جاباما
۱۱۶۴۸۱۸
۵۲۷۵
۵۲۷۵
پ

لیفت ابرو با نخ و تمام نکاتی که باید بدانید!

اگر ابروهای افتاده دارید و فاصله چشم و ابروهایتان بسیار کم است، لیفت ابرو با نخ می‌تواند راهکار مناسبی برای شما باشد. این روش نیز می‌تواند عوارضی را با خود به همراه داشته باشد.

برترین‌ها: لیفت ابرو با نخ یک روش جدید و کارآمد جهت زیبایی ابرو می‌باشد. این تکنیک به زیباتر شدن چهره‌ی شما کمک می‌کند که درواقع با کشیدن ابرو به کمک نخ این زیبایی صورت می‌گیرد. با استفاده از این روش شادابی صورتتان را به دست می‌آورید. اگر چهره‌ای عبوس دارید و همیشه حالت افسردگی در چهره تان مشاهده می‌کنید، بهتر است از لیفت ابرو با نخ استفاده کنید که این روش یک راه حل کاملا مناسب برای رهایی از این مشکل خواهد بود. البته این افتادگی ابرو‌ها می‌تواند ارثی باشد و اعتماد به نفس افراد تاثیر زیادی بگذارد. این عمل زیبایی که به منظور جوان سازی پوست و خلق زیبایی صورت می‌گیرد، این روز‌ها طرفداران زیادی دارد. اکنون به منظور آشنایی بیشتر با لیفت ابرو با نخ و روش‌ها و مزایای آن، ادامه مطالب را بخوانید.

لیفت ابرو با نخ و تمام نکاتی که باید بدانید!

روش‌های لیفت ابرو با نخ

همانگونه که اشاره شد، لیفت ابرو با نخ یک روش جدید و مناسب به منظور زیبایی ابرو است. این روش مدت هاست که رواج پیدا کرده و برای انجام این جراحی از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. حتی قبل از انجام لیفت از بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی می‌توان استفاده کرد. حال جهت بالا کشیدن ابرو، با توجه به شرایط و هدف نهایی فرد می‌توان یکی از روش‌های انواع لیفت با نخ را انتخاب کرد. اما کدام روش می‌تواند مناسب‌تر باشد که برای رسیدن به پاسخ این سوال، بهتر است با انواع روش‌های لیفت ابرو با نخ آشنا شد.

لیفت ابرو با نخ معلق (Free Floating Thread)

یکی از رایج‌ترین روش‌های لیفت ابرو، لیفت با نخ معلق است. همانگونه که از نام این روش پیداست، از نخ‌هایی استفاده می‌کنند که با استفاده از بی حسی موضعی وارد پوست می‌شود. در نتیجه پس از وارد شدن نخ‌های معلق در پوست، ابروی شما تغییر حالت می‌دهد و این تغییر در چهره شما تاثیر خواهد گذاشت. مدت ماندگاری آن نیز به مدت ۱ الی ۲ سال خواهد بود.

لیفت ابرو با نخ ثابت (Fixed Thread)

از دیگر روش‌های لیفت ابرو می‌توان به لیفت با نخ ثابت اشاره کرد. این روش ماندگاری بالاتری دارد، چرا که پوست اضافی قسمت پیشانی را برمی دارند. میزان کبودی در این روش زیاد است، اما قطعا نسبت به روش نخ معلق ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.

موارد استفاده از لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ یکی از عمل‌های کم خطر برای زیبایی است که مقرون بصرفه می‌باشد. این روش معمولا جهت جوان سازی پوست و زیبایی به کار می‌رود و حتی به جراحی سرپایی و بدون درد نیز شهرت دارد. اما آیا تا بحال از خود پرسیده اید که موارد استفاده لیفت ابرو با نخ چیست؟ از لیفت ابرو برای افتادگی‌های پوست ابرو استفاده می‌کنند و معمولا چهره‌هایی که به دلیل ابروهایشان اخمو به نظر می‌رسند. اما برای بالا کشیدن ابرو از نخ استفاده می‌کنند که این نخ‌ها می‌تواند بر اساس میزان افتادگی کم یا زیاد باشد. حتی در بسیاری از موارد بین دو ابرو و یا تاج آن‌ها تغییراتی وجود دارد که با لیفت می‌توان حالت آن تغییر داد یا به نوعی یکسان کرد.

  • جهت یکسان کردن تاج ابرو
  • جهت ترمیم کم پشتی ابرو
  • جهت هم اندازه کردن ابرو‌ها
  • جهت بالا کشیدن خط ابرو
  • جهت رفع افتادگی ابرو

لیفت ابرو با نخ و تمام نکاتی که باید بدانید!

مزایای لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ به منظور جوان سازی و زیبایی انجام می‌شود. این روش، یک راه مناسب و بی خطر است که با ریسک پایین برای جوان سازی چهره صورت می‌گیرد. این روش معمولا مناسب‌تر از لیفت است و هم اینکه هزینه مناسب تری دارد. حتی نیاز به مراقبت‌های بسیار زیادی همچون لیفت ندارد، اما مزایای بسیاری دارد که شامل:

  • لیفت ابرو با نخ کم خطر‌تر از دیگر روش‌ها است.
  • عدم نیاز به مراقبت‌های ویژه قبل و بعد از عمل
  • عدم رعایت موارد خاص به منظور جراحی
  • تاثیر درمان بلافاصله بعد از درمان
  • قابل مشاهده اثر درمان بلافاصله بعد از انجام جراحی
  • ماندگاری درمان تا چندین سال
  • عدم وجود هیچگونه زخمی روی پوست
  • امکان تمدید مجدد بدون عوارض خاص
  • کم شدن پوست اضافی پلک‌های بالا
  • کاهش چین و چروک پیشانی و خط اخم
  • رفع خطوط پنجه کلاغی دور چشم
  • کاهش چروک‌های افقی پیشانی
  • شاداب و جوان‌تر شدن صورت

اقدامات لازم قبل از لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ برای بالا بردن ابرو‌ها و است که در این روش از ریز رشته‌ها استفاده خواهد شد. درواقع نخ‌هایی سازگار با پوست ابرو‌ها را لیفت و زیبا می‌کنند. در این روش، نخ‌ها در جهت خطوطی که برای جوان سازی صورت مشخص شده اند، قرار گرفته و باعث تحریک کلاژن و سفت کردن پوست می‌شوند. اما برای انجام لیفت، بایستی اقداماتی را انجام داد که عبارتند از:

  • اطمینان کامل از سلامتی کامل
  • مشورت با پزشک در صورت مصرف دارو‌های خاص
  • خودداری از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی دو هفته قبل از انجام جراحی
  • مشورت با پزشک، در صورت داشتن پوست کلوئیدی

لیفت ابرو با نخ و تمام نکاتی که باید بدانید!

هزینه لیفت ابرو با نخ

همانطور که گفتیم لیفت ابرو با نخ‌های متفاوتی می‌تواند انجام شود و طبیعتا هر یک از این نخ‌ها دارای قیمت‌های مختلفی هستند. هزینه لیفت ابرو با نخ به عوامل متعددی از جمله نوع نخ، قسمتی از ابرو که قصد لیفت آن را دارید و دستمزد پزشک بستگی دارد. اگر قصد انجام لیفت ابرو با نخ را دارید، ابتدا باید مورد معاینه متخصص قرار بگیرید و انتظارات خود را با او در میان بگذارید و سپس پزشک کتخصص قیمت دقیق را به شما خواهد گفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج