۱۱۶۸۰۳۳
۱۲۹ نظر
۵۱۷۵
۱۲۹ نظر
۵۱۷۵
پ

بهاره رهنما چگونه با یک جمله شهر را بهم ریخت؟

بهاره رهنما باز هم جنجال به راه انداخت.

برترین‌ها: بهاره رهنما این روز‌ها در ترکیه به سر می‌برد طی یک لایو اینستاگرامی حرف‌هایی را بر زبان رانده که تاسف‌آور است. بهاره رهنما گفته است: «از ۱۷ سالگی کار کردم و ۳۰ سال زحمت کشیدم که الان آسایش مالی دارم هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند زندگی خوبی داشته باشد به نظرم آدم بی‌دست و پایی است».

بهاره رهنما چگونه با یک جمله شهر را بهم ریخت؟

سامان رادمان در روزنامه همشهری نوشت: گویا بهاره رهنما نیز که در سال‌های اخیر بیش از سینما و تلویزیون در فضای مجازی و با اخبار زندگی شخصی‌اش و همین‌طور رفتار‌ها و صحبت‌هایش مورد‌توجه بوده، در همین مسیر قدم می‌گذارد. جدیدترین ترفند او برای اینکه بار دیگر به صدر اخبار بازگردد، تحقیر افرادی است که سال‌ها در زندگی تلاش می‌کنند، اما ساختار‌های نابرابر و ناعادلانه به آن‌ها اجازه نمی‌دهد که ثمره رنج و تلاش‌شان را ببینند.

رهنما که برای گذراندن اوقات فراغت خود به ترکیه رفته، از روی عرشه یک کشتی تفریحی برای مردم نسخه پیچیده و گفته: «راز موفقیت چینی‌ها در تمام جهان این است که مردمی بسیار متحد دارند. برخلاف مردم ایران که وقتی همدیگر را می‌بینند، از هم فرار می‌کنند. نباید اینطور باشد.

باید همیار هم باشیم. باید آن حس هموطن بودن در ما زنده شود. من این همه سال کار کردم، خیلی عادی است که بتوانم در این سن آسایش خاطر مالی داشته باشم و زندگی‌ام را راحت بگردانم. هر آدمی که نتواند بعد از ۳۰سال کار کردن زندگی خوب داشته باشد و آسایش و آرامش برای خودش و خانواده‌اش فراهم کند، به‌نظرم بی‌دست و پاست. من سال‌ها زحمت کشیدم و کار کردم و طبیعتا الان هم چیزی که دارید می‌بینید، نتیجه زحمات من است.»

رهنما چندی پیش هم در برنامه «شام ایرانی» گفته بود: «دخترای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون [..].» این گفته این فعال فضای مجازی نیز با واکنش‌های زیادی مواجه شده بود. اگر خانم رهنما این رفتار‌ها را می‌کند تا مبادا تصویرش قطع شود، باید گفت نگران نباشید، شما همیشه با این رفتار و کردار در چشم و مایه عبرت هستید.

بهاره رهنما چگونه با یک جمله شهر را بهم ریخت؟

روزنامه آفتاب یزد در این باره نوشت: مردم در مشکلاتشان از بی‌پولی و گرانی گرفته تا بیماری‌های مختلف و... که بخش اعظم آن حاصل مدیریت ناکارآمد مسئولان است، غرق هستند آنقدر که متوجه نمی‌شوند شب و روزشان چگونه سپری شده است. حالا در این شرایط یک نفر بخواهد با حرف‌های سطحی و با پز دادن مال و اموالش به آن‌ها، نمک به زخم‌شان بپاشد و آن‌ها را بی‌دست و پا خطاب کند، به دور از اخلاق و بی‌انصافی است. اما متاسفانه این حقیقتی است که خانم بازیگر یعنی بهاره رهنما آن را رقم زده است.

جای شکرش باقی است که ایشان از نظر مالی تامین است، اما خانم رهنما! قطعا حقوق بازیگری و داشتن همسری متمول در این رفاهی که شما از آن دم می‌زنید بی‌تاثیر نیست. لیکن به خوبی می‌دانید کارگری که روزانه بیش از ۸ ساعت و بیش از توانش کار می‌کند، ولی حقوق کمی دریافت می‌کند آنهم در این اوضاع آشفته گرانی و باری به هرجهت، حتی اگر بخواهد بیش از ۳۰ سال هم کار کند باز هم نمی‌تواند آن رفاهی که شما از آن صحبت می‌کنید را برای خود و خانواده‌اش تامین کند. پس بهتر است که با همان رفاه و آسایشی که در اختیار دارید، روزگار بگذرانید و با حرف‌هایتان نمک به زخم این مردم دردکشیده نپاشید.

واکنش کاربران

بعد از این لایو اینستاگرامی، بسیاری، بهاره رهنما را مورد انتقاد قرار دادند تا جایی که باعث شد این بازیگر در لایوی دیگر حرفش را پس بگیرد و بگوید: «مخاطب حرفهایم خودم بودم؛ من بعد از سی سال اگر نتوانم رفاه را برای فرزندم تامین کنم آدم بی‌دست و پایی هستم». اما با این وجود کاربرانی به اظهارات بهاره رهنما واکنش نشان دادند.

یکی از کاربران در این باره نوشته است: «جالبه میگه مردمی که بدبختن بدشانسی آوردن آخه مگه تو توی جامعه زندگی نمیکنی؟ کدوم بدشانسی؟ از صبح تا شب جان میکنیم به هیچ جا نمیرسیم مگه تقصیر مردمه؟»دیگری نوشت: «قطعا زحمت کشیدین به اینجارسیدین، ولی بی‌دست و پا خطاب کردن قشنگ نیست... خیلیا هستن از شما ثروتمند‌تر، ولی اینقدر ادعا ندارن».

کاربر دیگری گفته است: «از زندگی کارگری‌خبری نداره. یک کارگر به نظرت چه کاری ازش برمیاد وقتی حقوق بخور نمیر بهش میدن».یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «من دبیرم، توی کارم عالی هستم، بسیار زحمت کشیدم و هزار نوع مریضی گرفتم، ولی دولت ماهی ۷میلیون بهم حقوق میده و جلوی زن و بچه‌ام خجالت میکشم نتونستم خوشبختشون کنم. بخدا بی‌لیاقت و بی‌دست و پا نیستم، ولی خب چکار کنم وقتی دولت بهم حقوق نمیده، بار‌ها اعتراض کردیم».

بهاره رهنما چگونه با یک جمله شهر را بهم ریخت؟

کاربران دیگر نوشته اند: «پس اون کارگر وکارمندی که ۳۰ سال کار میکنن برای امثال تو وقتی بازنشسته میشن هنوزم هیچی ندارن پس بی‌عرضه اند»، «من کارگر که الان ۲۴ سال دارم، شبانه روز کار میکنم هنوز هشتم گرو ۹ هست نه بی‌دست وپا هستم نه تنبل، ولی چه کنم با حقوقی که میگیری هیچی نمیشی. در ضمن شما حق نداری با مردم اینطوری صحبت کنی»، «ما باسوادتر از تو و امثال تو داریم که دارن کول بری میکنن خرج خانواده در میارن، اما بازم هیچی ندارن»، «میگی کار کردم یعنی عرق ریختی کارگری کردی با حقوق اداره کار زندگی کردی... امیدوارم خدا جواب این فخرفروشیت را بهت بده»، «این خانم به چندمیلیون ایرانی که بعد۳۰سال خدمت که الان بازنشسته شده‌اند والان به دلیل گرانی‌ها دچارمشکل شده‌اند علنا توهین کرده است واقعا جای تاسف است»، «به تمام کارمندان با وجدانی که زحمت میکشن، ولی تورم اقتصادی و....

اجازه زندگی خوب رو نمی‌ده توهین نکن»، «ای کاش یک روز بیای کف بازار تا بفهمی که تو این وضع اقتصادی فقط میتونی بعد از سیصد سال خرج ساده زندگی رو در بیاری»، «اگر مردم ایران، تلویزیون و سینمای ایران نبودند معلوم میشد که الان باید کجا باشی. تو همه جوره مدیون مردم کشورتی»، «چرا داغ پدر زحمتکشی را که از فرط استیصال شرمنده فرزندشه تازه می‌کنید کارگری که بعد از ۳۰ سال کارگری خانوادشو شاه عبدالعظیم نمیتونه ببره از بی‌عرضگیشه! خانم رهنما این چرندیاتو تو خلوتت نگهدار»،

«بهت اجازه نمیدم‌شان وشعور مردم رو زیر سوال ببری با خوش گذرونیه خودتون. هر کسی تو زندگی خودش خوشبخته، یه آقایی که خسته میادخونه تا کنارزن و بچه هاش باشه و یه لیوان چای بخوره اون از همه خوشبختره»، «آخه یه کارگر ۳۰ سال که سهله اگه ۱۰۰سال هم کار کنه آسایشی با این وضعیت فعلی کشور نخواهد داشت»، «خانوم رهنما والا ما سی سال بیشتر هم کار کردیم بخدا سرمون رو انداختیم پایین وفقط کار کردیم دزدی می‌تونستم بکنم نکردم می‌تونستم با لابی وکار‌های دیگه در آمد بیشتری داشته باشم، ولی نکردم الان با این حرف شما من بی‌دست و پا هستم؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید هوشنگ

      باید تیرباران بشه

      پاسخ ها

      • babak

        مغرور مشو که ورقی خواندی ...از آن روز بترس که ورق برگردد

      • مهدی

        خدایی خوب شد تو دادستان نشدی

      • میتی از مشد

        واقعا چطور امکان داره یه زن یا یه مادر اینقدر چمدش باشه . بهاره معنای واقعی بی شعوریست

      • بدون نام

        نمیگم تیرباران ولی باید شکایت بشه ازش
        اگه تهران بودم، یا شرایطش رو داشتم حتما یه طومار از مردم امضا میگرفتم و ازش شکایت میکردم

      • دماوندی

        خانم رهنما کاش خداوند به شما قبل از دادن یک شوهر پولدار ظرفیت داشتن ثروت زیاد هم عطا می‌کرد نداشتن ظرفیت بیماری هولناکی است که در وحله اول وجدان و بعد هم بصیرت آدم را از بین می‌برد

      • بدون نام

        خدایش عینه جوجه رنگی میمونه آخه اوسگل هر کاری کنی همون جوجه رنگی صدا سیما ی

      • رزیتا

        بابا این زن اصلا عوضیه حالش خرابه خودشم بله خجالت که نمیکشه هی زر زر میکنه

    • بدون نام

      مثلا چه کاری کردی؟ تو چند تا فیلم دلقک بازی درآوردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون هم از پای شوهر قبلش داشت وگرنه بازیگران بیکار و فراموش شده کم نیستن
        کلا خانم شانس اورده شوهر اولش نویسنده مطرح بوده کار بهشون رسید بعد هم شانس اورده شوهر دومش کارخونه داره

      • رزیتا

        دقیقا فیلماشم همه خنده داره بدبخت

      • ناشناس

        درد اونجاست که ملت وقتی بهشون توهین میشه هنوز پیج ایشان را انفالو نمی کنند هر چند نصف فالوراش فیک هستند

      • بدون نام

        اگه عره داری بیا یه روز دنبال من تا بهت بگم سخت کار کردن یعنی چه و ته کار هم به جایی را نبردن سخت کار کردن شما شهریا والا دیدن داره

    • بدون نام

      لعنت بهت که دهنت که باز میشه فقط به فخرفروشیه و داغ کردن دل مردم. بدجوری تاوانشو میدی . بی عرضه تویی که فقط با شوهر تونستی مال و اموالی که یکی دیگه زحمتشو کشیده میخوری

      پاسخ ها

      • امیر

        آفرین . خوب گفتی .

      • بدون نام

        آفرین

      • بدون نام

        کسی که شهرتش ،نفرت مردم باشه قابل احترام نیست...

      • بدون نام

        بهش ایراد نگیرید بیچاره خدا تازه به دوران رسیده!!!
        ...

      • بدون نام

        وسط دعوا چرا نرخ تعیین میکنی!
        تو رو نمیگه ، بهاره رو میگه...

      • رزیتا

        دمت گرم دقیقا درست گفتی شوهره کلاهشو بزاره بالا زن قحطی بود رفت اینو گرفت البته حالا شوهره چه تحفای هست لنگه همن

    • بدون نام

      هر چی داشته باشی آخرش با یه کفن میری از این دنیای فانی قارون با اون همه ثروتش آخر عاقبتش چی شد

      پاسخ ها

      • مهدی

        ایلان ماسک رو بگو.....

    • بدون نام

      شاید منظورش اینه بوده اگه مردم هم عشقشون رو دور میزدن وضع مالیشون بهتر میشده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا تو هم دیگه ادای مرد خاورمیانه ای استاد تهمت و افترا به زنها رو در نیار شوهرش دورش زد

    • صباخانوم

      بابا بخدا شگردشه
      راهشو یاد گرفته،هر دفعه میاد یه حاشیه ای درست میکنه و به این صورت همیشه درصدر اخباره
      به قولی یه عزیزی که میگفت(واسه بعضیا بدنامی بهتر از گمنامیه)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت . دقیقاً همینطوره .

    • بدون نام

      نمیدونم چی بگم.ولی مطمئنم این خانم پشتش بقول معروف گرمه که اینچنین رفتارهایی میکنه.وکسی کاری نداره با ایشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رهنما مدتها در روزنامه های اصلاحطلب می نوشت و در مهمونی های خاتمی چی حضور داشت ولی از وقتی راهشو از اینا جدا کرد اصلاحطلبهام شدند منتقدش بامزه اینکه دارند درمقابل رهنما از کارگرها دفاع می کنند! این سلبریتی بازیو شماها شروع کردید!!

      • ایران

        خدا لعنتش کنه که با این اراجیف دل مردمی که ندارن می لزونه

      • ناشناس

        بدون نامیده سیاست زده هستی تا تقی به توقی میخوره میچسبی به اصلاح طلب و اصولگرا آخه نمی دونی ملت هیچ کدومشون رو قبول ندارن از این توهم حزبی و چپ و راستی بیرون بیایید والا هیچ کدومشون رو قبول نداریم فقط شماها که وصلید با این بازی ها نون میخورید

    • بدون نام

      تو اگه همت داشتی خودتو یه کم لاغر میکردی،تو حق نداری به مردم شریف ایران توهین کنی اونم در شرایطی که بخاطر جنگ اقتصادی وتحریک بیش از ۴۰ میلیون زیر خط فقر هستند،ما اگه ارضه داشتیم سرب داغ دهن امثال این آدما میریختیم تا کسی جرات توهین نداشته باشه،از ماست که بر ماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لاغری و چاقی یک زن هیچ ربطی به جامعه فضول زن ستیز نداره از لج شما اصلا میخواد چاق باشه

      • بدون نام

        کاربر۰۸:۵۰ -
        چراقضیه رو زنونه مردونه میکنی
        ایشون دارن میگن اگه خیلی جنم داری یه فکری به حال چاقیت بکن و بذار مردم به درد خودشون باشن و نمک رو زخم مردم نپاش

    • بدون نام

      نظر مهمي بود

      پاسخ ها

      • سارا

        بدم میاد ازش

    • بدون نام

      یه چیزی برای خودش گفته ،چون میخواد همیشه تو چشم باشه. سعی کنید به صحبت‌های این نخودچی کشمش ها واکنش نشون ندید.خیلی بزرگتر از ایشون دارند تیشه میزنند به ریشه ی ما بدون حرف!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

      • خورشیدی

        خودتونو اذیت نکنید و ناراحت نشید اون معلومه چطوری پولدارشده این مثلا بازیگر عددی نیست ک بخواد با حرفاش مردم عزیز مون و ناراحت کنه حرفاش پشیزی ارزش نداره

    • بدون نام

      یه لمپن به تمام معنا که اگراین شوهرپولدارش نگرفته بودش خدامیدونه کجاباید پیداش میکردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قبلشم پول داشت و سفرهای اروپایی زیاد می رفت

      • بدون نام

        به‌نظرم خانم مستقل‌الفکر و عزت‌مداری باید باشه که بدون جوگیری از طرز فکر این روزهای عوام‌الناس، نظر خودش رو شجاعانه و بدون ریا و عوامفریبی اعلام می‌کنه. غلط یه درست افراد با اندیشه مستقل دارای ارزشند.

    • سوگلی

      با این رفتاراش فقط میخواد اظهار وجود کنه .عدم اعتماد بنفش نقص توجه طلبی .خودشییفتگی از خصایص بارز و‌مشهود این خانم هست
      بنابر این ایشون رو زیاد جدی نگیرید ....

    • بدون نام

      دیگه از آدمی که فقط میخواد دیده بشه بشیتر از این هم انتظار نمیره

    • رضا

      سلام خانم بهاره رهنما
      فکر نکنم خوش بخت و در رفاه درونی باشی
      چون کسی که در رفاه باشه جار نمیزنه

    • بدون نام

      ببينم اگه اين بابا اصلا حرف نزنه اشکالي پيش مياد؟ به نظرتون؟

    • بدون نام

      مشو غره به امروزت که از فردا نه ای آگه

    • بدون نام

      حالا هر حرفی که این سلبریتیها بزنند اهمیت داره؟ تقصیر خودتونه این جماعتو بزرگ کردید وگرنه مزخرف گویی از آدم تازه به دوران رسیده پرمدعا عجیب نیست

    • سارا

      یه ترکیه رفتن که این حرف ها رو نداره :))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خزو خیلهایی مثل تتلو و پویان مختاری و پرستو صالحی و بهاره رهنما و داوود هزینه و ....ترکیه براشون آمریکاست

    • بدون نام

      خانم رهنما در فخر فروشی وافاده فکر میکنم
      نمره 20 بیاری درزندگی یکلهزه سر سفره فقیری که نتواند خوانواده اش خوشهال کند ننشستی ویا عار باشه برات

      پاسخ ها

      • هموطن

        نمتونی ننویس . یه جمله نوشتی چهارتا غلط
        دیکته داری . اگه امتحان املا داشتیم چیکار میکردی؟

    • بدون نام

      سلبریتی های عقده ای صداوسیما. این جماعت اگر نان صداوسیما نبود محال بود به این ثروت بادآورده برسند!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در همیشه رو یه پاشنه نمیچرخه .آدم باید مواظب حرف زدناش باشه

    • ایرانم سرافراز

      خوب نگفته با پارتی و رانت وارد سینما شده مادر بازیگر پدر بازیگر تو ایران اونایی که به جایی رسیدن همه پارتی داشتن

    • بدون نام

      ازدواج دوم یک زن چرا اینقدر باید براتون هولناک باشه که هی تکرارش کنید؟ چرا سن و سال زنها براتون عقده میشه و بیخ گلوتونو می گیره؟ چرا دهه شصتی مزاحم و در حسرت شوور فکر میکنه مرد مطلقه باید بیاد اینو بگیره و چرا رهنما رو گرفته؟!!! چرا این جامعه اینقدر داغون و عقب مونده ست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

      • بدون نام

        ببخشید شما چه عقده ای از دهه شصتیها دارید معلومه یکیشون بد جوری دل شما رو شکسته چه کار بقیه شون دارید

    • بدون نام

      این جامعه عقب مونده خودش امثال رهنما رو بزرگ می کنه چون شعورش پایینه از همه لحاظ وگرنه برای من فرقی نداره رهنما چی میگه و چی نمیگه.جامعه ای که مدام نق بزنه و نتونه بسازه و تغییر بده تا ابدیت اوضاعش همینه تازه از سرتون زیادم هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • بدون نام

      میخواد ملت و سرگرم کنه که به فقر و گرانی فکر نکنند

    • حامد

      این بازم حرف زد . حالم ازش بهم میخوره

    • shahin

      برو قرصات و بخور،تو خیابون الکی جیغ و وغ نکنی ادعا،آخه تو از درد فقط نوشتنشو بلدی،درست

    • پاییزه

      الان مگه مثلا چی شدی شما ؟؟ میشه زحمت هایی که کشیدین رو با ذکر مثال نام ببرین ؟

    • بدون نام

      شوهرش اصولگراست داره تخریبش میکنه

    • بدون نام

      باید فیلم های این خانم تحریم کنیم

      پاسخ ها

      • ایران

        کلا هرچی مربوط به ایشون هست باید بلاک کرد

    • naser

      مقصرسیستم داغون فیلم وسینمای ایرانه که بخاطریک فیلم چرت ۵۰۰میلیون به امثال این مثلابازیگردوزاری میده واینهافکرمیکنن واقعاهنرمندهستن،هنرمندواقعی علی نصیریان ومرحوم انتظامی ومشایخی هستن نه شماتازه به دوران رسیده ها

    • بدون نام

      معروفیت دو جوره معروفیت با محبوب بودن یا معروفیت با مذموم بودن

    • مهدی

      اگه بعد این همه نقش بازی کردن البته اگر نقش هم بلد باشی بازی کنی و یه کار دیگه اینجا نباید گفت نتونی خودت لاقل تامین کنی بعد بری بشی زن حاجی پولدار خیلی زور داره معلومه از اول هیچی نبودی

    • بدون نام

      من فکر می کردم روشنفکره ،نویسنده است ولی هیچی نیست
      روزگاری در کشورمون دهخدا و بهار داشتیم
      الان کسی رو داریم که با حرفاش زخم به درد پدر و مادرهای زحمتکش می پاشه

    • بدون نام

      پناه به پیشانی تان خانم رهنما .شما چیزهایی دارید که تا آخرعمر برای خیلی از خانمها فقط رویا است ولی شما با دست وپا حق مسلم .سفر رفتن .لباس آنچنانی وجواهرات.خیلی از زنها دغدغه شون چه جور باسر برج دوام بیارن به قرض کردن نیفتن

    • امید

      امثال اینها رو یه عده مردم نادان با لایک و ... بالا می برند تا این مردم هستند اینها هم شکرخوری اضافه می کنند

    • بدون نام

      نقی، بخوابونم دهنش؟

    • بدون نام

      حیف وقت که روی این افراد بزاری بگو‌خحالت بکش. با دخترت باید بچه دار بشی برای حاجی یعنی همه نوه بزرگ کنی هم بچه خودت. بی عرضه و بی خاصیت

    • حمیده

      اگر حرف نزنه میترسه بگن لالی

    • بدون نام

      خداوکیلی راست میگه کارگری که 30 سال کار کرده به هیج جا نرسیده کارفرما حقشو خورده و باید تکلیفشو با زندگیش روشن میکرده وگر نه این از بی عرضگیشه خداوکیلی راست میگه یکمی فکر کنید

    • بدون نام

      خانوم رهنما شما با کار کردن بی‌نیاز شدی یا باشوهرکردن راستشو بگو توهنر ک هیچ تو شعور کهیچ تومعرفت ک هیچ ولی تو عقده ای بودن ......... ببخش جواب ابلهان خاموشیست

      پاسخ ها

      • ایران

        دقیقا

    • ناشناس

      دوستان این واقعا حرف راست زده چرا شماها واقعیت و قبول نمیکنی من الان خودم ۳۵ سالمه مجردم اهل هیچی نیستم ولی نتونستم ازدواج کنم بخاطر شرایط مالی منم پول داشتم مثل این خانم الان ازدواج کرده بودم چرا هرکس حرف حق میزنه میشه آدم بد آقا جان من آدم بی عرضه ای هستم که نتونستم این خانم کاملن درست میگه اونای که بی عرضه هستن مثل من بهشون بر خورده

    • محمدب

      درسته ولی همه که مثل شما نمیتونن کار کنند که یکدفعه پولدار بشن.هر کس روش خودش رو برای کار دارد.ولی پولدار شدن سالم فخرفروشی ندارد چون سلامت وروش پول دارشدن صحیح اصالت و ادب می آورد.

    • بدون نام

      روی صحبت ایشان شوهر قبلیش است که با طعنه به ایشان میگوید قاسمخانی هیچ چی نداری و این حاجی شوهرم همه چی داره

    • سعید

      ازش متنفرم

    • عليرضا رئیسیان شیراز

      من اگر بودم اینطوری میگفتم ک
      هر چند جسارت هست به کسانی ک نمیتونن برن خارج یا میتونن اما خانمشون اجازه نمیده (بابای بازنشسته فرهنگیم) اما از ماست ک برماست

    • نجف

      اگه عرضه داشتی زندگیتو حفظ میکردی مردمی که با درامد کم زنگیشونو حفظ کردن بی عرضن یاتو نتوستی بی رعرضه خود تویی بیمزه

    • گاهی سکوت....

      از نشانه های سقوط ما آدمها یکیش اینه که وقتی دستمون به دهنمون رسید خودمون برای خودمون دست تکون میدیم.. بهاره تو خوبی وهمه ما دست وپا چلفتی ولی حواستو جمع کن داری می افتی پایین داداش...

      پاسخ ها

      • ایران

        درود

    • بدون نام

      ی زن عقده ای زخم خورده از شوهر اول
      بایدم خودنمایی کنه
      وگرنه سواد که نداری
      سواد آب حوضی هم شعور نمیاره

    • بدون نام

      باعرض سلام خدمت همه دوستان درجواب خانم رهنمافقط میتونم این بیت شعروبگم که شاعرفرموده معرفت درگرانیست که به هرکس ندهندش پرطاووس قشنگ است به کرکس ندهندش

      پاسخ ها

      • ایران

        آفرین

    • بدون نام

      ایشون عقده دیده شدن دارند
      پس بهتره به حرفهاش اعتنا نکنیم
      تا سرخورده بشه

    • بدون نام

      رهنما فقط می خواد فالوراش رو بالا ببره. بهترین کار این هست که صفحه اش بسته شه تا از این افاضات دیگه نتونه بکنه.

    • بدون نام

      خانم رهنما
      شماتنها حرف زدن بلد نیستی ،حرف نزدن هم بلد نیستی؟؟

    • طاها

      مردم عزیز
      این کوته فکر رو انفالو کنید تا با درآمد تبلیغات اینستاگرام و پز زندگی مرفه اش اینقدر رو اعصاب مردم نره، خودمون مقصریم که این نادان و اینقدر بزرگش میکنیم

    • بدون نام

      فراموش نکن که از شوهر اولت به خاطر تنگنای مالی و شیطنت های یک شوهر بی پول جدا شدی ! و فراموش نکن به خاطر ثروت شوهر جدیدت ، که از وامهای کذا و کذای دوره احمدی نژاد بهره مند شد ، و کارخونه لوازم آرایش زد به اینجا رسیدی... البته اون وامها و مجوزها رو به همه نمیدادن و الا منهم کارخونه میزدم و یکی مثل تو رو برای نگهداری از گربه ام استخدام میکردم ...

    • بینام

      زن حاجی هم نمی شد این حرفای صد تا یه غازو بازم میزد

    • مجید مجیدی

      تقصیر ایشون نیست . شما شبکه های مجازی مقصر هستید که به یک فرد بی مقداری که هیچ جایگاهی حتی در رشته بازیگری هم ندارد ارزش و بها میدید ایشون مشخصا خودشیفته و شکست خورده در ازدواج قبلیش هست ویه جوری میخواد خوش رو تخلیه کنه.نکنید

    • بدون نام

      خانم رهنما چرا اینقدرخودتو جلوچشم میندازی یه وقت چشم نخوری درسته که مال کسیو نخوردی یه کم سیاست داشته باشین ما از شما پولدارترشم دیدیم که اظهار نداری میکنن که کسی شاکی نشه

    • عبداللهی

      به نظر من رسانه ها باید اینها را بایکوت خبری کنند اینها برای دیده شدن این اظهار نظر ها را میکنند از نظر فرهنگی و اجتماعی هیچی نمیفهمند

    • بدون نام

      آدمی عقده ای که برای پول ، زندگی شخصی شو بهم ریخت.

    • بدون نام

      یعنی اونایی که خیابونا رو تمیز میکنن تو سرما وگرما بعدا از بازنشستگی یه حقوق بخورو نمیر دارن بی دستو پا هستن یا خیلیای دیگه اول فکر کن بعد حرف بزن مرفه بی درد

    • مهدی

      تقصیر رسانه ها و خود مردم هستند این آدم رو بیخود بزرگش کردن، باید ازش اصلا حرف و خبری پخش نشه

    • امیر

      ولش کنید بابا این کیه که اصلا بخواد یه حرفی بزنه. یه شیکری خورده چیزی گفته اصلا مهم نیست چی گفته

    • بدون نام

      من اگر جای شوهر اولش بودم این زن رو ۳ بار طلاق می دادم .

    • بدون نام

      خود این خانم که میگه دستش به دهنش میرسه برای تبلیغات و عکاسی به شرکت همسر کنونی شون رفته بودند که وضع مالی اون آقا رو میبینن خیمه میزنن روی زندگی اون بنده خدا و زندگی زن و دختر اون آقا رو خراب میکنند
      شخصی که از هر راهی پول درآورده و چیزی به عنوان آبرو خانوادگی ندارند

    • فری

      خرس گریزلی

    • مننمنم

      آدم بی دستو پا باشه ولی عقل و شعور داشته باشه

    • همشهری

      چرا یکی از این دولت بلند نمیشه همچین آدمی رو بشونه سر جاش پس این کسی که بهش میگن مدعی العموم کجاست یعنی این چیزا رو نمیدونه از طرف مردم یه تو دهنی بزنه به این آدم

    • بدون نام

      باید به شرایط گریست که همچین آدمی باید بازیگر این مملکت باشد

    • مردم

      بااین به رخ کشیدن رفاهش در این موقعیت مردم وچشم در اوردن هایش فکر نکنم از مردم کسی در جنازه اش شرکت کند مگر حاجی با پول کسانی رو اجیر کند نقش مردم را بازی کنن

    • بدون نام

      سوسن تسلیمی بازیگره اینم بازیگره، البته امثال اینها همان سلبریتی هستن نه بازیگر واقعی

    • بدون نام

      ببخشید اون چیزی که تو داری اگه من داشتم یکساله بارمو میبستم

    • بدون نام

      بزرگش نکنید اینقد

    • ایدین

      دوستان بیایید یک بار برای همیشه فیلم های ایشون رو همه مردم تحریم کنیم. تو همه جای دنیا این کار جواب داده تو ایران هم مطمین باشید میده.

    • بدون نام

      این خانم باید از همه مردم ایران عذرخواهی کنه

    • بی درد

      بهاره اون چیزی که تو داری و باهاش کار کردی را ما نداریم...منبع درامد تو خیلی خوبه.....بخصوص تو کشورهای عربی و ترکیه بابت امثال تو پول خوبی میدن و حتما اونجا رو تخت عرق ریختی

    • Reza,,,sss

      این زن عقده ای رو از وقتی ۱۶ سالش بود میشناسم از اون اول هم حسود و عقده ای بود و برای کوچکترین چیزها به همه فخر میفروخت
      حالا هم همچین زندگی موفقی نداره گول ظواهر امر رو نخورید .همش ظاهر سازی و عقده های درونی اش هست

    • بدون نام

      حدود ۱۰ سال پیش که توی خیابون خزر متاسفانه از جلوم رد شد ماشینش رده خارج حساب میشد ! در عصر فعلی چهره تاثیرگذار هنری ایرانی نداریم ، این تراوشات زبانی هم یک جور ریکاوری اجتماعیه ، جدی نگیرید! عکس العملها برای طرف مقابل موج مثبته متاسفانه!!!!!!

    • بدون نام

      خانم لطفا بشین زندگیتو بکن شکمت سیره جیبت پرپوله فخر میفروشی جیگر مردمو میسوزونی.همه جاتم که عمل کردی.به چیت مینازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهار خانم دولتی شوهر پولدارت فخر فروشی میکنی مگه از بازیگری میشه پولدار شد پس سرت بزار پایین زندگیتو بکن و دعا بجان حاجی بکن و یک نون هم صدقه بده با این فخرفروشی جایی نمی رسی و خدا هر چی بهت داده ازت میگیره حتما خدا تو رو دوست داشته که تو این ثروت غلت می زنی پس برو به پنج وقت نمازت برس و ادای دختر خانمهای ۲۰ ساله رو در نیار

    • .....

      ایشون بزرگترین کشف علمی دنیارو انجام داده چرا از خود متشکر نباشه.

    • بدون نام

      برتریهاشماچراهمه نظرارونمیزارین؟

    • بدون نام

      این یه ابله تمام معناست
      گارگردانهایی هم که به این بازی دادن ازاین
      بدترن

    • بدون نام

      چه زحمتی ایشون متحمل شدن که اینقدر به خودشون افتخار میکنن ، ایا غیر از تملق و چاپلوسی ایشون کار دیگه ای در طول عمر پر بارش انجام داده ؟ در ضمن اینکه تمام فعالیتهایی که این خانوم انجام دادن به واسطه ارتباطات و توصیه های دیگران بوده ، اینقدر مفت و رایگان زندگی کرده که اینطور گستاخ شده ، کسی که برای ارتزاق و رزق و روزی تلاش کنه هرگز همچین ادبیاتی رو در وصف زحمتکشان استفاده نمیکنه ، امیدوارم نسل این مفتخوارها از ایران عزیز برداشته بشه

    • اگر هر کس دیگری مثل تو زن یک دزد میشد همین بود اون مال مردم خود یه دلقک پیدا کرده که هر چند وقت یک دفعه اسم خودش و اون گاو شیرده رو بندازه روی زبون ها خفه شد در باره مردم وطنم این ان چیزی نگو که خود لایق انی

      اگر هر کسی دیگری مثل تو زن یک مرد مال مردم خوری می شد همین اراجیف را میگفت بی هنر بی خاصییت لطفا فیلم هاشو تحریم کنید این زنیکه را

    • بدون نام

      سلام . جواب ابلهان خاموشیست.. اگر ما مردم این تازه بدوران رسیده ها رو تحویل نگیریم و جوابشان رو ندیم اینطور فخر فروشی نمی کنن.

    • بدون نام

      انگشتر و ریش حاجی براشون ارامش و اسایش اورده و بس

    • پیشرو

      بی مصرف

    • S

      ظاهر شیکی داره و عقایدش کهنه هست و از حرفاش معلومه سیر خورده هست و خبر از گرسنه نداره

    • بدون نام

      آخه اگه به توهین باشه.خیلی راحت میشه گفت تو برای این سطح از زندگی به. ظاهر آرومت ..5سال از شوهرت طلاق گرفتی که با این یکی شوهر کنی برای پول...پس نگو زحمت کشیدی.تو با این کار وحرف هات داری به من یاد میدید که مثل تو برای پول حتی خانوادت رو هم بفروشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج