۱۱۷۰۲۶۵
۵۰۹۸
۵۰۹۸
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی ۵ تا از ارزان‌ترین وسایلی که خانه را شیک می‌کند

استفاده از لوازم کاربردی و ارزان قیمت در کنار کیفیت خوب و زیبایی محصولات به شما کمک می‌کند تا بهترین و مدرن‌ترین فضا را در خانه ایجاد کنید. این روز‌ها اکثر معماران پیرو سبک مینیمالیسم و سادگی در چیدمان فضای خانه‌ها هستند؛ بنابراین لیست قدیمی خود را کنار بگذارید و در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین و کاربردی‌ترین وسایلی که خانه را شیک می‌کند به خوبی آشنا کنیم.

برای داشتن یک چیدمان شیک در خانه، نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین نخواهید داشت. با استفاده از لوازم ضروری و به‌روز می‌توانید با کمترین امکانات، چیدمان خانه را تغییر داده و فضای خانه را به یک مکان شیک و دلنشین تبدیل کنید. اکثر افراد بر این باورند که تنها با خرید لوازمی همچون مجسمه‌های گران قیمت و دکوری‌های آنتیک می‌توان یک منزل شیک و مدرن را بازسازی کرد. اما این یک باور کاملا اشتباه است!

استفاده از لوازم کاربردی و ارزان قیمت در کنار کیفیت خوب و زیبایی محصولات به شما کمک می‌کند تا بهترین و مدرن‌ترین فضا را در خانه ایجاد کنید. این روز‌ها اکثر معماران پیرو سبک مینیمالیسم و سادگی در چیدمان فضای خانه‌ها هستند؛ بنابراین لیست قدیمی خود را کنار بگذارید و در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین و کاربردی‌ترین وسایلی که خانه را شیک می‌کند به خوبی آشنا کنیم. پس از مطالعه این مقاله با کمترین هزینه، بهترین لوازم را برای خانه شیک و رویایی خود خریداری خواهید کرد.

معرفی ۵ تا از ارزان‌ترین وسایلی که خانه را شیک می‌کند

سوپری آشپزخانه، کاربردی‌ترین وسیله برای خانه‌های شیک و منظم

سوپری آشپزخانه یکی از کاربردی‌ترین لوازمی است که به شما کمک می‌کند تا آشپزخانه منزل خود را زیباتر و منظم‌تر از قبل چیدمان کنید. شلوغی فضای آشپزخانه و حجم زیاد لوازم ضروری این بخش باعث شده تا اغلب، فضای آشپزخانه به یک فضای نامرتب و بهم ریخته تبدیل شود. اگر به دنبال شیک بودن فضای خانه هستید، مرتب بودن اولین شرط برای داشتن یک چیدمان شیک و بدون نقص است؛ بنابراین با خرید سوپری می‌توانید برای همیشه از شلوغی فضای آشپزخانه در امان باشید.

اغلب سوپری را به یک انبار متحرک تشبیه می‌کنند. سبد سوپری بخش‌های مختلفی برای قراردادن وسایل دارد و باهدف دسترسی آسان و راحت به تمامی وسایل موردنیاز طراحی شده است. سوپری آشپزخانه را می‌توان به دو دسته سوپری ایستاده و سوپری زمینی تقسیم کرد. با توجه به نیاز و فضای موردنظر خود می‌توانید هر یک از آن‌ها را خریداری کنید.

معرفی ۵ تا از ارزان‌ترین وسایلی که خانه را شیک می‌کند

آبچکان، ضروری‌ترین وسیله برای آشپزخانه

همان طور که گفته شد مهم‌ترین مولفه برای داشتن یک خانه شیک، نظم دقیق آن است. آبچکان یکی از ضروری‌ترین وسیله‌هایی است که به شما در نظم و تمیزی آشپزخانه کمک می‌کند. آبچکان‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توانید با توجه به نیاز و فضای آشپزخانه خود هر یک از آن‌ها را خریداری کنید. آبچکان آویزی، آبچکان توکار، آبچکان رومیزی و آبچکان ایستاده بخشی از پرفروش‌ترین آبچکان‌های بازار هستند. هر چند وظیفه اصلی آبچکان نظم‌بخشی به ظرف‌های شسته‌شده و تسریع در فرآیند خشک‌کردن ظرف‌ها است، اما با خرید یک آبچکان رومیزی زیبا و مدرن می‌توانید با کمترین هزینه یک فضای شیک و مدرن در آشپزخانه ایجاد کنید.

برای داشتن یک خانه شیک، نورپردازی را فراموش نکنید

یکی از مهمترین نکاتی که در داشتن یک خانه شیک و مدرن بسیار تاثیرگذار خواهد بود، استفاده از تجهیزات نورپردازی اصولی است. برای انجام این کار نیازی به هزینه‌های سنگین و خرید لوستر‌های گران قیمت نخواهید داشت. کافی است با توجه به ابعاد خانه و دکوراسیون موردنظر، چند عدد ال‌ای دی پرکاربرد و لامپ‌های تزئینی زیبا خریداری کرده و یک خانه مدرن و شیک را با کمترین هزینه نورپردازی کنید.

استفاده از ریسه‌های نوری در اطراف کتابخانه و نزدیکی نشیمن نیز ایده بسیار جالبی خواهد بود. به این نکته توجه داشته باشید که برای تجهیزات نورپردازی کابینت می‌توانید از سنسور‌های هوشمند و ال‌ای دی‌های خطی جذاب نیز استفاده کنید. این کار علاوه‌بر زیبایی آشپزخانه، نقش بسیار تاثیرگذاری در کاهش هزینه بازسازی و چیدمان جدید منزل شما دارد.

پریز توکار کابینتی، تزئین خانه با کمترین امکانات

به جرات می‌توان پریز‌ها را یکی از لوازم مهمی به شمار آورد که در ساخت یک خانه شیک به آن‌ها توجه کمتری می‌شود. همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد در این مطلب قصد داریم شما را با لوازم کاربردی ارزان قیمت و ویژه‌ای برای داشتن یک خانه شیک آشنا کنیم. پریز توکار کابینت از جمله لوازم مهمی است که فضای آشپزخانه را به یک فضای مدرن و شیک تبدیل می‌کند.

پریز‌های توکار در مدل‌های مختلف و با امکانات متفاوت در بازار موجودند. این پریز‌ها بر روی کانتر آشپزخانه یا میز کار نصب می‌شوند و هنگام استفاده بیرون می‌آیند و پس از استفاده، مجددا بسته می‌شوند و درون کانتر یا میز مخفی می‌شوند. به همین دلیل استفاده از این پریز، فضایی شیک و مدرن را در فضای آشپزخانه ایجاد می‌کند.

سطل زباله کابینتی، ارزان‌ترین وسیله برای داشتن یک خانه شیک

اگر به دنبال ارزان‌ترین و کاربردی‌ترین وسایلی که خانه را شیک می‌کند هستید، پیشنهاد می‌کنیم خرید سطل زباله کابینتی را در راس لیست خریدخود قرار دهید. همیشه مشخص شدن سطل زباله در آشپزخانه یا اتاق کار، زیبایی فضا و تمیزی آن را دچار اختلال می‌کند. با استفاده از سطل زباله کابینتی برای همیشه این مشکل حل خواهد شد. سطل زباله‌های کابینتی انواع متفاوتی دارند.

برخی از آن‌ها که به سطل زباله روی درب معروفند، روی درب کابینت نصب می‌شوند و همیشه در دسترس هستند. سطل زباله‌های کابینتی بهترین انتخاب برای برای آشپزخانه‌های کوچک و خانه‌هایی با متراژ کم خواهند بود. این سطل زباله‌ها با طراحی منحصربه‌فردی که دارند تا حد زیادی از پخش شدن بوی بد زباله‌ها در فضای آشپزخانه جلوگیری می‌کنند و فضای آشپزخانه را بسیار مرتب و شیک در معرض دید قرار می‌دهند.

معرفی ۵ تا از ارزان‌ترین وسایلی که خانه را شیک می‌کند

فروشگاه تجهیز یراق، خرید بهترین و باکیفیت‌ترین یراق آلات و لوازم خانه و آشپزخانه

در این مقاله سوال شما پیرامون آشنایی با وسایلی که خانه را شیک می‌کند را به صورت کامل مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که مطالعه کردید برای خرید وسایل کاربردی برای خانه‌های شیک و مدرن نیازی به صرف هزینه بسیار نخواهید داشت.

در فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق در کمترین زمان می‌توانید محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. فروشگاه تجهیز یراق با داشتن سا‌ل‌ها تجربه در زمینه فروش انواع یراق آلات آشپزخانه، یراق آلات کابینت و یراق آلات منزل در خدمت شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تلفنی محصولات می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۷۳۴۳۵۵۶ تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج