اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۶۶۳۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فاطمی: پرسپولیس مهاجم و بازیساز می‌خواهد

فراز فاطمی مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید که تیم یحیی گل‌محمدی به زمان نیاز دارد تا هماهنگ شود.

ورزش سه: فراز فاطمی مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید که تیم یحیی گل‌محمدی به زمان نیاز دارد تا هماهنگ شود.

فراز فاطمی درباره بازی دیروز پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت: پرسپولیس، پرسپولیس همیشگی نبود. چند موقعیت هم ایجاد کرد اما موفق نبود. فکر می‌کنم آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس است چون سال گذشته هم ۱-۰ پرسپولیس را شکست داد.

وی ادامه داد: پرسپولیس با تیمی که در چند سال گذشته و بازی های گذشته در آسیا و لیگ داشتیم متفاوت است. پرسپولیس تغییر بازیکن زیادی داشته و چند بازیکن جدا شده‌اند و بازیکنان جدید وارد زمین شدند و فکر می‌کنم که الان برای قضاوت کردن زود است باید زمان بدهیم تا بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند‌.

فاطمی با اشاره به عملکرد خوب تیم پس از باخت با الهلال اظهار داشت: پرسپولیس بعد از بازی با الهلال دو پیروزی در لیگ داشت و توانست واکنش خوبی نشان بدهد و در سومین بازی متاسفانه این باخت را آوردند اما بازی خارج از خانه بود و آلومینیوم خیلی باانگیزه بازی کرد. برد و باخت در فوتبال هست و من فکر می‌کنم با گذشت هفت هفته بهتر می‌توان درباره شرایط تاکتیکی پرسپولیس قضاوت کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: بازیکنی مثل نوراللهی بازیکن فیکس تیم ملی و پرسپولیس بود ولی بازیکنان جایگزین هر چقدر هم بزرگ باشند در پرسپولیس زمان می‌برد تا جا بیفتند. باید به کادرفنی فرصت بدهیم که بازیکنان جدید هم در تیم جا بیفتند تا بتوانیم قضاوت کنیم.

او در خصوص کمبود بازیکن در تیم و جذب بازیکن خارجی عنوان کرد: مهاجم های پرسپولیس، بازیکنان نامدار و خوبی هستند ولی با توجه به اینکه در سه جبهه باید بجنگد، آوردن یک مهاجم خارجی سطح بالا برای پرسپولیس بد نباشد. از طرفی یک پلی میکر که بتواند فرمانده وسط زمین باشد هم نیاز دارد.

فاطمی ادامه داد: در خط دفاعی با توجه به جدایی کنعانی زادگان که هماهنگی خوبی چه با شجاع و چه با سید جلال داشتند ناهماهنگی وجود دارد اما بازیکنان جدید در خط دفاعی هم بازیکنان خوبی هستند و نیاز به زمان دارند.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به صحبت هایش یحیی گل محمدی در خصوص سنگ اندازی برای پرسپولیس گفت: من بعید می‌دانم چنین چیزی باشد. در چند سال گذشته پرسپولیس قهرمان لیگ شده و در سه هفته اول نمی‌شود چنین قضاوت هایی کرد. چیزی به ذهن من نمی‌رسد و بعید می‌دانم. پرسپولیس از نظر بازی با پرسپولیسی که در سال های گذشته وجود داشت تغییر کرده و احتیاج به زمان دارد. پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد و آقای گل محمدی در چند سال گذشته چه در جذب بازیکن و چه در مسائل تاکتیکی خوب کار کرده و نباید و پرسپولیس نباید با این مسائل به حاشیه برود و می‌تواند مثل بعد از بازی با الهلال یک واکنش مثبت نشان بدهد و دوباره برگردد.

وی افزود: الان در ابتدای لیگ هستیم و بازی های زیادی باقی مانده و پرسپولیس می‌تواند به راحتی جبران کند. می‌توانند این باخت را به فال نیک بگیرند و دوباره به لیگ برگردند.

فاطمی درباره مشکلات مدیریتی پرسپولیس پرسپولیس توضیح داد: پرسپولیس در حال حاضر به مشکلات مدیریتی که سال گذشته استقلال داشت، برخورد کرده است و این مساله هم روی نتایج تیم تاثیر دارد‌ اگر وزارت ورزش هر چه سریع تر این مشکلات را حل کند، پرسپولیس هم می‌تواند خیلی سریع به حاشیه ها غلبه کند و به لیگ و بازی های آسیایی برگردد.

او در پایان گفت: هیات مدیره پرسپولیس، افراد بزرگی هستند و وزیر هم یک فرد ورزشی است و باید تصمیمات را در اختیار این عزیزان بگذاریم که بهترین انتخاب را بکنند. اینکه چه کسی بیاید را باید به هیات مدیره و وزیر ورزش بسپاریم که بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج