۱۱۶۴۶۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ارتش سرخ در مقابل امیدِ شهرِ خسته!

پیروزی سپاهان، گل گهر و استقلال راهی جز برد برای شاگردان یحیی گل‌محمدی باقی نگذاشته و شکستِ نساجی، مساوی با مدعی ماندن ارتش سرخ است!

ایران ورزشی: تیم یحیی در نیمه دوم بازی برابر فولاد خوزستان در هفته ابتدایی لیگ خلیج فارس، نشان از همان پرسپولیس همیشگی ‌داشت و ثابت کرد که علی‌رغم خروجی‌‌‌های پر نام و نشان، هنوز هم هماهنگی و نظم خاصی در بین شاگردان گل‌محمدی وجود دارد؛ پرسپولیس پس از تجربه شکست تلخ برابر الهلال عربستان، به چیزی جز پیروزی برابر فولاد فکر نمی‌کرد و همه می‌دانیم که ریکاوری روحی روانی بعد از شکست‌های سرنوشت‌ساز تا چه اندازه مهم و حیاتی‌ست.

لیگ برای پرسپولیس با دو نیمه‌ ‌متفاوت آغاز شد و نمایشِ ۴۵ دقیقه ابتدایی چیزی جز بی‌حوصلگی‌ بینندگان به همراه نداشت؛ با این همه گل‌های اسدی، پاکدل و عیسی آل‌کثیر در برابر تک گل لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی سرخ پوشان را به سه امتیازی شیرین در اهواز رساند و حالا زمانِ رویارویی در برابر نساجی فرا رسیده.

تا بوده مربیان و باشگاه‌ها هفته‌های ابتدایی لیگ را به بهانه‌های عدم هماهنگی و ضعف بدنی بازیکنان با بدترین نتایج پشت سر می‌گذارند و وعده بازگشت به روزهای اوج پس ‌از هفته پنجم و ششم را می‌دهند؛ نساجی که فصل پیش را با بردی ۳ بر صفر برابر آلومینیوم اراک آغاز کرده بود، امسال هم با گل دقیقه ۲۳ عبدالکریم اسلامی، فجر سپاسی تازه‌وارد را برد و نشان داد که قیدِ امتیازهای روزهای ابتدایی را نخواهد زد!

ساکت الهامی و یحیی گل‌محمدی تلاش‌ می‌کنند تا برای تصاحبِ تمام امتیازات پا در ورزشگاه آزادی بگذارند و پرسپولیس می‌خواهد با کسب این سه امتیاز در پایان هفته دوم از لیگ برتر نیز یک مدعی تمام عیار شناخته شود و گام‌های ابتدایی را محکم بردارد. در آن سوی میدان اما ترسِ از سقوط همواره بلای جان نساجی دوست داشتنی بوده و چه چیزی بهتر از اینکه از همین ابتدا، حاشیه‌ای امن با تیم‌های پایین جدولی ایجاد کرد و نیم نگاهی نیز به رده‌های بالای جدول داشت!؟

امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی پرسپولیس و نساجی همزمان با تیم‌های فولاد و آلومینیوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت و طی سه بازی گذشته سرخ‌پوشان یک برد ۲ بر صفر و دو تساوی یک بر یک به دست آورده‌اند؛ نساجی هیچ‌گاه در برابر استقلال، سپاهان و یا پرسپولیس تیمی از پیش بازنده نبوده و کیست که نداند حضور‌ ساکت الهامی چه انگیزه و توانایی دو چندانی به تنها «امیدِ شهرِ خسته» بخشیده؟

حالا پیروزی سپاهان، گل گهر و استقلال راهی جز برد برای شاگردان یحیی گل‌محمدی باقی نگذاشته و شکستِ نساجی، مساوی با مدعی ماندن ارتش سرخ است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج