۱۱۶۲۳۶۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ادعای یک خبرگزاری: صدری در پرسپولیس می‌ماند

بر اساس اطلاعاتی که به خبرنگار فوتبالی رسیده، مجید صدری سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس، در تیم مدیریتی این باشگاه هم حضور خواهد داشت.

فوتبالی: بر اساس اطلاعات واصله، مجید صدری سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس، در تیم مدیریتی این باشگاه هم حضور خواهد داشت.

بعد از شکست پرسپولیس به الهلال و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، حالا به نظر می‌رسد که وزارت ورزش به زودی تکلیف تیم مدیریتی جدید این باشگاه را مشخص کند.

بعد از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس، مجید صدری رئیس هیات مدیره پرسپولیس به عنوان سرپرست این باشگاه مشخص شد و در چند وقت گذشته اخبار مختلفی درباره گزینه‌های وزارت ورزش برای جانشینی سمیعی مطرح شد. از صدری گرفته تا نفراتی مثل حبیب کاشانی و علی‌اکبر طاهری و حتی حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد که البته گرشاسبی گفته حتی اگر از پرسپولیس هم پیشنهاد داشته باشد، از فولاد جدا نخواهد داشت.

در چنین شرایطی و طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی، مجید صدری قطعا یکی از افرادی است که در هیات مدیره جدید پرسپولیس حضور خواهد داشت و کماکان به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه، به کارش ادامه خواهد داد.
گفته می‌شود با توجه به فعالیتهای صدری برای پرسپولیس - به خصوص در حوزه مسائل مالی - وزارت ورزش قصد دارد به همکاری با صدری ادامه دهد. مدیری که از طریق روابطش توانسته منابع مالی مختلفی را برای پرسپولیس فراهم کند و جدا از پرداخت مطالبات فصل قبل پرسپولیسی‌ها، قرارداد یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری را هم تمدید کرد.

گفته می‌شود صدری تائیدیه لازم را از وزارت ورزش برای ماندن در هیات مدیره دریافت کرده است و باید به زودی منتظر معرفی سایر اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل جدید این باشگاه بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج