۱۱۶۶۲۵۴
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

تکذیب واردات واکسن کرونا توسط گروه برکت

به دنبال انتشار شایعه‌ای در رسانه سعودی "ایران اینترنشنال" مبنی بر واردات واکسن کرونا توسط برکت و انتشار این مطلب در یک رسانه داخلی، روابط عمومی گروه دارویی برکت در اطلاعیه‌ای این خبر را کذب و بی‌اساس خواند و از رسانه‌ای که این مطلب خلاف واقع را منتشر کرده بود به قوه قضائیه شکایت کرد

تسنیم: به دنبال انتشار شایعه‌ای در رسانه سعودی "ایران اینترنشنال" مبنی بر واردات واکسن کرونا توسط برکت و انتشار این مطلب در یک رسانه داخلی، روابط عمومی گروه دارویی برکت در اطلاعیه‌ای این خبر را کذب و بی‌اساس خواند و از رسانه‌ای که این مطلب خلاف واقع را منتشر کرده بود به قوه قضائیه شکایت کرد.

در بخشی از تکذیبیه روابط عمومی گروه دارویی برکت آمده است:

پس از موفقیت واکسن‌های ایرانی کرونا و استقبال گسترده مردم از این واکسن‌ها و انتشار مقاله علمی واکسن کوو ایران برکت در نشریه معتبر بین‌المللی، رسانه سعودی ایران اینترنشال که در دروغ‌پردازی و انتشار اخبار جعلی ید طولایی دارد، عصبانیت خود از دستاورد بزرگ مردم ایران و دانشمندان دارویی کشور را با انتشار خبر مضحک و جعلی "نقش گروه برکت در واردات واکسن خارجی به ایران" بروز داد و درنهایت تعجب برخی پایگاه‌های خبری ازجمله یکی از نشریات داخلی نیز این دروغ‌پردازی را دررسانه خود منعکس نمودند.

همانطور که وزارت بهداشت در تکذیب این ادعا اعلام نمود جمعیت "هلال احمر" تنها متولی واردات واکسن کرونا به کشور است، گروه دارویی برکت نیز ضمن تکذیب رسمی این شایعه و ارائه شکایت رسمی از رسانه مذکور به قوه‌قضائیه، به اطلاع مردم عزیز ایران میرساند که خطوط تولیدی واکسن " کوو ایران برکت" بدون وقفه درحال تولید واکسن کرونا و تحویل واکسن‌های تولیدی به وزارت بهداشت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تکذیب همان تایید قطعی

    • بدون نام

      پس وارد کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج