۱۱۶۱۳۳۶
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

واکنش‌ها به تمرین هالند: ساختگی است!

ویدیویی از تمرینات ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، منتشر شده که واکنش‌های بسیاری را در بین فوتبال‌دوستان به همراه داشته است.

ورزش سه: در ویدیو منتشر شده از این ستاره نروژی که از عصر امروز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، هالند مهارت عجیبی را به نمایش گذاشته است.

واکنش‌ها به تمرین هالند: ساختگی است!

حتی گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، نیز نسبت به این ویدیو واکنش نشان داده که اولین بار توسط صفحه انگلیسی زبان بوندسلیگا منتشر شد. در این ویدیوی کوتاه می‌توان این مهاجم دورتموند را دید که سه توپ فوتبال را روی یکدیگر قرار می‌دهد که به خودی خود کار دشواری است.

او سپس هر کدام از این توپ‌ها را به گوشه بالای دروازه پیش رویش شوت می‌کند که یکی پس از دیگری با دقتی باورنکردنی زده شده و وارد دروازه می‌شوند.

برخی از افراد باور دارند که چنین مهارتی باورنکردنی است و در نتیجه احتمالا تصاویر منتشر شده از این تمرینات نیز با مهارت‌های فیلمبرداری تهیه شده است.

یکی از کاربران در واکنش به این ویدیو نوشت:« چنین چیزی واقعی نیست، فقط یک ادیت حرفه‌ای می‌تواند این ویدیو را درست کرده و سه توپ را روی هم قرار دهد. به همین دلیل است که او بین هر شوت سه ثانیه صبر می‌کند تا کار ادیت آسان‌تر شود.»

کاربر دیگری اظهار داشت:« واقعی بودن این ویدیو به اندازه واقعی بودن بابانوئل است.»

با این حال اگر این ویدیو از سوی تیم شبکه‌های اجتماعی بوندسلیگا ساخته شده باشد، به خوبی توانسته لینه‌کر را فریب دهد. این برنده کفش طلای جام جهانی 1986 با شکلک تعجب نسبت به این فیلم واکنش نشان داد. او تنها کسی نبود که این ویدیو را باور کرده و در صفحه توییترش به اشتراک گذاشت، بلکه صفه بلیچر ریپورت نیز توییتی در این باره داشت که 21 هزار لایک گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج