جاباما
۱۱۶۱۸۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آتشی: استقلال را من به وجود آوردم

من استقلال را به وجود آوردم. من زجر و زحمت کشیدم و سه‌سال تمام شبانه‌روز برای حفظ استقلال خون جگر خوردم.

فرهیختگان: عنایت‌الله آتشی اولین مدیرعامل تاریخ باشگاه استقلال بعد از انقلاب اسلامی، یکی دیگر از افرادی بود که در جلسه روز گذشته مدیران ادواری باشگاه استقلال که به درخواست مصطفی آجرلو و به‌میزبانی علی فتح‌الله‌زاده برگزار شد، شرکت کرد. وی درخصوص برگزاری این جلسه و صحبت‌های رد و بدل شده اظهار داشت: «بنده فقط به این جلسه دعوت شده بودم و مسئولیتی در جلسه فوق نداشتم و نمی‌توانم صحبتی در این زمینه داشته باشم چون محور اصلی دیگران بودند و من فقط به‌عنوان میهمان برای اولین‌بار به چنین جلسه‌ای دعوت شده بودم. بنده حدود ۴۰سال پیش و بعد از انقلاب به‌عنوان اولین مدیر فعالیتم را در باشگاه استقلال آغاز کردم و به این موضوع افتخار می‌کنم، البته تا جایی که مطلع شدم چنین جلساتی تا به‌حال برگزار نشده بود هرچند اگر هم بوده باشد من را دعوت نکرده بودند و من خودم برای اولین‌بار بود که خدمت دوستان می‌رسیدم، بنابراین درخصوص محتوای جلسه فوق و آنچه گذشت نمی‌توانم صحبت کنم چون اظهارنظر خاصی نداشتم و فقط مستمع بودم، آن‌هم به‌خاطر اینکه همه مدیران دعوت شده بودند و من را هم دعوت کردند؛ اما درخصوص گذشته استقلال هر چه بخواهید من در خدمت هستم.»

آتشی: استقلال را من به وجود آوردم

وی درباره غیبت افرادی مانند واعظ‌آشتیانی، افشارزاده و محمدحسین قریب گفت: «از این موضوع مطلع نیستم و باید علت را از خودشان بپرسید. من اطلاعی ندارم که این عزیزان دعوت شده بودند یا خیر.»

آتشی درباره اینکه آیا نتایج اتفاقات و تحولات باشگاه استقلال را دنبال می‌کند یا خیر و اینکه آیا هنوز به این باشگاه تعصب دارد، گفت: «صددرصد، عرق و تعصب چه هست! من استقلال را به وجود آوردم. من زجر و زحمت کشیدم و سه‌سال تمام شبانه‌روز برای حفظ استقلال خون جگر خوردم حالا شما می‌گویید تحولات و نتایج و اتفاقات را دنبال می‌کنم یا خیر؟ مگر غیر از این هم می‌تواند باشد؟»

مدیرعامل اسبق استقلال درباره اینکه چون بعدها به‌سمت بسکتبال کشیده شد، کمتر فوتبال‌دوستان از این موضوع مطلع هستند که اولین مدیرعامل بعد از انقلاب باشگاه استقلال محسوب می‌شود، در این خصوص گفت: «من همان زمان هم بسکتبالیست خود باشگاه بودم. اگر آن زمان به‌ سمت مدیرعامل انتخاب شدم به‌عنوان کاپیتان‌مربی و بازیکن این تیم فعالیت می‌کردم. درواقع من از دهه۴۰ بازیکن استقلال بودم.»

وی درباره اینکه دلایل ناکامی‌های حدود یک‌دهه اخیر باشگاه استقلال را در چه می‌داند و اینکه آیا به هواداران این تیم حق می‌دهد که وزارت ورزش در این ناکامی‌ها مقصر بوده است یا خیر، گفت: «من نمی‌توانم به این مسائل ورود کنم چون در حد و شرایط من نیست که بخواهم درخصوص آن صحبت کنم. به‌نظر من آن کسانی که بودند و مسئولیت داشتند باید این موضوع را از آنها بپرسید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج