اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۶۴۳۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روشن: نیمکت استقلال به آرامش بیشتری نیاز دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نیمکت استقلال آرامش و هماهنگی خوبی نداشت و به جای این که آرامش را به بازیکنان داخل زمین تزریق کنند ملتهب نشان می‌دادند.

خبرگزاری میزان: حسن روشن درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر و پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم؛ در مجموع بچه‌ها خیلی خوب بودند به خصوص اینکه حریف را به خوبی تحت فشار قرار می‌دادند.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان زحمت کشیدند و در مجموع سرتر از ذوب‌آهن بودند. ذوبی‌ها بسته بازی می‌کردند و برای گل زدن عجله داشتند، اما بازیکنان استقلال کم اشتباه تر از بازی‌های قبلی بودند و امیدوارم روز به روز بهتر شوند تا حال این هوادار خوب شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با گلایه از ناآرامی نیمکت آبی‌پوشان گفت: متاسفانه باز هم روی نیمکت شاهد آرامش نبودیم با اینکه تیم جلو بود، نیمکت آرامش و هماهنگی خوبی نداشت و به جای این که آرامش را به بازیکنان داخل زمین تزریق کنند ملتهب نشان می‌دادند.

روشن تصریح کرد: با توجه به اینکه استقلال در زمان مناسبی به گل رسید بازی را مدیریت کرد، اما وقتی دید که می‌توان به ذوب‌آهن گل زد ترسشان ریخت و روبه جلوتر بازی کردند و به گل دوم هم رسید. تیمی که می‌ترسد خیلی بهتر از تیمی است که با غرور بازی می‌کند.

وی افزود: استقلال بسیار خوب بازی کرد و کم نقص ظاهر شد. در زمین شاهد عملکرد خوبی از بازیکنان بودیم، اما روی نیمکت آرامش بیشتری نیاز داریم. البته فرصت‌های گلزنی زیادی را هم از دست دادیم که اگر این اشتباهات قرار باشد در بازی‌های بزرگ هم تکرار شود یقه تیم را خواهد گرفت. متاسفانه تنها نقطه ضعف بازی شلوغی نیمکت بود که امیدواریم این ضعف نیز در آینده برطرف شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد یاماگا گفت: این بازیکن بسیار مسئولیت‌پذیر نشان داد و در دیدار مقابل ذوب‌آهن به خوبی پرس می‌کرد و از قدرت بدنی اش به خوبی استفاده کرد. خوشبختانه تیم شرایط جسمانی خوبی داشت که یکی از نکات مثبت استقلال در این فصل می‌تواند باشد به طوری که حتی تا دقایق پایانی نیز حریف را به خوبی پرس می‌کردند.

روشن خاطرنشان کرد: پیروزی در دیدار اول روحیه بازیکنان را بالا برده بود و از نظر روانی سرتر از ذوب‌آهن بودند. البته نمی‌توان با یک مسابقه در مورد یاماگا اظهار نظر کرد هرچند که شروع بسیار خوبی داشت که امیدواریم بتواند همین روند را ادامه دهد. البته بدون شک با شناخت بیشتری که تیم‌ها در مسابقات آینده از او پیدا خواهند کرد کارش سخت‌تر خواهد شد، اما مسئولیت پذیری یاماگا یکی از نکات بارز این بازیکن بود که حتی تا دقیقه آخر نیز بازیکنان حریف را پرس می‌کرد و از پا نیفتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج