۱۱۶۴۳۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بنگر: پرسپولیس و سپاهان، شانس قهرمانی هستند

محسن بنگر به تازگی کلاس‌های مربیگری را در تهران پشت سر گذاشته و حالا با دقت بیشتری بازی‌های لیگ را تماشا می‌کند.

خبرورزشی: کاپیتان سابق پرسپولیس درحال حاضر سرمربی تیم شهردار نوشهر است که یک روز پس از دیدار شاگردان گل محمدی با فولاد خوزستان در دیداری دوستانه به مصاف سرخپوشان رفت. دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید. بد ندیدیم به همین بهانه با محسن بنگر هم کلام شویم:

از بازی دوستانه با پرسپولیس بگو؟ با این تیم مساوی کردید؟

پرسپولیس به نفرات اصلی اش استراحت داده بود و باز هم جا دارد از آقای گل محمدی تشکر کنم که اجازه دادند تیم ما شهرداری نوشهر یک بازی دوستانه با آنها برگزار کند.

در حاشیه این بازی دوستانه دیداری هم با سید جلال، عالیشاه و سایر همبازیان سابق خود داشتید. شماره ۶ پرسپولیس را هم به تو هدیه دادند؟

این پیراهن برای من خاطره انگیز است. دست آقا یحیی و آقا افشین درد نکند و از طرفی دیدار با همبازیان قدیمی هم فال بود و هم تماشا. یاد گذشته ها افتادیم و خاطرات زنده شد. دیدن دوستان، همبازیان و همه پرسپولیسی ها باعث خوشحالی من شد و برای این تیم خوب و دوست داشتنی آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

راستی فکرش را می کردید پرسپولیس در اهواز ۳ گل به فولاد بزند؟

می دانستم برنده می شود اما پرسپولیس ۳ گل هم زد تا کمک کند هواداران این تیم تا حدود زیادی شکست مقابل الهلال را فراموش کنند.

چرا نیمه اول این دیدار چنگی به دل نزد؟

به نظر می رسید در نیمه اول بازیکنان پرسپولیس همچنان تحت تأثیر شکست برابر الهلال باشند و نتوانستند همه پتانیسل خود را بروز دهند اما دربین دو نیمه صحبت های مربیان کمک کرد تیم بهتر بازی کند.

و ۳ گل هم پرسپولیس در نیمه دوم زد؟

بله، به هر حال مهم زدن گل اول بود. وقتی رضا اسدی گل اول را زد، فولاد هم جلو کشید و به نظرم پرسپولیس می توانست گل های بیشتری هم روی ضد حملات بزند اگر بچه ها کمی از خودگذشتگی یا دقت بیشتری به خرج می دادند. البته زدن ۳ گل آن هم در خانه حریف نتیجه خوب و فوق العاده ای در شروع لیگ است.

با توجه به نتایج هفته اول فکر می کنید کدام تیم شانس اصلی قهرمانی باشد؟

واقعا با یک هفته بازی نمی توان قضاوت کرد اما به نظرم باز هم پرسپولیس و سپاهان اصفهان شانس های اصلی قهرمانی هستند.

استقلال و بقیه تیم ها چطور؟

شما نظرمن را پرسیدید و جواب دادم. باز هم تأکید می کنم شاید با یکی دو هفته بازی نمی توان قضاوت کرد اما پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و سپاهان هم امسال با آقای ساکت و محرم نویدکیا باز دنبال قهرمانی است.

شما شانس بیشتر را به کدام تیم می دهید؟

باید ۷ یا ۸ هفته دیگر بازی ها را دید. اینکه کدام تیم کمتر اشتباه کرده یا کدام تیم از اشتباهات حریفان بیشتر استفاده می کند. البته پرسپولیس اگر کمی بیشتر از سوی مسئولان حمایت شود می تواند کمی بیشتر از سپاهان از شانس قهرمانی برخوردار باشد.

به نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار با فولاد خوزستان چه کسی بود؟

همه خوب بودند. از سید جلال بگیرید تا رضا اسدی ولی من وحید امیری را یک بازیکن مؤثر و فداکار دیدم. بازیکنی که پُست اصلی اش هافبک چپ است اما به خاطر کمک به پرسپولیس در دفاع چپ بازی می کند. پاس گلی هم که به آل کثیر داد نقص نداشت. بارها می توان این صحنه را مرور کرد. وحید امیری خیلی پاس دقیق و مواجی داد که فقط یک ضربه می خواست و عیسی آل کثیر هم خیلی خوب آن را تبدیل به گل کرد.

بازی بعدی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران است. فکر می کنی نتیجه این دیدار چه شود؟

پرسپولیس برد شیرینی در اهواز بدست آورد اما به نظرم نباید نساجی را دستکم گرفت. تیم نساجی هفته اول را برده و در هفته دوم هم به راحتی تسلیم پرسپولیس نخواهد شد. بچه های پرسپولیس باید با تمرکز بالا و هوشیاری برابر این تیم خوب مازندرانی بازی کنند.

راستی چه شد که از سید جلال حسینی حمایت کردی؟

سید جلال کاپیتان پرسپولیس و یک الگوی برای همه جوانان فوتبالیست است. من می دانم چقدر زحمت می کشد و چه زندگی حرفه ای دارد که توانسته تا ۴۰ سالگی در این سطح فوتبال بازی کند. من سالهاست با او رفاقت دارم و این حرف را الکی نمی زنم که سید جلال در فوتبال ایران مثل پائولو مالدینی یا فرانکو باره سی در ایتالیاست. من به عنوان یک فوتبالیست می دانم بازی کردن در ۴۰ سالگی چقدر سخت، دشوار و نیازمند یک زندگی کاملا حرفه ای است. به جای آن که ما بیاییم و از زندگی امثال سید جلال الگو بسازیم می آییم و یک مشت خزعبلات می بافیم که قشنگ نیست و حرف من هم همین بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج