۱۱۶۹۹۵۲
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

این بار وزیر پیشنهادی چه کسی می‌تواند باشد؟

با توجه به عدم کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی دولت از مجلس، مطابق قانون، در صورتی که مهلت سه ماهه سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش به پایان برسد، رئیس‌جمهور باید سرپرست بعدی وزارت آموزش و پرورش را با اذن رهبری انتخاب کند.

خبرگزاری ایلنا: با توجه به عدم کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی دولت از مجلس، مطابق قانون، در صورتی که مهلت سه ماهه سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش به پایان برسد، رئیس‌جمهور باید سرپرست بعدی وزارت آموزش و پرورش را با اذن رهبری انتخاب کند.

با توجه به رأی عدم اعتماد مجلس شورای اسلامی به مسعود فیاضی دومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برخی شنیده‌ها از جدی شدن شانس معرفی علی کریمی فیروزجایی به عنوان سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حکایت دارد.

وی رئیس دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه پیام نور کشور و همچنین دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور یکی از تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری است.

کریمی فیروزجایی که متولد ۱۳۵۱ در استان مازندران و فارغ التحصیل مقطع دکترای زبان شناسی است، در دوره کنونی (یازدهم) نماینده مردم بابل و عضو هیات رئیسه مجلس است و سابقه نمایندگانی بابل در دوره هشتم را در کارنامه دارد.

برخی شنیده‌ها حکایت از این دارد که وی طی روزهای گذشته با سفر به قم با برخی از مراجع تقلید نیز دیدار کرده که در صورت صحت این خبر، ممکن است سفر به قم و دیدار با مراجع تقلید با تمایل وی و تعدادی از نمایندگان برای معرفی او به عنوان وزیر آموزش و پرورش از سوی رئیس‌جمهور بی‌ارتباط نباشد.

گفتنی است با توجه به عدم کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی دولت از مجلس، مطابق قانون، بدر صورتی که مهلت سه ماهه سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش به پایان برسد، رئیس‌جمهور باید سرپرست بعدی وزارت آموزش و پرورش را با اذن رهبری انتخاب کند.

با توجه به اینکه سرپست فعلی وزارت آموزش و پرورش روز ۴ شهریور معرفی شده است دولت تا ۴ آذر یعنی ۹ روز آینده فرصت دارد تا بدون نیاز به اذن رهبری با وجود سرپرست فعلی گزینه پیشنهادی خود برای وزارت آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای رئیس جمهور متاسفم که بین این همه آدم باسواد وکاردان نمیتونه یه وزیر خوب پیشنهاد بده الحق که ۶ کلاس بیشتر سواد نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه تو خوبی

    • بدون نام

      این آقا اصلا در حد ریاست جمهوری نبود

    • بدون نام

      اگربرادر دیگری آقای فیاضی (برادر داماد زاکانی )داره معرفی کنید

    • بدون نام

      برای اقای ریسی متاسفم، کسی که کار اجرايي نکرده همينه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج