جاباما
۱۱۶۹۵۵۲
۵۰۷۰
۵۰۷۰
پ

میوه‌هایی که پوست آنها خواص شگفت‌انگیزی دارد

میوه‌ها سرشار از مواد مغذی‌اند و برای سلامتی و زیبایی فواید شگفت‌انگیزی دارند. اما پوست میوه نیز مانند خود میوه خواصی دارد.

برترین‌ها: میوه‌ها سرشار از مواد مغذی‌اند و برای سلامتی و زیبایی فواید شگفت‌انگیزی دارند. اما پوست میوه نیز مانند خود میوه خواصی دارد.

پوست پرتقال

میوه‌هایی که پوست آنها خواص شگفت‌انگیزی دارد

پوست پرتقال برای کاهش وزن بسیار مفید است و به عنوان لایه برداری طبیعی و موثر برای سفید کردن پوست عمل می‌کند. پوست پرتقال، به سلامت دهان، تسکین مشکلات تنفسی، پیشگیری از یبوست و برطرف کردن سوزش معده کمک می‌کند. پوست پرتقال از سرطان پیشگیری می‌کند و ریسک بیماری قلبی را پایین می‌آورد.

پوست موز

میوه‌هایی که پوست آنها خواص شگفت‌انگیزی دارد

آیا می‌دانستید که سابیدن قسمت داخلی پوست موز روی دندانها می‌تواند آنها را سفید کند؟ ضمنا قرار دادن پوست موز روی پوست سوخته، درد و سوزش را تسکین می‌دهد. مالیدن پوست موز روی ترکهای پاشنه پا در عرض یک هفته نتایج خوبی خواهد داشت.

پوست انار

میوه‌هایی که پوست آنها خواص شگفت‌انگیزی دارد

پوست سفت و قرمز انار مانند دانه‌های ریز و خوشمزه‌ی آن سرشار از فواید زیادی برای سلامتی است. پوست انار می‌تواند به طور موثر با آکنه و جوش و کهیر مبارزه کند، ریزش مو را متوقف کند و از شوره‌ی سر جلوگیری کند. سایر خواص پوست انار شامل پیشگیری از بیماری قلبی، تسکین گلو درد، تقویت سلامت استخوانها، کمک به بهداشت دهان و سلامت روده‌ها می‌شود.

پوست هندوانه

میوه‌هایی که پوست آنها خواص شگفت‌انگیزی دارد

قسمت سفید رنگ پوست هندوانه، مواد مغذی فراوانی دارد که برای سلامتی مفیدند. پوست هندوانه که معمولا آن را دور می‌ریزید می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. ضمنا وقتی پوست این میوه را به پوست‌تان می‌مالید با زدودن ذرات آلوده آن را تمیز می‌کنید. فایده‌ی دیگر پوست هندوانه این است که رادیکال‌های آزاد روی پوست را خنثی می‌کند، بنابراین از آسیب پوست جلوگیری می‌کند.

پوست خیار

میوه‌هایی که پوست آنها خواص شگفت‌انگیزی دارد

در بیشتر موارد، پوست خیار را مصرف نمی‌کنیم و تصور می‌کنیم فقط خود میوه‌ی خیار دارای آنتی اکسیدان و مواد مغذی است. اما پوست خیار، فیبر زیادی دارد و کم کالریست که برای کاهش وزن و پیشگیری از یبوست سودمند است. پوست این میوه‌ی خوشمزه سرشار از بتا کاروتن، نوعی ویتامین A و ویتامین K است که سلامت استخوان را تقویت کرده، از لخته شدن خون جلوگیری کرده و بینایی را بهبود می‌دهد.

پوست سیب

میوه‌هایی که پوست آنها خواص شگفت‌انگیزی دارد

خوردن سیب از شما در برابر طیف وسیعی از بیماریها مانند عفونت‌ها محافظت می‌کند اما پوست این میوه هم خالی از فایده نیست. پوست سیب حاوی فلاوونیدهاست که ماده‌ای شیمیایی موجود در سیب می‌باشد که سلول‌های سرطانی را نابود کرده و عملکرد ایمنی بدن را تقویت می‌کند. یکی از حقایق جالب در مورد پوست سیب این است که حاوی اسید اورسولیک است که به دلیل خواص کالری سوزی‌اش، وزن اضافی را کاهش می‌دهد.

پوست لیموترش

میوه‌هایی که پوست آنها خواص شگفت‌انگیزی دارد

پوست لیموترش خواص زیادی برای زیبایی دارد و به عنوان مرطوب کننده‌ای طبیعی و پاک کننده برای پوست است. پوست لیموترش به کاهش وزن کمک می‌کند، از مشکلات دهان و دندان پیشگیری می‌کند (مانند اسکوربوت و تورم لثه) و سلامت استخوانها را تقویت می‌نماید. ضمنا پوست لیموترش حاوی سالوسترول Q۴۰ و لیمونن است و ترکیبات ضد سرطانی و آنتی اکسیدانهایی دارد که سموم را دفع کرده و استرس را کاهش می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج