جاباما
۱۱۶۲۹۴۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

درخشش بایرن و چلسی در شب جذاب الدترافورد

هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم‌های بایرن مونیخ، چلسی، یوونتوس و منچستریونایتد و شکست زنیت خاتمه یافت.

خبرگزاری تسنیم: هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم‌های بایرن مونیخ، چلسی، یوونتوس و منچستریونایتد و شکست زنیت خاتمه یافت.

درخشش بایرن و چلسی در شب جذاب الدترافورد

در دومین و آخرین شب از بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) شش بازی همزمان در گروه‌های E‌ تا H برگزار شد که در پایان مهمترین آنها تیم‌های فوتبال یوونتوس، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و چلسی به برتری رسیدند.

در گروه E تیم فوتبال بایرن مونیخ با نتیجه 4 بر صفر میزبان خود تیم بنفیکا را شکست داد و با کسب سومین پیروزی متوالی‌اش جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کرد. لروی سانه دو بار در دقایق 70 و 84، اورتون سوارس در دقیقه 80 (گل به خودی) و روبرت لواندوفسکی در دقیقه 82 برای باواریایی‌ها گلزنی کردند. با نتیجه این بازی بایرن مونیخ 9 امتیازی شد و صدرنشین جدول گروهش ماند، بنفیکا با چهار امتیاز در رده دوم جدول گروه E ایستاد، بارسلونای سه امتیازی سوم است و دیناموکیف که فقط یک امتیاز دارد در قعر جدول قرار گرفته است.

درخشش بایرن و چلسی در شب جذاب الدترافورد

براساس این گزارش، در گروه F یکی از هیجان‌انگیز‌ترین بازی‌های هفته سوم رقم خورد جایی که منچستریونایتد در ورزشگاه الدترافورد باخت ۲ بر صفر مقابل آتالانتا را با پیروزی ۳ بر ۲ جبران کرد. آتالانتا با گلزنی ماریو پاشالیچ در دقیقه ۱۵ و مریح دمیرال در دقیقه ۲۸ پیش افتاد و نیمه اول بازی را هم برد، اما در نیمه دوم ورق به سود شیاطین سرخ برگشت و این تیم در دقیقه ۵۳ اولین گل خورده را توسط مارکوس رشفورد جبران کرد. در دقیقه ۷۵ هری مگوایر کار را به تساوی کشاند و در نهایت بازگشت رؤیایی میزبان منچستری را کریستیانو رونالدو با یک ضربه سر تماشایی در دقیقه ۸۱ کامل کرد. با این نتیجه منچستریونایتد شش امتیازی و صدرنشین شد و آتالانتا را با چهار امتیاز به رده دوم فرستاد.

درخشش بایرن و چلسی در شب جذاب الدترافورد

همچنین در بازی همزمان این گروه تیم فوتبال ویارئال با نتیجه 4 بر یک از سد میزبان خود یانگ بویز سوئیس گذشت. یرمی پینو در دقیقه 6، جرارد مورنو در دقیقه 16، آلبرت مورنو در دقیقه 88 و ساموئل چوکوئزه در دقیقه 2+90 برای ویارئال گلزنی کردند و تنها گل تیم میزبان را هم ماشاک الیا در دقیقه 77 به ثمر رساند. نتیجه این بازی ویارئال را چهار امتیازی کرد، هرچند تفاضل گل ضعیف‌تر نماینده اسپانیا نسبت به آتالانتا آن را در رده سوم قرار داد. تیم یانگ بویز هم با سه امتیاز در قعر جدول ایستاده است.

در گروه G نیز یک بازی برگزار شد که مصاف تیم‌های فوتبال لیل و سویا در فرانسه بدون گل تمام شد. در این جدول این گروه سالزبورگ با هفت امتیاز، سویا با سه امتیاز، لیل با دو امتیاز و ولفسبورگ با دو امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به لیل، به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

و اما در آخرین گروه یعنی گروه F، تیم فوتبال یوونتوس که میهمان زنیت سن‌پترزبورگ بود، میزبان روس خود را با تک گل دقیقه 86 دژان کولوسفسکی شکست داد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه 61 به جای آرتم ژیوبا به میدان رفت.

درخشش بایرن و چلسی در شب جذاب الدترافورد

در بازی دیگر گروه H چلسی با نتیجه ۴ بر صفر مالموی سوئد را مغلوب کرد. آندریاس کریستنسن در دقیقه ۹، جورجینیو در دقایق ۲۱ و ۵۷ (هر دو از روی نقطه پنالتی) و کای هاورتس در دقیقه ۴۸ گل‌های مدافع عنوان قهرمانی را به ثمر رساندند. با وجود پیروزی در این بازی دو مهاجم نوک تیم چلسی روملو لوکاکو (دقیقه ۲۳) و تیمو ورنر(دقیقه ۴۴) مصدوم و مجبور به ترک میدان شدند.

درخشش بایرن و چلسی در شب جذاب الدترافورد

با احتساب نتایج این دو بازی در جدول گروه H، یوونتوس با 9 امتیاز صدرنشین است، چلسی شش امتیازی در رده دوم قرار دارد، زنیت با سه امتیاز در جایگاه سوم است و مالمو هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدرضا

      رونالدوی تمام نشدنی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج