۱۱۶۴۹۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش‌ها به شکست تحقیرآمیز بایرن‌مونیخ

با شکست تحقیر آمیز بایرن مونیخ در جام حذفی، رسانه‌های آلمان، اسطوره‌های سابق، مربی و ستاره تیم نسبت به این نتیجه عجیب واکنش نشان دادند.

خبرگزاری فارس: شب گذشته در چارچوب رقابت‌های جام حذفی آلمان، بایرن مونیخ در یک شگفتی بزرگ مقابل بورسیا مونشن گلادباخ با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد و یک باخت تحقیرآمیز را تجربه کرد.

بایرن مونیخ که در این سال‌ها در دوران فلیک و زیر نظر ناگلزمان به درخشش‌های کم نظیری دست یافته بودند، چنین نتیجه‌ای را تجربه نمی‌کردند.باواریایی‌ها پس از ۸۴ بازی متوالی شب گذشته در زدن گل ناکام ماندند تا به قول مربی تیم یکی از سیاه‌ترین روزهای خود را به ثبت رسانند.

واکنش‌ها به شکست تحقیرآمیز بایرن‌مونیخ

دینو تاپ مولر که در روزهای کرونایی ناگلزمان هدایت تیم را برعهده گرفته پس از این مسابقه گفت: یک روز بسیار بد برای ماست. من به خاطر این نتیجه شرمنده هستم و از هواداران عذر می‌خواهم. ما با ناگلزمان در ارتباط بودیم و با استفاده از «فیس تایم» تمام ترکیب را با هم چیده بودیم. به نظرم باخت امروز به خاطر ترکیب نبود و فقط یک روز سیاه ما به ثبت رسید. ما در رساندن توپ بسیار دیر عمل می‌کردیم و باید قبول کنیم که نمایش خوبی نداشتیم و خودمان را بهتر کنیم. به مونشن گلادباخ تبریک می‌گویم زیرا آنها باورنکردنی بودند.

توماس مولر پس از این مسابقه اظهار داشت: من چنین چیزی را تاکنون تجربه نکرده بودم. بایرن مونیخ هیچ وقت چنین نمایشی را به ثبت نرسانده بود. ما هیچ وقت در چنین بازی مهمی، اشتباهات پشت سر هم انجام نداده بودیم.

واکنش‌ها به شکست تحقیرآمیز بایرن‌مونیخ

کیکر آلمان در گزارش خود نوشت: اولیور کان مبهوت و درمانده به زمین چمن بروسیا پارک نگاه می‌کرد و حسن سالیحمیدزیچ رویش را برگرداند تا چنین چیزی را دیگر مشاهده نکند. او باور نمی‌کرد که بایرن مونیخ تا دقیقه ۲۱ از حریف ۳ بر صفر عقب باشد. توماس مولر پس از این مسابقه اظهار داشت: من چنین چیزی را تاکنون تجربه نکرده بودم. بایرن مونیخ هیچ وقت چنین نمایشی را به ثبت نرسانده بود. ما هیچ وقت در چنین بازی مهمی، اشتباهات پشت سر هم انجام نداده بودیم.

واکنش‌ها به شکست تحقیرآمیز بایرن‌مونیخ

بیلد آلمان در جلد امروز خود نوشت: بله، نتیجه‌ای که میبینید واقعا درست است، بایرن مونیخ 5 بر صفر مقابل مونشن گلادباخ شکست خورد.

بیلد در نمره دهی خود به هیچ بازیکنی از 10 نمره بالاتر از 6 را نداد و لواندوفسکی، اوپامکانو، تئو هرناندز ، آلفونسو دیویس و سرژ گنابری را بهترین بازیکنان تیم دانست و از نویر، زوله،‌تولیسو و استانیسیچ انتقاد کرد.

واکنش‌ها به شکست تحقیرآمیز بایرن‌مونیخ

باستین شواین اشتایگر، ستاره اسبق باواریایی‌ها نیز در این خصوص گفت: شما نمی‌توانید چنین نمایشی را به اجرا بگذارید. این اتفاق نباید می‌افتاد. امروز بایرن مونیخ خیلی خیلی بد بود. آنها از لحظه اول بازی به شدت ضعیف کار کردند و به مانند سال قبل در دور دوم مسابقات کنار رفتند. این مسئله واقعا ناراحت کننده و اذیت کننده است. ما به شکلی باختیم که این ناراحتی را بیشتر می‌کند زیرا اصلا خوب نبودیم.

سالیحمیدزیچ نیز اظهار داشت: این نتیجه شوکه کننده است. انگار ما در زمین نبودیم و ما بازی نکردیم. ما در نیمه اول حتی در یک نبرد عادی در زمین هم موفق عمل نکردیم و به هیچ وجه نتوانستیم توپ را در زمین به گردش دربیاوریم.

واکنش‌ها به شکست تحقیرآمیز بایرن‌مونیخ

بایرن مونیخ فصل گذشته نیز مقابل تیم گمنام «هولشتین کیل» نیز در ضربات پنالتی حذف شد و این فصل نیز با نتیجه 5 بر صفر از این جام وداع کرد. این شکست بایرن مونیخ، سنگین ترین شکست آنها در رقابت «د.اف.ب پوکال» است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج