جاباما
۱۱۶۲۱۷۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نفر به نفر با بازیکنان استقلال در آستانه لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال این روز‌ها خودش را برای حضور قدرتمند در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر آماده می‌کند، تیمی که به نسبت سال گذشته بازیکنان جدید بسیاری را در ترکیب خود می‌بیند. از سوی دیگر با توجه به جدایی چهره‌هایی، چون مهدی قایدی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و... شماره پیراهن این بازیکنان به نفرات دیگر رسیده است.

روزنامه فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال این روزها خودش را برای حضور قدرتمند در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر آماده می‌کند، تیمی که به نسبت سال گذشته بازیکنان جدید بسیاری را در ترکیب خود می‌بیند. از سوی دیگر با توجه به جدایی چهره‌هایی چون مهدی قایدی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و... شماره پیراهن این بازیکنان به نفرات دیگر رسیده است. در این بین شماره ۴ همچنان در اختیار سیاوش یزدانی خواهد بود، روزبه چشمی شماره ۵ را می‌پوشد و شماره ۱۰ نیز به امین قاسمی‌نژاد رسیده است. همچنین شماره ۷ که فصل گذشته در اختیار شیخ دیاباته بود، به آرش رضاوند رسید.

در این گزارش قصد داریم عملکرد تمامی بازیکنان استقلال در پیش فصل را بررسی کنیم با این توضیح که بسیاری از این نفرات از بابت اینکه هنوز برای حضور در فصل جدید پولی از بابت قراردادشان به آنها پرداخت نشده ناراحت، نگران و گلایه‌مند هستند و این موضوع چه بسا روی کار استقلالی‌ها در تمرینات پیش‌فصل و حتی در رقابت‌های آتی لیگ برتر تاثیر‌گذار شده و دوباره در ابتدای فصل فوتبالی عاملی شود تا آبی‌ها کار را با ناکامی آغاز کنند. این درحالی است که مدیران جدید این باشگاه این روزها شبانه‌روز در تلاش هستند تا با تامین منابع مالی جدید هر چه سریع‌تر مشکلات مالی و اقتصادی استقلالی‌ها را حل کنند و در صدد آن هستند تا بتوانند تا قبل از آغاز رقابت‌های لیگ یک تزریق مالی به اردوی تیم داشته باشند. با همه این تفاسیر در گزارشی قصد داریم عملکرد بازیکنان استقلال در فاصله دو روز مانده به اولین بازی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر را مورد بررسی قرار داده و در مورد عملکرد فنی و آخرین وضعیت تک‌تک بازیکنان استقلال به نکات برجسته آنها اشاره کنیم با این توضیح که به ترتیب شماره بازیکنان این گزارش را می‌خوانید.

سیدحسین حسینی: شماره 1

درباره دروازه‌بان کهنه‌کار استقلالی‌ها پیش از این هم نوشتیم که این روزها بسیار با‌انگیزه و آماده در تمرینات استقلال ظاهر شده و تمرینات این بازیکن با شدت زیادی در روزهای اخیر ادامه داشته است. نکته قابل توجه اینکه شماره یک استقلالی‌ها زودتر از همه به محل تمرین آمده و دیرتر از همه می‌رود تا به انجام تمرینات اختصاصی و پرفشار مشغول شود‌. همان‌طور که اشاره کرده بودیم این دروازه‌بان فعلا گزینه اول فرهاد مجیدی برای حضور در دروازه استقلال محسوب شده و اگر این میزان آمادگی را همچنان در بازی‌های رسمی هم به نمایش بگذارد مطمئنا کار برای دروازه‌بان دیگر این تیم برای حضور در درون دروازه استقلال در ادامه بسیار سخت خواهد شد.

محمدحسین مرادمند: شماره 3

محمدحسین مرادمند فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کرد تا جایی که چک برگشتی او نزدیک بود کار دستش داده و مشکلات حقوقی و قضایی را برایش به وجود بیاورد اما با پادرمیانی بزرگ‌ترهای تیم این موضوع ختم به خیر شد. این درحالی است که هنوز مشکلات مالی در جمع استقلالی‌ها ادامه داشته و به نظر می‌رسد این موضوع همچنان روح و روان مرادمند را مورد آزار قرار داده و عاملی شده است تا این بازیکن نتواند بدون دغدغه و نگرانی کارش در جمع استقلالی‌ها ادامه دهد. از تمرین آبی‌پوشان خبر می‌رسد که مرادمند در تمرینات پیش‌فصل بدون پیشرفت محسوسی نسبت به فصل گذشته حاضر شده و مثل یک ماشین خودکار اتوماتیک کارش را انجام می‌دهد. البته این بازیکن در پازل تاکتیکی مجیدی حضور داشته و به نظر می‌رسد برای فصل جدید نیز یکی از ارکان ترکیب ثابت استقلال باشد.

سیاوش یزدانی: شماره 4

سیاوش یزدانی به قول یکی از مربیان استقلال یکی از باهوش‌ترین مدافعان ایران است. البته او در این چند وقت اخیر مدام در اردوی تیم ملی حضور داشته و کمتر با استقلال تمرین کرد اما برخی رفتارها و ناراحتی‌ها که از این بازیکن به‌خصوص بعد از دیدار ایران مقابل کره‌جنوبی سر زد در آستانه رقابت‌های لیگ هواداران استقلال را نگران کرده است. با این حال به نظر نمی‌رسد برای ادامه همکاری یزدانی با آبی‌پوشان مشکل خاصی وجود داشته باشد. با این حال یزدانی با توجه به حضور در تمرینات تیم ملی از آماده‌های استقلال محسوب شده و این بازیکن نیز مثل مرادمند از ارکان ترکیب ثابت استقلال برای بازی‌های لیگ به‌شمار می‌رود.

روزبه چشمی: شماره 5

بعد از یک فصل جدایی از استقلال چشمی دوباره به این تیم برگشته تا یک بار دیگر با پیراهن آبی استقلال را همراهی کند. البته به محض اینکه زمزمه‌های بازگشت روزبه چشمی شنیده شد اولین سوال و ابهام در بین استقلالی‌ها این بود که مجیدی می‌خواهد از این بازیکن در کدام پست بازی بگیرد که حالا با توجه به تمرینات اخیر استقلالی‌ها پاسخ این ابهام مشخص شده که چشمی آبی‌ها را در میانه میدان و در پست هافبک دفاعی همراهی خواهد کرد. البته چشمی یک مقدار با مصدومیت جزئی مواجه بوده و در تمرینات روزهای اخیر فشار زیادی را متحمل نشده و با همه این تفاسیر به نظر می‌رسد برای اینکه روزبه چشمی به آمادگی برسد چند روز زمان نیاز است و احتمالا تا یکی دو هفته آینده او به شرایط بازی خواهد رسید.

زبیر نیک‌نفس: شماره 6

زبیر نیک‌نفس هم از خوب‌های استقلال در تمرینات پیش‌فصل این تیم محسوب می‌شود و عملکرد مطلوبی را در تمرینات به ثبت رسانده و مسلط و پرانرژی و با روحیه کار را در این چند روز دنبال کرده است، درحال حاضر نیز با مصدوم شدن مهدی مهدی‌پور به نظر می‌رسد این بازیکن بدون دغدغه در ترکیب ثابت استقلال به میدان می‌رود با این امیدواری که به نگرانی کادر فنی و هواداران از داشتن یک هافبک دفاعی مقتدر با توجه به جدایی مسعود ریگی مرتفع شود.

آرش رضاوند: شماره 7

مهره دوست‌داشتنی و مورد علاقه فرهاد مجیدی در فصل جدید حالا با شماره پیراهن سرمربی این تیم در این فصل به میدان خواهد رفت. رضاوند در فصول گذشته عملکرد پرفرازونشیب را به ثبت رسانده است. این درحالی است که این بازیکن در تمرینات فوق‌العاده پرتلاش با‌انگیزه ظاهر می‌شود و از لحاظ بدنی نیز بسیار آماده است اما در بازی‌های رسمی آن‌طور که باید و شاید نمی‌تواند تمام ظرفیت‌های خود را به نمایش گذاشته با این حال با توجه به تمرینات پیش‌فصل امسال و آمادگی این بازیکنان، به نظر می‌رسد باید منتظر یک آرش رضاوند متفاوت در فصل جدید رقابت‌های لیگ باشیم.

سعید مهری: شماره 8

سعید مهری یکی از خوب‌های فوتبال تبریز تا پیش از پیوستن به استقلال محسوب می‌شد تا جایی که از وی به‌عنوان سعید عزت اللهی جدید فوتبال ایران نام برده می‌شد اما از وقتی که مهری به استقلال پیوسته این بازیکن زیر سایه هافبک‌های این تیم قرار گرفته و نتوانست تمام پتانسیل خود را به نمایش بگذارد. این درحالی است که این‌طور شنیده می‌شد که مهری نیز از استقلال رفتنی شده اما این بازیکن آنقدر جنگید تا حقش را با ماندن در جمع استقلالی‌ها به نوعی گرفته و حالا مانده است تا با درخشش در میدان، جایگاهی را در قلب استقلالی‌ها باز کند. این بازیکن در آن اوایل پیوستن به جمع آبی‌ها تا حد زیادی سردرگم بود اما کم‌کم مجیدی به او پروبال داد و امروز شماره ۸ جدید استقلالی‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و اتفاقا در بازی‌های درون تمرینی گذشته هم چند گل زیبا را هم به ثمر رساند. به نظر می‌رسد اگر این بازیکن به میدان برگردد می‌تواند در میانه میدان کار را دست گرفته و به قول معروف کار را هم در بیاورد.

مهدی مهدی‌پور: شماره 9

طبق شنیده‌ها این بازیکن در دیدار مقابل دانشجویان از ناحیه همسترینگ مصدوم شده تا جایی که در تمرین روز بعد شرکت نکرد. البته به نظر نمی‌رسد مصدومیت مهدی‌پور جدی باشد اما با وجود روزبه چشمی، سعید مهری و زبیر نیک‌نفس کادر فنی استقلال برای ترکیب میانه میدان نگرانی چندانی ندارد هرچند مهدی‌پور تا پیش از این در پازل تاکتیکی مجیدی نقش اصلی و جدی را بازی کرده است. با این حال شاید این بازیکن هم دیدار اول استقلال مقابل هوادار را از دست بدهد. تا قبل از مصدومیت، مهدی‌پور نیز در تمرینات فوق‌العاده پرتلاش و منظم ظاهر شده و به نظر نمی‌رسد مشکل حادی درخصوص این بازیکن وجود داشته باشد.

امین قاسمی‌نژاد: شماره 10

از این بازیکن به‌عنوان یکی از بهترین خریدهای فصل جدید برای استقلال نام برده می‌شود اما باید دید فرهاد مجیدی از این بازیکن در کدام پست بازی می‌گیرد. درحال حاضر مجیدی از این بازیکن در گوش (وینگر) راست استفاده می‌کند. این درحالی است که قاسمی‌نژاد خودش اعتقاد دارد یک مهاجم نوک بوده و می‌تواند به بهترین شکل ممکن توپ‌های ارسالی روی دروازه را به گل تبدیل کند‌. طبق شنیده‌ها قاسمی‌نژاد در پست جدیدی که سرمربی استقلال برایش در نظر گرفته در زمین تقریبا بیکار شده اما با توجه به اینکه سن‌وسالی از قاسمی‌نژاد گذشته خودش اعتقاد دارد باید در نوک خط حمله قرار گرفته تا با تمام‌کنندگی ذاتی که دارد توپ‌هایی که می‌آید را به‌ تور چسبانده و بدون دغدغه به گلزنی بپردازند. درحال حاضر مجیدی از این بازیکن در بازی‌ها پرس می‌خواهد اما شرایط سنی قاسمی‌نژاد ‌طوری نیست که هم پرس کرده و هم موقعیت ساخته و هم در موقعیت گل قرار بگیرد.

رشید مظاهری: شماره 12

از خوب‌های نیم‌فصل گذشته پارسال می‌توان به این دروازه‌بان اشاره کرد اما به ناگهان ورق چرخید و مظاهری چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ رفتارهای حاشیه‌ای یک مقدار برای استقلال دردسرساز شده تا جایی که کار او به جدایی نیز کشیده شد. با این حال از تمرینات استقلال خبر می‌رسد با توجه به دیر اضافه شدن مظاهری به تمرینات این تیم، شرایط بدنی او یک مقدار از سایرین عقب‌مانده و برای اینکه از لحاظ بدنی و فنی به بقیه برسد تا اندازه‌ای کار دارد. نکته قابل توجه اینکه در بازی‌های تدارکاتی امسال استقلال این دروازه‌بان اکثر گل‌ها را دریافت کرده و هنوز کار دارد تا بتواند به شرایط مطلوب برسد. این درحالی است که فعلا نمی‌توان او را با سید حسین حسینی مقایسه کرد‌.

سبحان خاقانی: شماره 14

بازیکن جوانی که تا دو فصل پیش هیچ اسمی از او در فوتبال ایران بود ناگهان فصل گذشته با پوشیدن پیراهن آبی برای خود اسم و رسمی دست‌وپا کرده و حالا نیز فرهاد مجیدی به او اعتقاد زیادی دارد. این بازیکن از آن دسته بازیکنانی است که کادر فنی اصرار به ماندن او داشته تا جایی که فرهاد مجیدی به خاطر خاقانی، احمد موسوی را هم رد کرد. به نظر می‌رسد امسال این بازیکن بیشتر برای استقلال به میدان رفته و از خاقانی بیشتر خواهیم شنید. جالب اینکه در بازی‌های تدارکاتی خاقانی در چند بازی در دفاع راست بازی کرده و نظر مجیدی را جلب کرده است.

محمدرضا آزادی: شماره 16

مهاجم جوان آبی‌ها در تمرینات اخیر با دلخوری به خاطر بدعهدی استقلالی‌ها از جانب مشکلات مالی که وجود دارد و همچنین عدم تهیه منزل مسکونی کار را دنبال کرد. این درحالی است که او معتقد است با استقلال قرارداد سفید امضا کرده اما هنوز ریالی دریافت نکرده است و باید فعلا در منزل اقوام و دوستان امورات خود را سپری کند. آزادی از لحاظ بدنی نیز یک مقدار کار دارد اما از آنجایی که جوان خوش‌قد و بالا و گلزن و چارچوب‌شناسی است می‌تواند خیلی زود جایگاهی را در استقلال برای خود دست‌وپا کند.

وریا غفوری: شماره 21

در این مدت اخیر شایعات زیادی درباره اختلاف بین وریا غفوری کاپیتان استقلالی‌ها با فرهاد مجیدی منتشر شده و چه بسا جذب بازیکن خارجی جدید استقلال نیز بر همین اساس بوده باشد. با همه این تفاسیر از تمرینات استقلال خبر می‌رسد که وریا آمادگی بدنی بالایی دارد و قصد دارد تا با آمادگی بالای خود نشان بدهد هنوز هم از بهترین‌های استقلال بوده ضمن اینکه خودش را به کادرفنی و هواداران یک‌بار دیگر به اثبات برساند، البته حضور یامگا می‌تواند برای وریا غفوری زنگ خطر باشد اما غفوری در تمرینات چند وقت اخیر بسیار آماده نشان داده است و عملکرد او این پیام را داشته که نمی‌خواهد به راحتی میدان را خالی کند.

بابک مرادی: شماره 22

بابک مرادی را باید یکی از استقلالی‌های متعصب بدانیم، بازیکنی که تا پیش از پیوستن به این تیم همیشه از استقلال صحبت کرده و خودش را استقلالی تمام‌عیار معرفی می‌کرد اما از آنجایی که در این مدت چندین‌بار پست این بازیکن تغییر پیدا کرد همین تغییرات باعث شد تا مرادی سردرگم شده و نتواند آن‌طور که می‌خواهد به این تیم کمک کند. او در تمرینات بسیار پرتلاش و زحمتکش ظاهر می‌شود اما استفاده از این بازیکن در پست‌های مختلف باعث شده است تا مرادی عملکرد دلچسبی را در تمرینات ارائه نکرده تا جایی که شنیده می‌شود با اضافه شدن بازیکنان خارجی جدید شاید او در فهرست مازاد فرهاد مجیدی قرار بگیرد و چه بسا اولین بازیکنی که کادرفنی مجبور به کنار گذاشتنش می‌شود مرادی باشد.

آرمان رمضانی: شماره 23

آرمان رمضانی در تمرینات تا آخرین رمقی که در بدن دارد تلاش کرده و به قول معروف با سوت پایان تمرین به قدری زحمت کشیده که سینه‌خیز می‌شود اما این بازیکن در تمرینات پیش‌فصل در هنگام تمام‌کنندگی بی‌دقت و عجول و به قولی شتابزده نشان داده و آن مهاجم زهرداری که باید نیست اما در همین جمع بازیکنان یک سر زن قهار نشان داده تا جایی که در بازی تدارکاتی هم گل زد اما نمی‌توان فعلا به‌عنوان یک فوروارد فیکس روی او حساب کرد.

متین کریم‌زاده: شماره 27

این بازیکن جوان سرما خورده و در تمرینات چند روز اخیر استقلال شرکت نکرد اما تا پیش از آن در تمرینات پیش‌فصل آبی‌ها جزء یکی از خوب‌ها تلقی شده و هم خوب تمرین می‌کرد و از آمادگی بدنی بالایی هم برخوردار است و می‌تواند نمایش‌های خوب خود در روزهای پایانی فصل گذشته به‌خصوص شب خاطره‌انگیز مقابل نساجی مازندران را در فصل جدید به مراتب تکرار کند.

امیرعلی صادقی: شماره 29

یکی از پدیده‌های فصل جدید بدون شک می‌تواند این بازیکن باشد تا جایی که بابت خرید بازیکنانی مانند صادقی یا حسین‌زاده باید به فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال تبریک گفت. صادقی انرژیک سرعتی و تکنیکی محسوب شده و در مجموع می‌توان در یک کلمه او را فوق‌العاده تعریف کرد.

عارف آقاسی: شماره 33

در غیاب عارف‌ غلامی حالا یک عارف دیگر در خط دفاعی استقلال جایگزین شده اما از تمرینات این تیم خبر می‌رسد که بهترین مهره دفاعی این تیم در پیش‌فصل چه در تمرینات و چه در بازی‌های تدارکاتی عارف آقاسی بوده و بدون شک تا به اینجای کار به‌عنوان یکی از بهترین خریدهای استقلال خود را نشان داده است. این بازیکن در تمرینات به‌گونه‌ای رفتار می‌کند که انگار یکی از بازیکنان قدیمی استقلال محسوب می‌شود. او از قدرت رهبری بالایی برای خط دفاعی و مجموع تیم برخوردار بوده و از این لحاظ نیز او را بازیکنی فوق‌العاده می‌دانند.

فردین رابط: شماره42

رابط هم یکی از بازیکنان خوب، تکنیکی و سرحال استقلالی‌هاست اما با توجه به سن‌وسال کمی که دارد این بازیکن تحت‌الشعاع اسمی‌ها قرار گرفته و خودش هم می‌داند که برای فصل جدید کمتر به وی بازی خواهد رسید. با این حال این بازیکن در تمرینات با‌انگیزه است و خودش هم دوست دارد هرچه سریع‌تر کار را بگیرد اما برای آنکه در فصل جدید استقلال را همراهی کند فردین کار سختی دارد هرچند این بازیکن هم اگر اطمینان و اعتماد فرهاد مجیدی را پشت خود داشته باشد می‌تواند در فصل جدید دست به کارهای بزرگی زده و خیلی زود جایگاهش را پیدا کند.

محمدجواد به‌آفرین: شماره 44

این مدافع جوان بسیار با‌انگیزه و پرتلاش و قلدر در تمرینات ظاهر شده اما در خارج از میدان از او به‌عنوان یک استقلالی تمام‌عیار و اخلاق‌مدار و مودب یاد می‌شود. در فصل جدید شاید از این بازیکن هم بیشتر بشنویم.

جعفر سلمانی: شماره 59

با توجه به جدایی میلیچ و محمد نادری و همچنین مصدومیت ابوالفضل جلالی از جعفر سلمانی به‌عنوان گزینه اول حضور در جناح چپ استقلال نام برده می‌شود‌. این بازیکن در تمرینات سوای آن چیزی که در بازی با الهلال بود نشان داده و بسیار خوب ظاهر می‌شود و شرایط وی کم‌کم هم بهتر می‌شود. البته سلمانی کمی خجالتی و کم رو نشان داده که اگر این‌طور بخواهد کار را پیش ببرد در ادامه شرایط برای وی سخت خواهد شد، با این حال این بازیکن در تمرینات فوق‌العاده خوب ظاهر شده و اصلا آن چیزی نبود که جلوی سوریه با لباس تیم ملی و جلوی الهلال با لباس استقلال نشان داد.

محمد دانشگر: شماره 70

مدافع جنجالی و پرحاشیه استقلال در تمرینات پیش‌فصل جزء یکی از خوب‌ها و آماده‌ها بوده است اما برای فیکس شدن باید بجنگد. فعلا برای ترکیب خط دفاعی یزدانی و مرادمند به همراه آقاسی چشم فرهاد مجیدی را برای حضور در ترکیب اصلی گرفته است. این درحالی است که اگر نخواهیم روزبه چشمی را در خط دفاعی ببینیم. با این حال به نظر می‌رسد کار دانشگر برای آنکه به ترکیب اصلی برسد سخت بوده و این بازیکن تلاش خود را بیشتر می‌کند.

ارسلان مطهری: شماره 72

تا امروز که هنوز خبری از مهاجم خارجی استقلال نیست. به نظر می‌رسد ارسلان مطهری را باید مهاجم اول استقلال بدانیم. این بازیکن هم در بازی‌های تدارکاتی استقلال گلزنی کرده و هم در تمرینات پیش‌فصل فوق‌العاده آماده نشان داده است، هر چند با توجه به اینکه این بازیکن مدت زمان زیادی می‌شود که از استقلالی‌ها پولی نگرفته یک مقدار از لحاظ ذهنی دچار مشکل شده و چه بسا همین موضوع در شروع بازی‌ها روی عملکرد فنی وی تاثیر‌گذار باشد. با همه این تفاسیر شنیده می‌شود این بازیکن اصلا در تمرینات کم نمی‌گذارد.

فردین نجفی: شماره 76

هافبک هجومی جوان استقلالی‌ها که از رده‌های سنی به بزرگسالان این باشگاه رسیده در تمرینات عالی نشان داده است. این بازیکن بعد از به پایان رساندن خدمت سربازی دوباره به جمع شاگردان مجیدی بازگشته و به قدری خوب کار کرد که با وجود جدایی بازیکنان جوانی مانند بلبلی، آقایی و خادم‌پور کادر فنی استقلال این بازیکن را تایید کرده و خواستار ادامه فعالیت این بازیکن در جمع آبی‌ها شده است.

رضا آذری: شماره 77

این بازیکن هم شرایطی مانند فردین نجفی دارد و در تمرینات خیلی خوب ظاهر شده است. البته به محض بازگشت آذری به استقلال این بازیکن با مصدومیت دست‌وپنجه نرم می‌کرد و آرام آرام دارد به شرایط مطلوب می‌رسد. این بازیکن در پستی بازی می‌کند که استقلالی‌ها در سال‌های اخیر بازیکن کمتر داشته‌اند و از او به‌عنوان مجتبی جباری جدید نام برده می‌شود. آذری خصوصیات شماره ۸ شاکی سابق استقلال را دارد و فقط باید به او اعتماد شود.

سینا سعیدی‌فر: شماره 90

این بازیکن یک تنه دربی امیدها را برای استقلال درآورد. با این حال باتوجه به اینکه سه دروازه‌بان دیگر در ترکیب فصل جدید آبی‌ها حضور دارند یک مقدار کار برای این بازیکن بسیار سخت خواهد بود. سعیدی‌فر در تمرینات استقلال نیز آماده نشان داده با این حال با بازگشت مظاهری و همچنین ماندن رضایی حتی برای نشستن روی نیمکت در فصل جدید کار سعیدی‌فر بسیار دشوار خواهد بود و مسلما به وی بازی نخواهد رسید.

علیرضا رضایی: شماره 98

این دروازه‌بان در مدت اخیر در تمرینات تیم ملی امید حضور داشت اما مورد اطمینان کامل فرهاد مجیدی قرار داشته تا جایی که سرمربی استقلال از این بازیکن به‌عنوان گلر آینده تیم ملی نام برده است. منتهای مراتب با وجود سیدحسین و رشید، رضایی هم برای قرار گرفتن در درون دروازه استقلال کار سختی دارد و قطعا مجیدی این ریسک را نمی‌کند تا دروازه‌بان‌های با تجربه خود را کنار گذاشته و از رضایی استفاده کند.

امیرحسین حسین‌زاده: شماره 99

این بازیکنان در تمرینات عالی نشان داده البته با توجه به اینکه وی مقابل الهلال به میدان رفت همین حسابی اعتمادبه‌نفسش را افزایش داده و اگر مصدومیت مجدد به سراغ او نیاید و بتواند با آمادگی بالا استقلال را همراهی کند مطمئنا به همراه همبازی سابق خود یعنی صادقی از پدیده‌های فصل جدید در استقلال لقب خواهد گرفت، همان‌طور که در بازی با نماینده سعودی‌ها در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این موضوع را ثابت کرد. البته حسین‌زاده چند جلسه را در تمرینات پیش‌فصل به خاطر مصدومیت از دست داد.

نکته قابل توجه اینکه ابوالفضل جلالی هنوز تمرین تاکتیکی را با استقلالی‌ها انجام نداده و کوین یامگا هم به تازگی به اردوی آبی‌ها اضافه شده و باید چند روزی را درخصوص ارائه گزارش عملکرد این بازیکن منتظر ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آسمانی

      ما چشممون آب نمیخوره از این گزارش
      خدا کند اینطور باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج