۱۱۶۶۴۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کارواخال: آغوشم برای راموس باز است!

دنی کارواخال، مدافع اسپانیایی رئال مادرید به دفاع از سرخیو راموس، هم تیمی سابق خود پرداخته است.

ورزش سه: سرخیو راموس هنوز موفق به حضور در ترکیب پاری سن ژرمن نشده و حتی اخباری در مورد تمایل باشگاه به فسخ قرارداد با این بازیکن شنیده می شود. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ساختار دونتسک، دنی کارواخال به تمجید از سرخیو راموس رداخته و تاکید کرد همیشه با آغوش گرم از این بازیکن استقبال خواهد کرد.

دنی کارواخال گفت: "بدون شک در مسیر پیشرفت هستیم. ما در ابتدای نوامبر قرار داریم، بازیکنان جدید و سرمربی جدیدی روی کار آمده اند. هنوز جای پیشرفت برای تیم برای رسیدن به حداکثر سطح ما وجود دارد و کم کم داریم به آن حد هم می رسیم.

رئال مادرید قادر است هر تیمی را شکست دهد و اگر بقیه به ما را به عنوان مدعی نمی بینند، مشکل آنهاست. همچنین برای خود ما هم بهتر است از شر این فشار خلاص شویم. هدف ما صدرنشینی در گروه خودمان در لیگ قهرمانان و بعد ادامه مسیر است.

شایعات اخیر در مورد سرخیو راموس؟ شخصیتی مانند سرخیو راموس باید در رختکن هر تیمی وجود داشتته باشد و این مسئله ای قابل توجه است. البته ما همه مهم بازیکنانی هستیم و این پیام سرمربی و همه ماست و این اتحاد تنها فرمول کسب عناوین قهرمانی در پایان فصل است.

من می توانم کمی با سرخیو راموس همدردی کنم. مطمئن هستم خود راموس اولین کسی است که مشتاق بازگشت و سخت تمرین کردن است. می توانم درک کنم که با داشتن چندین مشکل متوالی، روند بهبودی کمی کندتر پیش می رود. من فکر نمی کنم کسی به حرفه ای بودن سرخیو شک داشته باشد و بعید است باشگاهی مانند پاری سن ژرمن قرارداد او را فسخ کند، اما من با آغوش باز از راموس استقبال خواهم کرد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج