جاباما
۱۱۶۲۰۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلال، تنها تیمی که با ۳ گلر لیگ را شروع می‌کند!

استقلال تنها تیم لیگ برتر است که مسابقات را با ۳ دروازه‌بان شروع می‌کند.

ورزش سه: استقلال تنها تیم لیگ برتر است که مسابقات را با ۳ دروازه‌بان شروع می‌کند.

یکی از اتفاقات جالب نقل و انتقالات تابستانی در استقلال رخ داد؛ زمانی که هنوز تکلیف آینده رشید مظاهری و سیدحسین حسینی مشخص نشده بود، با تصمیم فرهاد مجیدی مدیران وقت باشگاه علیرضا رضایی دروازه بان فصل گذشته پیکان را به خدمت گرفتند.

بعد از حضور این دروازه بان در استقلال تصور می‌شد از بین حسینی و مظاهری یک نفر آبی ها را ترک کند. در نهایت اما هردوی آنها در استقلال ماندند و رضایی نیز با توجه به قرارداد دوساله اش در این ماندگار شد.

با تثبیت ادامه حضور مظاهری و حسینی تصور می‌شد آبی های پایتخت علیرضا رضایی را به صورت قرضی به یک تیم دیگر بدهند و سال بعد او به ترکیب استقلال برگردد اما تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است.

رضایی که دروازه بان اول تیم ملی امید محسوب می‌شود و چند روز دیگر بار دیگر اردوی استقلال را برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ترک می‌کند، در بازگشت به تمرینات استقلال قطعا کار سختی برای بازی کردن خواهد داشت. دروازه بانی که سال گذشته در تمام بازی های نیم فصل دوم لیگ برتر برای پیکان به میدان رفته بود، حالا برای ایستادن درون چارچوب توری استقلال باید با دو دروازه بان مطرح دیگر رقابت کند.

بعد از بازگشت مظاهری به استقلال، این دروازه بان جوان بدش نمی‌آمد قرضی به تیم دیگری برود اما در نهایت صحبت های او با فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان نتیجه ای نداشت . در این خصوص شنیده می‌شود سرمربی استقلال با جدایی رضایی مخالفت کرده و بر این اساس او در جمع آبی ها ماندگار است. نکته مهم درباره رضایی این است که او لیست بزرگسالان استقلال را پر نمی‌کند و سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود و به همین خاطر مجیدی قصد حفظ او را کرده است.

بر این اساس استقلال تنها تیم لیگ برتری خواهد که فصل بیست و یکم مسابقات را با ۳ دروازه بان مطرح آغاز می‌کند. ۳ دروازه بانی که برای حضور درترکیب با هم رقابت می‌کنند و در نهایت باید دید فرهاد مجیدی شانس بازی را به کدام گلر تیمش خواهد سپرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج