۱۱۶۲۹۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کوئنترائو و آلمیدا جام را از دست دادند؟

دفاع و مهاجم تیم ملی پرتغال به دلیل مصدومیت بازی‌های مرحله گروهی تیم‌شان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم: در جریان شکست ۴ بر صفر شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی پرتغال مقابل آلمان در چارچوب مرحله گروهی جام جهانی ۲۱۰۱۴ برزیل فابیو کونترائو، مدافع این تیم دچار مصدومیت شد و به اجبار در دقیقه ۶۵ جای خود را به آندره آلمیدا داد. پیش از وی هم هوگو آلمیدا، مهاجم این تیم به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرده بود.

کوئنترائو ۲۶ ساله در گفت‌و‌گو با روزنامه «آس» اسپانیا در این باره گفت: صادقانه بگویم که فکر می‌کنم این دوره از جام جهانی برایم تمام‌ شده است. مطمئنم که مصدومیتم جدی است، هر چند امیدوارم در این مورد اشتباه کرده باشم. متأسفانه چنین اتفاقاتی در شغل ما طبیعی است.

مدافع رئال‌مادرید تصریح کرد: شکست سنگین مقابل آلمان و مصدومیتم باعث شد تا یکی از تلخ‌ترین روزهای زندگی‌ام رقم بخورد ولی با این وجود هنوز ۲ بازی دیگر در مرحله گروهی در پیش و همچنان شانس صعود به دور دوم را داریم.

پزشک تیم پرتغال عنوان کرد فابیو کونترائو و هوگو آلمیدا به علت مصدومیت به مدت ۱۰ روز تا ۳ هفته دور از ترکیب این تیم خواهند بود. به این ترتیب این ۲ بازیکن قطعاً بازی پرتغال مقابل غنا و آمریکا از گروه G را از دست خواهند داد.

مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال با وجود شکست سنگین برابر آلمان به صعودش تیمش به دور بعد امیدوار است. او از این می‌ترسد که به علت آسیب دیدگی دیگر نتواند در جام‌جهانی برزیل تیمش را همراهی کند.

فابیو کوئنترائو، مدافع پرتغال از این شکست سنگین ابراز ناراحتی کرد اما آن چه او را نگران‌تر کرده است، آسیب‌دیدگی اوست که احتمال دارد دیگر نتواند در این رقابت‌ها تیمش را همراهی کند.

کوئنترائو که در رئال مادرید بازی می‌کند، گفت: می خواستیم با پیروزی در این دیدار هواداران خود را شاد کنیم، اما متأسفانه شکست خوردیم. آنچه ناراحتی من را بیشتر کرد آسیب دیدگی ام است. روز بسیار بدی برای ما بود. یکی از بدترین و نحس ترین روزهای زندگی ام را تجربه کردم. ولی ما تنها یک بازی انجام داده ایم و هنوز برای صعود شانس داریم. می توانیم با پیروزی در دو دیدار آینده خود برابر غنا و آمریکا جواز صعود به دور بعد را به دست آوریم. هنوز دو بازی دیگر باقی مانده است و نباید امیدمان را از دست دهیم.

او درباره آسیب دیدگی‌اش هم گفت: امیدوارم که این آسیب‌دیدگی جدی و خطرناک نباشد. واقعا ناراحتم اما به هر حال این فوتبال است و احتمال آسیب در آن وجود دارد؛ چرا که این بخشی از وظیفه ما در فوتبال است. متاسفانه الان نوبت من بود تا آسیب ببینم. به صراحت بگویم که احساس ترس می‌کنم. از این می‌ترسم که جام‌جهانی برای من پایان رسیده باشد و دیگر نتوانم تیم ملی کشورم را همراهی کنم. و اقعا می‌ترسم و نمی توانم این را پنهان کنم.

کوئنترائو در دقیقه ۶۴ آسیب دید و در حالی که از درد به خود می پیچید از زمین مسابق خارج شد و جای خود را با آلمیدا داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج