جاباما
۱۱۶۲۶۰۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

واکسن نزده‌ها باید هر ۷۲ ساعت تست بدهند!

سازمان استخدامی کشور طی بخشنامه‌ای ورود کارمندانی را که واکسن کرونا نزده اند به ادارات ممنوع اعلام کرده است، اما معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرده است که تزریق واکسن کرونا اجباری نیست!

خبرگزاری تسنیم: سازمان اداری و استخدامی کشور روز دوشنبه با صدور بخشنامه‌ای ضمن اعلام لغو کامل دورکاری کارمندان، در بند چهارم بخشنامه خود تأکید کرده است: از روز شنبه اول آبان‌ماه از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت نکرده باشند، ممانعت به‌عمل خواهد آمد و کارمندانی که بدون دریافت واکسن کرونا در محل کار خود حاضر شوند مطابق جزء الف بند یک مصوبه ستاد ملی کرونا تاریخ ۲۵ مرداد ۹۹ برخورد خواهد شد.

واکسن نزده‌ها باید هر ۷۲ ساعت تست بدهند!

اما با وجود صدور این بخشنامه از سوی سازمان اداری و استخدامی، امروز محسن فرهادی؛ معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفتگویی اعلام کرده است: کارکنان موظف هستند کارت واکسن داشته باشند اگرچه واکسن زدن اجباری نیست و در صورتی که فردی از کارکنان دولتی، نهادهای مردمی و شرکت‌های خصوصی کارت واکسن نداشته باشد باید هر 72 ساعت یک بار تست پی‌سی‌آر بدهد؛ الزامات و اجبار قوانین مربوط به کارکنان، تحت اختیار مسئولان هر بخش و متفاوت از دیگر نهادها است.

سؤال و ابهامی که در زمان حاضر بر اساس این بخشنامه و اظهارنظر مقام وزارت بهداشت ایجاد شده این است؛ آیا تزریق واکسن کرونا، اجباری شده است که حالا سازمان استخدامی شرط حضور کارمندان در ادارات را تزریق حداقل یک دوز واکسن کرونا قرار داده است؟!

و اگر تزریق واکسن کرونا آن‌گونه که معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرده است، اجباری نیست، پس چطور سازمان استخدامی، خواستار ممانعت از حضور کارمندانی که واکسن کرونا را دریافت نکرده‌‌اند، شده است؟!

سؤال دیگری که در این خصوص وجود دارد این است؛ آیا فقط افرادی که واکسن نزده‌‌اند در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند که باید هر 72 ساعت یک بار تست پی‌سی‌آر بدهند و آیا افراد واکسن‌زده، به کرونا مبتلا نمی‌شوند که نیاز به انجام تست پی‌سی‌آر ندارند، در حالی که تا امروز تمام مسئولان وزارت بهداشت تأکید داشته‌اند که حتی تزریق هر دو دوز واکسن کرونا هم نمی‌تواند مانع ابتلای افراد به کرونا شود؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج