اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۶۷۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افشارزاده: رحمتی بازیکن آزاد بود و رفت

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به جدایی سیدمهدی رحمتی از این تیم گفت: رحمتی بازیکن آزاد بود و من درباره تصمیم او نظری ندارم.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به جدایی سیدمهدی رحمتی از این تیم گفت: رحمتی بازیکن آزاد بود و من درباره تصمیم او نظری ندارم.

بهرام افشارزاده در خصوص جدایی سیدمهدی رحمتی از این تیم و پیوستن به باشگاه پیکان تهران، ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: در این باره چیزی نشنیده‌ام. رحمتی بازیکن آزاد بود و هر تصمیمی که گرفته، برای ما قابل احترام است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رحمتی درباره جدایی از استقلال به شما چیزی گفته؟، بیان کرد: رحمتی موبایل خود را خاموش کرده و تلفن‌های خود را پاسخ نمی‌دهد. بهرحال ما با او مشکلی نداشتیم و به تصمیمی که گرفته است، احترام خواهیم گذاشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه رحمتی گفته بود که افشارزاده با بازیکنان تماس نگرفته است، تاکید کرد: قرار نیست من با بازیکنان تماس بگیرم. در اتاق من باز است و اگر کسی مشکلی دارد می‌تواند آن را حل کند. البته آقای نظری جویباری با بازیکنان در ارتباط بوده و مشکلات را حل می‌کند.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا شما برای بازگشت طالبلو به استقلال با این بازیکن مذاکره‌ای کرده‌اید، گفت: من با هیچ بازیکنی تماس نگرفته‌ام و در این باره آقای نظری جویباری مسئول است. چون درباره جذب دیگر بازیکنان اظهار نظری نداشته‌ام پس بهتر است درباره این بازیکن هم حرفی نزنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج