۱۱۶۳۱۵۸
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

تجاوز به زنی مقابل چشمان مسافران در آمریکا

فرد متجاوز که شروری سابقه دار بوده در مقابل چشمان دیگر مسافران ۸ دقیقه به زنی تجاوز کرده و دیگر مسافران حتی زحمت تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی را به خود نداده اند.

عصر ایران: بی تفاوتی مسافران قطاری شهری در شهر فیلادلفیا آمریکا به اقدام یک مرد ۳۵ ساله در تجاوز به یک زن در قطار، با واکنش های زیادی مواجه شده است.

به نقل از آسوشیتدپرس، این حادثه ساعت ۱۰ چهارشنبه شب ۱۳ اکتبر ( یک هفته پیش) در قطار شهری در فیلادلفیا مرکز ایالت پنسیلوانیا آمریکا روی داده است.

مرد متجاوز که یک شرور باسابقه بوده به زنی در قطار در مقابل چشم دیگر مسافران تجاوز کرده در حالی که دیگر مسافران اقدامی در برابر او انجام نداده و حتی برخی مسافران از صحنه حادثه با گوشی های تلفن همراه خود فیلم گرفته اند.

تجاوز به زنی مقابل چشمان مسافران در آمریکا

فرد متجاوز که شروری با سابقه است

در حالی که مسئولان قضایی فیلادلفیا می گویند فیلم دوربین مدار بسته از حادثه که روایتگر چند و چون ماجرا و تعداد مسافران حاضر در واگن قطار در دست بررسی است، اما رییس پلیس فیلادلفیا از این حادثه ابراز شرمساری کرده و عدم واکنش دیگر مسافران را به باد انتقاد گرفته است.

مسافران بی تفاوت نه تنها با مرکز فوریت های پلیسی تماس نگرفته اند بلکه حتی از به صدا درآوردن آژیر خطر برای متوقف شدن قطار نیز خودداری کرده اند.

"تیموتی برنهارت" پلیس مسئول بررسی پرونده نسبت به بی تفاوتی دیگر مسافران ابراز نگرانی کرده و گفته این حادثه نشان دهنده این است که جامعه ما به وضعیت نگران کننده ای رسیده است.

با این حال مسئولان قضایی فیلادلفیا مسئولیت کیفری دیگر مسافران حاضر در صحنه را رد کرده و گفته اند بر اساس قوانین، مسئولیتی حقوقی متوجه آنها نخواهد بود.

"مارجی مکابوی" سخنگوی دفتر دادستان منطقه دلاور فیلادلفیا درباره این حادثه گفت: "پرونده در درست پیگیری است، اما در حال حاضر هیچ انتظاری از تعقیب کیفری دیگر مسافران حاضر در صحنه وجود ندارد.

""جک استولشتایمر " دادستان منطقه حادثه در بیانیه ای اعلام کرد که دادستان ها به دیگر مسافران حاضر در صحنه تضمین می دهند که مسئولیتی حقوقی متوجه آنها نیست و می توانند برای شهادت به دادگاه بیایند. او افزود: قانون ایالت پنسیلوانیا مجازات مسافرانی را که احتمالا شاهد جنایت بوده اند، مجاز نمی داند.

"بر اساس اعلام دادستانی و بر اساس فیلم دوربین مدار بسته قطار، فرد متجاوز بین 6 تا 8 دقیقه به زن مسافر تجاوز کرده تا اینکه کارمندان قطار به پلیس اطلاع داده و مرد متجاوز یک ایستگاه از سوی پلیس دستگیر می شود.

گفته می شود 10 مسافر دیگر در واگن قطار و در لحظه ارتکاب جرم حضور داشته اند اما دلیل عدم واکنش آنها هنوز معلوم نیست.

"ژول اپستاین" استاد حقوق در دانشکده حقوق دانشگاه تمپل فیلادلیفا درباره این حادثه گفت: "دیگر مسافران شاهد ماجرا را نمی توان به دلیل اینکه نشسته و هیچ کاری انجام نداده اند، تحت پیگرد قانونی قرار داد. بی عملی دیگر مسافران هر چند به لحاظ اخلاقی جایز نیست اما به لحاظ قانونی مسئولیتی را متوجه آنها نمی کند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج