جاباما
۱۱۶۲۱۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توقف پونفرادینا در شب کلین شیت عابدزاده

در شبی که عابدزاده دروازه خود را بسته نگه داشت، پونفرادینا در کسب برد مقابل میهمان خود که یک نیمه ده نفره بازی کرد ناکام بود.

ورزش سه: در شبی که عابدزاده دروازه خود را بسته نگه داشت، پونفرادینا در کسب برد مقابل میهمان خود که یک نیمه ده نفره بازی کرد ناکام بود.

توقف پونفرادینا در شب کلین شیت عابدزاده

پونفرادینا هفته گذشته در حالی که امیر عابدزاده را برخلاف چهار مسابقه اخیرش در ترکیب و فهرست بازی نداشت مقابل تیم رده پانزدهمی سوسیداد B با نتیجه مساوی متوقف شد تا روند نزولی اش با از دست دادن 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن در طی 3 بازی اخیر تداوم یابد.

پونفرادینا امشب در هفته دهم در شرایطی مقابل فوئن لابرادا قرار گرفت که امیر عابدزاده را در ترکیب اصلی خود داشت. دروازه بان ایرانی پونفرادینا که یکی از نفرات دعوت شده به تیم ملی برای دو بازی با کره جنوبی و امارات بود، امشب به ترکیب تیمش بازگشت تا با تداوم درخشش هایش امید خود را برای به دست آوردن پیراهن شماره یک تیم ملی زنده نگه دارد.

نیمه اول تقابل دو تیم گلی به همراه نداشت و بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید. تنها اتفاق مهم این نیمه اخراج بازیکن تیم فوئن لابرادا بود. کریستین مارکز، در دقیقه 41 این دیدار با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا یاران عابدزاده با یک یار بیشتر در نیمه دوم برای کسب برد تلاش کنند.

در نیمه دوم بازی یک طرفه ای را شاهد بودیم و فوئن لابرادا که یک یار کمتر داشت کاملا عقب کشیده بود. حملات سریالی یاران عابدزاده از شروع نیمه دوم بارها دروازه فوئن لابرادا را تا آستانه باز شدن پیش برد اما هیچ کدام از این حملات به گل ختم نشد تا بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.

با این نتیجه پونفرادینا 18 امتیازی شد و فرصت صعود به رتبه دوم را از دست داد تا پایین تر از آلمریای 19 و خیخون 21 امتیازی در مکان سوم لالیگا دو قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج