۱۱۶۷۴۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

ترکیب احتمالی ایران برابر آرژانتین

کارلوس کی‌روش دقایقی پس از اینکه خبرنگاران به مرکز رسانه‌ای کمپ کورینتیانس هدایت شدند ترکیبی را در زمین نگه داشت که به نظر می‌رسد ۱۱ نفر فیکس دیدار برابر آرژانتین خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: از در حالی که امروز خبرنگاران و عکاسان ۳۰ دقیقه برای پوشش تمرین تیم ملی فرصت داشتند کی‌روش برنامه‌های تاکتیکی معمولی‌اش را در حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی پیش برد اما پس از اینکه خبرنگاران به سمت مرکز رسانه‌ای کمپ کورینتیانس هدایت شدند، بازیکنان به دو بخش تقسیم شدند که به نظر می‌رسد بخش نخست بازیکنانی هستند که در ترکیب اصلی ایران در روز بازی شنبه قرار نخواهند داشت.

بخش دوم نیز از بازیکنانی تشکیل می‌شدند که به احتمال فراوان در برابر آرژانتین از ابتدا به میدان خواهد رفت. به نظر می‌رسد تنها تغییر ایران در بازی دوم خود در جام جهانی حضور هاشم بیگ‌زاده به جای احسان حاج‌صفی در میدان است که در این صورت بیگ‌زاده نیز برای انجام کار تدافعی به مهرداد پولادی کمک خواهد کرد.

این بازیکنان پس از خروج سایرین از محل تمرین، به مدت ۳۰ دقیقه تنیس فوتبال بازی کردند. علی کفاشیان و نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در پایان تمرین در کمپ کورینتیانس حاضر شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر

      وقتی سیستم بازی 1-10 هست دیگه اسامی بازیکن ها مهم نیست. روزی که کی روش خلعتبری و صادقیان و آزمون رو کنار گذاشت معلوم بود سیستم بازیش چیه!

    • مرتضى

      سيستم ايران نوين و 0-0-10 مباشد

    • بدون نام

      تو رو خدا جوگیر نباشین واقعیت رو بپذیرید و به اتفاقات نایاب دل خوش نکنید.ما با این بازیکنا و البته با هر بازیکن دیگر ایرانی دیگری که فعلا داریم فقط می توانیم با دفاع بسته جلوی تاکتیک و تکنیک غولهای دنیا بایستیم.

    • کوروش

      بخدا قسم باید قدر شناس کارلوس باشیم،درست ک ما میتونستیم بازی هجومی انجام بدیم،اما همگی میدونیم ک در اون صورت مقابل تیمی ک هجده بازیکنش در اروپا وچلسی،لیور پول و...محکوم ب شکست بودیم،،،تو مو میبینیو او پیچش مو....

    • کوروش

      بخدا قسم باید قدر شناس کارلوس باشیم،درست ک ما میتونستیم بازی هجومی انجام بدیم،اما همگی میدونیم ک در اون صورت مقابل تیمی ک هجده بازیکنش در اروپا وچلسی،لیور پول و...محکوم ب شکست بودیم،،،تو مو میبینیو او پیچش مو....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج