خدمت رسانی کند.

سفیر ایران در برزیل در پاسخ به این سوال که آیا از مقامات ارشد دولتی برای حمایت از تیم ملی کسی به این کشور سفر خواهد کرد یا خیر گف: در این مقطع قرار نیست از مقامات عالیرتبه دولتی مسوولی به برزیل سفر کند اما در صورت صعود هر امکانی در عالم سیاست شدنی است.

قانع‌زاده همچنین در پاسخ به اینکه شما هشدارهای لازم را به ایرانی‌ها برای سفر به برزیل داده‌اید اما آیا در این چند روز موردی به وجود آمده است یا خیر گفت: یک مورد در این دو، سه روز گذشته داشتیم که خوشبختانه بر طرف شد.

او درباره احتمال روابط ورزشی بیشتر بین ایران و برزیل هم گفت: در گذشت یادداشت تفاهمی بین ایران و برزیل نوشته شده بود و مقرر شده بود که در سفر وزیر ورزش برزیل به ایران یادداشت تفاهم جدیدی به امضا برسد که به خاطر مشغله کاری وزیر ورزش برزیل این سفر انجام نشد اما او خیلی مایل است با سفر به ایران برای همکاری ورزشی بیشتر با کشورمان یادداشت تفاهمی را به امضا برساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج