۱۱۶۷۷۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

هیچ نیرویی از ایران به عراق اعزام نمی‌شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه همکاری ایران و امریکا در عراق هرگز اتفاق نمی افتد گفت: به هیچ وجه نیرویی از ایران به عراق اعزام نمی شود.

خبرگزاری مهر: سرلشکر فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ختم پدر همسر سرلشکر محمدعلی جعفری که امروز در مسجد قدس برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: همکاری ایران و امریکا در عراق هرگز اتفاق نمی افتد و معنی ندارد.

وی ادامه داد: داعش تخم دو زرده ای است که هیلاری کلینتون در منطقه ایجاد کرد و از کشورهای منطقه پول جمع کردند و زمینه سازی انجام دادند تا تکفیری و جوانان بی اطلاع مسلمان که انگیزه جهادی داشتند را به منطقه بیاورند و تحت کنترل فرماندهان بعثی فرار کرده از ارتش عراق بگذارند.

وی با بیان اینکه جنایتکارانی که امروز خودشان توان جنگیدن ندارند جوانان ۱۸ تا ۲۰ ساله را از سراسر جهان به کار گرفته اند ادامه داد: داعش حرکت اسرائیل و آمریکا حرکت برای ایجاد حاشیه ای امن برای صهیونیستها در برابر نیروهای مقاومت در منطقه است.

فیروزآبادی ادامه داد: حرکت اخیر آنها عکس العملی بوده به پیروزی بشار اسد در سوریه و حضور مردم سوریه در انتخابات و همچنین پیروزی انقلابیون در عراق.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حرکت داعش یک حرکت نظامی نبود افزود: این اقدام چالشی از قبل انجام شده بود که وقتی آنها وارد مرزهای استان نینوا شدند مقامات وابسته دستور دادند سلاحها را زمین بگذارند و استان نینوا را به داعش تحویل بدهند لذا آنجایی که تفکر داعش تفکر بنی امیه است با همان تفکر با مومنین برخورد می کنند و البته روش وحشیانه آنها بیشتر هوچی گری است تا جنگ.

فیروز آبادی با بیان اینکه اقدام داعش حرکت نسنجیده و از روی عصبانیت است ادامه داد: اقدام آنها باعث شد رهبران مذهبی و فکری عراق متحد شدند و اختلافات جزئی را در برابر دشمنان عراق کنار گذاشتند. و ملت عراق نیاز به سرمایه گذاری های انسانی و معنوی دارد.

وی افزود: به هیچ وجه نیرویی از ایران به عراق اعزام نمی شود و بعد از اعلام حکم جهاد آیت الله سیستانی و رهبری سنی های عراق جمعیت عظیمی از جوانان عراقی در صحنه حاضر و به سه دسته تقسیم شدند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تذکر وی به رسانه های نیروهای مسلح نیز گفت: تذکر بنده تذکر به نیروهای مسلح نبود بلکه تذکر به همه رسانه های کشور بود که یک بحث راهبردی است و رسانه ها با دید راهبردی باید به مسائل کشور نگاه کنند. و اصول اصلی انقلاب را مد نظر قرار دهند. همانطور که شاهد بودیم مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد روی این موضوع تاکید کردند.

وی ادامه داد: من به خاطر اینکه نگویند سیاسی صحبت کرده ام گفتم رسانه های نیروهای مسلح هم تخلفاتی دارد که اگر رفع نشود با آنها برخورد می شود که خوشبختانه بعد از آن مقامات با اقدامات جدی برای اصلاح امور رسانه ای انجام دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حميدرضا شفائى

      از أو به يك نشانه از ما به سردويدن

    • بدون نام

      فقط کافیست رهبری امر کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج