جاباما
۱۱۶۲۱۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مشکلات پرسپولیس در صدر

در باشگاه پرسپولیس دو دستگی عجیبی وجود دارد. برخی از عوامل باشگاه و البته هواداران به دنبال بازگرداندن حمیدرضا گرشاسبی به پست مدیریتی باشگاه هستند. گرشاسبی در حال حاضر مدیرعامل فولاد است، اما چراغ سبز‌هایی برای بازگشت به سرخپوشان نشان داده است.

روزنامه فرهیختگان: ماجرای مدیرعامل جدید پرسپولیس این روزها به بحث اصلی این باشگاه تبدیل شده است. پس از ماجرای گاف باشگاه درباره سفر به عربستان، فشارها روی مجید صدری بیش از پیش شده و او تلاش می‌کند با تزریق منابع مالی به باشگاه، نظر هواداران را نسبت به خود بازگرداند. هوادارانی که نقدهای زیادی به صدری دارند و معتقدند او بیش از اندازه مصاحبه می‌کند.

اتفاقی که پیش تر مجید سمیعی مخالف آن بود و اجازه نمی‌داد جز سخنگوی باشگاه، کسی درباره اتفاقات پرسپولیس صحبت کند. صدری اما با جدایی سمیعی، چند مصاحبه اختصاصی با رسانه‌های مختلف انجام داد و حتی در آستانه بازی این تیم مقابل الهلال نیز در مقابل دوربین برنامه فوتبال برتر حاضر شد تا در کنار افشین پیروانی و یحیی گل محمدی پاسخگوی سوالات خبرنگار این برنامه باشد. صدری اما علاوه بر مخالفان بیرونی، مخالفانی هم در داخل باشگاه دارد. در واقع برخی از عوامل داخل باشگاه معتقدند صدری اجازه نمی‌دهد کسی در داخل باشگاه کار کند. یکی از این عوامل در این باره می‌گوید: «صدری به هیچکس اجازه نمی‌دهد کار کند. می‌خواهد خودش همه کارها را انجام دهد و انگار ما هیچ نقشی در اداره باشگاه نداریم».

علاوه بر مخالفان البته، صدری موافقان بسیاری هم در باشگاه دارد. در این باره شنیده ایم روز سه شنبه هفته گذشته جلسه ای در وزارت ورزش و جوانان و با حضور حمید سجادی و یکی از عوامل مدیریتی تیم برگزار شده و آن فرد به وزیر ورزش گفته برای قرمزها بهتر است که وزارت مقدمات بقای صدری را در باشگاه فراهم کند. گزینه‌های جانشینی صدری اما یکی از نگرانی‌های اصلی هواداران است. در این باره چند گزینه مطرح شده اما دو گزینه اصلی به مدیریت باشگاه نزدیک تر است. دست کم هواداران بسیاری در باشگاه پرسپولیس دارند.

گرشاسبی یا کاشانی؟

در باشگاه پرسپولیس دو دستگی عجیبی وجود دارد. برخی از عوامل باشگاه و البته هواداران به دنبال بازگرداندن حمیدرضا گرشاسبی به پست مدیریتی باشگاه هستند. گرشاسبی در حال حاضر مدیرعامل فولاد است اما چراغ سبزهایی برای بازگشت به سرخپوشان نشان داده است. او که در دوره حضور در پرسپولیس عملکرد قابل دفاعی را از خود به جا گذاشته بود در حال حاضر یکی از گزینه‌های اصلی و مطرح برای بازگشت به پرسپولیس است اما بحث بازنشستگی اش مهمترین سدی است که در مقابل او قرار دارد. هرچند خودش در گفت و گوهایی عنوان کرده بازنشسته نیست. اطرافیان او می‌گویند مخالفان گرشاسبی شایعه بازنشستگی او را مطرح کرده اند تا مانع از حضورش در پرسپولیس شوند.

دسته دوم اما بوقچی هایی هستند که خاطرات خوبی از مدیرعامل اسبق پرسپولیس دارند. گرشاسبی خودش گفته رها کردن فولاد در این مقطع نامردی است ولی برخی می‌گویند اگر قضیه جدی شود بهانه ای هم برای جدایی پیدا خواهد شد! حبیب کاشانی که به عنوان یکی از اعضای شورای شهر منصوب شده در حال حاضر گزینه دیگری است که می‌تواند به مدیرعاملی پرسپولیس برسد. می‌گویند اگر تماشاگران به ورزشگاه‌ها بازگردند احتمالا نام کاشانی را بیش از پیش روی سکوها خواهیم شنید. در واقع بوقچی‌های سابق و برخی از بوقچی‌های فعلی باشگاه به دلیل آنکه در دوره حضور کاشانی، مزایایی همچون بیمه را از او دریافت کرده‌اند، علاقه بسیاری دارند تا او به باشگاه بازگردد.

فراموش نکنید که او در دوره پیشین حضورش موفق شد یک قهرمانی را به سرخپوشان هدیه کند و هوادارانی هم دارد. مخالفانش اما می‌گویند ذهن حبیب کاشانی درگیر شورای شهر است و فرصت چندانی برای رسیدن به امور پرسپولیس ندارد. ضمن آنکه او بیش از آنچه باید، به بوقچی‌ها اهمیت می‌دهد و مثال شان نیز اهدای سه باب دکه روزنامه فروشی (بخوانید سیگار فروشی) به یکی از بوقچی‌های باشگاه است. طرفداران علی دایی البته مخالف سرسخت بازگشت حبیب کاشانی به پرسپولیس هستند. طرفداران فوتبال هنوز ماجرای درگیری کاشانی و علی دایی را به خاطر دارند. اتفاقاتی که حتی به تلویزیون هم کشیده شد و علی دایی حتی حاضر نشد روبه روی کاشانی بنشیند و با او مناظره کند.

سه ضلعی پرسپولیس

روزهای عجیبی برای پرسپولیس فرارسیده است. از سویی باشگاه رقیب (استقلال) در آرامش و با مدیریت مصطفی آجورلو در آرامش به کار خود ادامه می‌دهد و بازیکنان خارجی با کیفیت را جایگزین خریدهای فرهاد مجیدی در فصل نقل و انتقالات می‌کند و از سوی دیگر بازیکنان این تیم در افت عجیبی به سر می‌برند و همانطور که هواداران دیدند، بسیاری از ستاره‌های این تیم از جمله ترابی و امیری، هرگز در بهترین فرم بدنی خود قرار نداشتند و از پس الهلالی‌ها برنمی آمدند. این در حالیست که در دوره سمیعی ماجرا برعکس بود و پرسپولیس در آرامش به سر می‌برد اما استقلال و مددی هر روز کانون حاشیه‌ها بودند. همه این اتفاقات سبب شده تا حمید سجادی به سرعت به فکر انتخاب مدیرعامل جدید و یا ابقای مجید صدری به عنوان مدیرعامل این تیم باشد و در این باره تصمیم گیری کند.

فراموش نکنید که صدری در حال حاضر با تزریق پول به باشگاه، بازیکنان و کادرفنی را از نظر مالی در شرایط خوبی قرار داده اما همه این پول‌ها قرضی است و کارگزار جدید باید مبالغ پرداخت شده توسط صدری را به بدهکاران باشگاه بازگرداند. اوضاع پرسپولیس فعلا پیچیده شده اما وضعیت قرمز نیست. هرچند ممکن است در روزهای آینده، اوضاع به قرمز بودن نزدیک شود. فعلا جنگ لیدرها و موافقان گرشاسبی در کنار طرفداران صدری یک سه ضلعی تشکیل داده و تلاش‌ها برای حضور مدیرعامل محبوب هر ضلع در پرسپولیس ادامه دارد.

وزارت ورزش همچنان در خواب

نکته جالب اما به بی‌تفاوتی مدیران وزارت ورزش مربوط است که همچنان برنامه‌ای برای مشخص کردن وضعیت مدیریتی پرسپولیس ندارند. قرار بود اعضای جدیدی برای هیات مدیره انتخاب شوند و مدیرعامل هم انتخاب شود اما هنوز خبری نشده و فقط چند مسئول دوره سمیعی که توسط صدری به بازی گرفته نشده‌اند استعفا کرده‌اند. باید دید انفعال مدیران وزارت ورزش که درخصوص مدیریت استقلال هم با تاخیر فراوان دست به تغییرات زدند تا کی ادامه دارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج