جاباما
۱۱۶۲۸۲۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

گل‌محمدی: هواداران، من را شرمنده کردند

جمعه ۳۰ مهر ساعت ۱۸ پرسپولیس در اولین دیدار لیگ برتری خود باید به مصاف فولاد خوزستان برود.

خبرورزشی: جمعه ۳۰ مهر ساعت ۱۸ پرسپولیس در اولین دیدار لیگ برتری خود باید به مصاف فولاد خوزستان برود. این دیدار اولین مسابقه پرسپولیس بعد از شکست تلخ در ریاض عربستان برابر الهلال است. خیلی‌ها تصور می‌کنند آثار و تبعات شکست برابر الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا ممکن است روی دیدار با فولاد خوزستان هم مشهود باشد و ...

مدت‌ها می‌شد با یحیی گل محمدی تماس نگرفته بودم و بعد از چند ماه تلفنی به سرمربی پرسپولیس زنگ زدم. یحیی گل محمدی با وجود آن که دیروقت هم تماس گرفته بودم لطف کرد و گوشی را برداشت.

از آنجایی که برای مصاحبه زنگ نزده بودم، خیلی صحبت ها انجام شد و در خصوص مسائل مختلفی حرف زدیم که نوشتنی نیست اما در همین مکالمه شبانه متوجه شدم سرمربی پرسپولیس عزم خود را جزم کرده است تا دوباره تیمش را قهرمان کند.

هرچند فراموش کردن شکست تلخ مقابل الهلال عربستان سخت است اما ماندن در این نتیجه و غصه خوردن او و پرسپولیس را از هدف دور می کند.

یحیی گل محمدی بیش از هر چیز از بابت حمایت هواداران پرسپولیس از خودش و تیمش ممنون بود و گفت: بعد از بازی در نشست خبری از هواداران عذرخواهی کردم اما آن قدر حمایت کرده و لطف داشتند که دلم نیامد به همان مصاحبه بسنده کنم. دوباره متنی در صفحه شخصی ام نوشته و از طرفداران با معرفت پرسپولیس عذرخواهی کردم. باور نمی کردیم این عزیزان پس از باخت تلخ مقابل الهلال این گونه از ما حمایت کرده و قوت قلب تیم شوند. این موضوع شاید بیشتر من را آزار می دهد و امیدوارم این محبت و بزرگواری هواداران را هرچه زودتر جبران کنیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: از همان فرودگاه تصمیم گرفتم دنبال یک شروع جدید باشیم. خیلی حرف‌ها می توان زد و خیلی مسائل را می شد گفت اما به هر حال الهلال و این بازی در عربستان درس‌های زیادی دربر داشت. باید در آینده از این بازی درس بگیریم و خیلی امیدوارم چنین اتفاقی بیفتد. من به تیم خودم و این بچه‌ها باور و ایمان دارم و نمی‌خواهم هیچ توجیهی برای این شکست بیاورم ولی باید دوباره برخیزیم.

وقتی از گل محمدی که خودش هم سابقه بازی در فولاد خوزستان را دارد درباره این دیدار پرسیدم، جواب داد: فولاد خوزستان چند مهره خودش را از دست داده اما این مسئله درباره تیم ما هم صدق می کند. فولاد همیشه یک تیم قابل احترام بوده و مقابل تیم‌های تهرانی به ویژه در اهواز خوب و با انگیزه بازی کرده است اما برای ما هم این دیدار یک شروع جدید است. حالا وارد یک رقابت جدید شدیم و می خواهیم با دست پُر از این بازی خارج شویم هرچند کار سختی در اهواز پیش روی خواهیم داشت.

از تغییرات احتمالی در ترکیب تیم برای بازی با فولاد خوزستان پرسیدم که با خنده پاسخ داد: تا سوت شروع بازی صبر کنید همه چیز را متوجه خواهید شد اما باز هم تأکید می کنم باید شروع جدیدی در رقابتی جدید داشته باشیم. تیم ما مدافع عنوان قهرمانی است و همه ما پرسپولیسی‌ها برای رسیدنز به قهرمانی دوباره تلاش می کنیم.

پی نوشت: از یحیی گل محمدی درحالی خداحافظی کردم که از خودش اجازه گرفتم بخشی از این گپ و گفت دوستانه را بنویسم و او هم باز روی رقابتی جدید و شروعی جدید تأکید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      کم‌فحش دادند!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج