جاباما
۱۱۶۲۱۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بعد از بازی با الهلال، همه یاد محمود فکری افتادند

وقتی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به الهلال می‌بازد، قاعدتا دلیلی ندارد مخاطبان فوتبال یاد سرمربی پیشین استقلال بیفتند، اما یک اظهارنظر غیرضروری از محمود فکری باعث شد او شنبه‌شب به سوژه داغ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود.

روزنامه همشهری: وقتی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به الهلال می‌بازد، قاعدتا دلیلی ندارد مخاطبان فوتبال یاد سرمربی پیشین استقلال بیفتند، اما یک اظهارنظر غیرضروری از محمود فکری باعث شد او شنبه‌شب به سوژه داغ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود. فکری که به‌شدت با کادر فنی فعلی استقلال مشکل دارد، بعد از شکست آبی‌پوشان در برابر الهلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، به انتقاد از عملکرد فرهاد مجیدی پرداخت.

او اعتقاد داشت الهلال تیمی نبود که بتواند استقلال را شکست بدهد و برای جاانداختن منظورش، از حریف دیرینه مایه گذاشت. محمود‌خان گفته بود: «اگر پرسپولیس به الهلال می‌خورد، شک نکنید برایش مشکل‌ساز می‌شد. من احساس می‌کنم آنالیزی نسبت به آن تیم صورت نگرفته بود؛ اینکه چه ضعف‌هایی داشت. فقط بازیکنان را ترساندند و گفتند الهلال بازیکنان گران‌قیمت دارد. قیمت بازیکن که داخل زمین نمی‌رود.»

شاید شبی که فکری این حرف‌‌ها را می‌زد، حتی تصورش را هم نمی‌کرد دقیقا یک‌ماه دیگر در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس به الهلال بخورد و ادعای او در معرض محک عینی قرار بگیرد. این اتفاق اما رخ داد و سرخپوشان بعد از عبور از استقلال تاجیکستان، در یک‌چهارم نهایی به پست تیم عربستانی خوردند. شاید اگر فکری خوش‌شانس بود، پرسپولیس در قرعه‌کشی این مرحله با الوحده یا النصر رودررو می‌شد، اما انگار گوی و گلدان‌ها قصد آزار فکری را داشتند. نهایتا هم پرسپولیس با ارائه یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های سالیان اخیرش برابر الهلال شکست خورد تا سرمربی پیشین استقلال سوژه شود و ساعات سختی را پشت سر بگذارد.

از همه بدتر اینکه نمایش استقلال برابر همین الهلال بسیار بهتر از عملکرد پرسپولیس بود. آبی‌ها در نیمه دوم به‌شدت تیم عربستانی را تحت فشار قرار دادند و موقعیت‌های فراوان گلزنی به‌دست آوردند. در آن دقایق دروازه‌بان الهلال یعنی عبدالله معیوف چندین مهار نجات‌بخش داشت و در پایان مسابقه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، درحالی‌که او برابر پرسپولیس شب آسانی داشت. در هر صورت با اتفاق بدی که برای فکری رخ داد، شاید او تا مدت طولانی خلع سلاح شود و فرهاد مجیدی بدون فشار اصلی‌ترین منتقدش لیگ بیست‌ویکم را شروع کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج