جاباما
۱۱۶۲۷۹۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مهدی: استقلال درخواستی برای تعویق بازی‌هایش نداشت

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر از تیمی حتی بیشتر از ۳ بازیکن به اردوی تیم ملی امید دعوت شود باز هم بازی‌های این تیم برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: سهیل مهدی در خصوص مشکلاتی که در هفته اول لیگ برتر به وجود آمد و مثلا بازی پدیده مقابل آلومینیوم با ۷ دقیقه تأخیر برگزار شد، گفت: قطعا این موضوع گزارش می‌شود و مسؤولان محترم کمیته انضباطی با این عوامل این موضوع برخورد خواهند کرد خوشبختانه جریمه‌های امسال آنقدر سنگین است که دفعه بعد باشگاه‌ها از این کارها نخواهند کرد.

وی افزود:‌ وقتی تیمی تا سه ساعت مانده به آغاز مسابقه هنوز لیستش را در نقل و انتقالات ثبت نکرده ما به عنوان مسؤول اجرایی سازمان لیگ جه کاری باید انجام دهیم؟ یا باید بازی را سه بر صفر کنم و تمامی تیم‌های لیگ ضرر کنند یا اینکه یکی دو هفته ابتدایی با اینگونه مسائل مدارا کنم و کار را پیش ببرم تا همه چیز روتین شو و مسابقات در عدالت کامل برگزار شود.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که از نظر سازمان لیگ باشگاه مشهدی نامش پدیده است یا شهرخودرو، عنوان کرد:‌از نظر ما نام این باشگاه پدیده است و روی اسکوربورد و لیست بازی هم همین نام ذکر شده بود اما آقایان روی پیراهنشان نام شهرخودرو را حک کرده بودند.

مهدی در خصوص اینکه روز گذشته بازی نساجی نیز در ورزشگاه شهدای ساری با مشکلاتی مواجه بود،‌گفت: این استادیوم تا ساعت یک بامداد شب قبل از بازی نورش آماده نشده بود واقعا بعضی مسائل در اختیار ما نیست و خود باشگاه‌ها باید پیگیر امورشان باشند مثلا همین بازی سپاهان و مس از نظر مخاطب و بیننده هیچ مشکلی نداشت اما ۲۵ دقیقه مشغول چانه‌زنی بودند تا ایرادات برطرف شود.

وی در خصوص اینکه وقتی مردم مشکلات بازی‌های لیگ برتر را می‌بینند ناخودآگاه انتقادات به سمت سازمان لیگ روانه می‌شود گفت: من کاملاً این فضا را قبول دارم و خودم هم یکی از همین مردم هستم اما واقعا بعضی مسائل در اختیار ما نیست.متأسفانه اتفاقاتی در برخی استادیوم‌ها رخ می‌دهد که عجیب و غریب است. مثلاً افرادی که ۲ دز واکسن نزده بودند در یکی از استادیوم‌ها حضور داشتند که نباید در آنجا حاضر می‌شدند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه ۴ بازیکن تیم فوتبال استقلال به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند و آیا بازی‌های این تیم در هفته‌های آینده به تعویق می‌افتد یا خیر،‌گفت: داستان تیم ملی امید و بزرگسالان با هم متفاوت است اگر از یک تیم بیشتر از ۴ بازیکن هم به اردوی تیم ملی امید دعوت شوند آن تیم باید بازی کند، اما ما هم تمام سعی و تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که جدول مسابقات به هم نخورد و تیم‌ها هم ضرر نکنند.

مهدی یادآور شد: قانون تیم ملی بزرگسالان سر جای خودش است و اگر باشگاهی بیش از سه بازیکن در تیم ملی داشته باشد و درخواست لغو بازی‌ها را کند ما این کار را انجام می‌دهیم اما این قانون برای تیم امید نیست. البته این را هم بگویم سعی می‌کنیم تقویم بازی‌ها را طوری بچینیم که باشگاه‌ها ضربه نخورند و خوشبختانه به جز این چند هفته تداخل دیگری با بازی‌های تیم امید و لیگ برتر وجود نخواهد داشت. تا امروز هم باشگاه استقلال درخواستی برای تعویق بازی‌هایش نداشته است.

وی در خصوص اینکه در بازی روز گذشته تیم پدیده پزشک این تیم حضور نداشت گفت:‌ آنها پزشک نداشتند چون آن را معرفی نکردند به نظر شما چه کاری باید انجام دهم؟ من هم مجبور شدم از پزشک استادیوم بخواهم سر بازی بنشیند و کار را پیش ببرد وگرنه باید بازی را لغو می‌کردم در یک بازی دیگر هم پزشک به ورزشگاه نیامده بود و ما هم از پزشکی که در آمبولانس حضور داشت خواهش کردیم کنار زمین حضور داشته باشد و به تیم‌ها کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      یعنی اینکه اگر درخواست داشت قطعا بر سر و بر چشم میگذاشتیم و قبول میکردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج