جاباما
۱۱۶۲۱۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مورینیو: تیمی که شایسته برد بود، شکست خورد

مورینیو ترجیح داد در مورد کیفیت داوری دنیله اورساتو صحبت نکند و به تحسین شاگردان خود پرداخت.

طرفداری: مورینیو ترجیح داد در مورد کیفیت داوری دنیله اورساتو صحبت نکند و به تحسین شاگردان خود پرداخت.

مورینیو: تیمی که شایسته برد بود، شکست خورد

دیدار یوونتوس و آاس رم در هفته هشتم سری آ با برتری 1-0 تیم مکس الگری به پایان رسید. ژوزه مورینیو پس از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

مورینیو در مصاحبه با DAZN گفت:

* امروز یک رم فوق العاده و بزرگ را در زمین دیدم و در رختکن به بازیکنان همین را گفتم. بدیهی است که شکست خوردیم و 0 امتیاز گرفتیم اما تنها چیزی که می توان گفت این است که رم از جنبه های مختلف عالی بود. به بازیکنان خود تبریک می گویم.

* شجاعت، اعتماد به نفس و ایمان را در بازی بازیکنان خود دیدم. یک باخت همیشه از نظر نتیجه باخت محسوب می شود اما اگر به پروژه رم نگاه کنیم، روند پیشرفت تیم محسوس است. امشب تیمی که شایسته برد بود، شکست خورد. در فوتبال این چیزها پیش می آید.

* نمی خواهم روی صحنه رد شدن گل آبراهام و اعلام پنالتی صحبت کنم چون همه اطلاعات را در دست ندارم و باید فیلم را بازبینی کنم. داور چهارم به من گفت که اورساتو سوت زد و پنالتی آوانتاژ ندارد. می خواهم ذهن خود را از آن صحنه دور کنم و روی کارهایی که باید انجام بدهیم، تمرکز کنم. فقط می توانم بگویم اعلام فقط 3 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم یعنی اینکه داور با عمد و با منظور خاصی این کار را کرده است.

* امیدوارم یوونتوسی ها در جمع و روبروی دوربین ها هم آن تعریف هایی که در تونل و رختکن از ما کردند، بیان کنند. خودشان هم اعتراف کردند که چقدر مقابل ما به زحمت افتادند.

* سال ها پیش تیم من بدون اجرای بازی زیبا در تورین برنده شد اما امشب زیبا بازی کردیم و نتیجه نگرفتیم. در هر صورت تیم در مسیر صحیح است.

* اختلاف نظر آبراهام و ورتو در مورد زدن پنالتی؟ تامی مطمئن و با انگیزه بود اما در زدن ضربات پنالتی، سلسله مراتب داریم. آبراهام پس از ورتو و پلگرینی، گزینه سوم ما است. اگر ورتو و پلگرینی پنالتی را به او می دانند، مشکلی با این کار نداشتم. ورتو هر 13 پنالتی قبلی خود برای رم را گل کرده بود.

* به بچه ها گفتم در چنین بازی هایی باید بدون حسرت به خانه بروید و امشب همینطور شد. خیلی خوب بازی کردیم. کیه زا و کوادرادو را مهار کردیم. در انتقال توپ و جابجایی ها بسیار خوب بودیم اما وقتی مقابل تیمی قرار می گیرید که با آن دو پروفسور [کیه لینی و بونوچی] به خوبی دفاع می کند، کار شما همیشه سخت می شود. احساس می کنم شایسته برد یا حداقل تساوی بودیم.

* توهین هواداران یوونتوس؟ همین هواداران اگر من را در خیابان ببینند، به سمت من می آیند و می خواهند عکس بگیرند. در ورزشگاه هر اتفاقی پیش می آید و توهین هم می شود که اشکالی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج