۱۱۶۸۵۳۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تیکدری: پنالتی‌مان مقابل پرسپولیس را نگرفتند

مهدی تیکدری می‌گوید که هدف باشگاه گل‌گهر این است که در بالای جدول قرار بگیرد.

ورزش سه: مهدی تیکدری می‌گوید که هدف باشگاه گل‌گهر این است که در بالای جدول قرار بگیرد.

مهدی تیکدری درباره بازی با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس نشان داده همیشه در ورزشگاه‌ آزادی خطرناک است و فکر می‌کنم دوازده بازی متوالی هم در ورزشگاه آزادی برده بودند.

وی افزود: می‌دانستیم بازی سختی است اما خیلی خوب بازی را شروع کردیم و به گل هم رسیدیم و در لحظاتی هم که خوب فشار می‌آوردیم تا گل دوم را بزنیم روی یک ضدحمله گل مساوی را خوردیم و بازی مساوی شد. می‌توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم که با بدشانسی سه امتیاز از دست رفت.

تیکدری: پنالتی‌مان مقابل پرسپولیس را نگرفتند

تیکدری درباره داوری این بازی گفت: درست است که کارشناسان داوری گفتند صحنه های بازی پنالتی نبوده اما من قبول ندارم و حداقل خیلی راحت می‌توانستند یک پنالتی را برای ما بگیرند. نتیجه بازی ۱-۰ بود و می‌توانست ۲-۰ شود که کار ما برای گرفتن سه امتیاز راحت می‌شد ولی داور از اول بازی تمام صحنه های ۵۰-۵۰ را به نفع پرسپولیس گرفت و پنالتی ما را نگرفت. داور این بازی آنطور که باید سوت نزد و کمی به نفع پرسپولیس سوت زد.

او با اشاره به عملکرد پرسپولیس در چهار هفته ابتدایی لیگ عنوان کرد: با تیمی که امسال بسته شده، هدف باشگاه و بازیکنان این است که بالای جدول بمانیم و بتوانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم. امسال سالی است که می‌شود خیلی خوب نتیجه گرفت و به چیزی که لیاقت بازیکنان تیم و کادر و باشگاه است، برسیم. امسال گل گهر حرف های زیادی برای گفتن دارد.

بازیکن تیم گل گهر در خصوص تاثیر تعطیلی لیگ روی این تیم افزود: روند امتیازگیری ما در این چهار بازی خوب بوده و حتی می‌توانست بیشتر هم باشد و کادرفنی بازی های دوستانه ای را برای تیم در نظر گرفته‌اند. بعد از دو روزی که استراحت داشتیم، دو جلسه تمرین کردیم و فردا یک باز دوستانه با شهرخودرو داریم و کادرفنی تصمیم گرفتند که از شرایط مسابقه دور نباشیم. قطعا تعطیلات طوری است که بهتر تمرین می‌کنیم تا هماهنگ تر شویم و امتیازاتی که مهم است را بگیریم تا آخر فصل حسرت یک امتیاز را نخوریم.

وی درباره عملکرد خودش در لیگ بیست و یکم گفت: انتظارم از خودم خیلی بیشتر است ولی هنوز جا دارد بهتر شوم. شاید الان چهل درصد چیزی که خودم از خودم توقع دارم بودم ولی امیدوارم که بتوانم با تلاش و تمرین بیشتر به چیزی که از خودم انتظارم دارم برسم. خوب بودم ولی باید بهتر از اینها باشم چون سال جام جهانی است و هدفم رسیدن به تیم ملی و موفقیت با لباس گل گهر است که بتوانم انتظاراتی که تیم گل گهر و کادرفنی از من دارند برآورده کنم.

مدافع گل گهر درباره تاثیر محرومیت قلعه‌نویی روی عملکرد این تیم عنوان کرد: قطعا تاثیراتی دارد ولی آقای قلعه‌نویی با کادر قوی که دارند و مدیریتی که روی تیم دارند کاری کاری کرده‌اند که تاثیرات زیادی نگذارد ولی بود و نبودشان تاثیر دارد. انشاالله زودتر این محرومیت به پایان می‌رسد و بازیکنان و کادر همه کنار هم برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم.

تیکدری در پایان در پیش بینی از وضعیت گل گهر در این فصل گفت: گل گهر سال قبل هم می‌توانست سهمیه آسیا را بگیرد اما نشد. باشگاه امسال هزینه کرده و صد در صد به دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم و قطعا نگاهی به قهرمانی داریم و فکر می‌کنم سالی است که می‌شود این کار را انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج