۱۱۷۰۳۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تیم ملی فوتبال ایران وارد بلوهوریزونته شد

تیم ملی فوتبال کشورمان که قرار است شنبه شب به مصاف تیم فوتبال آرژانتین برود ، وارد بلوهوریزونته شد و در هنگام ورود به هتل محل اقامت با استقبال گرم ایرانیان حاضر در برزیل روبه رو شد.

خبرگزاری ایرنا: تیم ملی فوتبال کشورمان که قرار است شنبه شب به مصاف تیم فوتبال آرژانتین برود ، وارد بلوهوریزونته شد و در هنگام ورود به هتل محل اقامت با استقبال گرم ایرانیان حاضر در برزیل روبه رو شد.

بازیکنان تیم ملی صبح روز گذشته وارد کمپ کورینتیانس شدند و پس از انجام تمرینات خود در بعدازظهر دیروز در این کمپ و استراحتی کوتاه شهر سائوپائولو را ساعت ۱۶:۵۰ و از طریق فرودگاه این شهر به مقصد بلوهوریزونته ترک کردند و ساعت ۱۷:۴۰ و حدود ۵۰ دقیقه پرواز به این شهر رسیدند و در بدو ورود و با حضور اسکورت مخصوص تیم ملی به هتل سزار بیزنس - محل اقامت تیم ملی واقع در این شهر حرکت کردند.

هتل تیم ملی در فاصله یک ساعت تا فرودگاه این شهر قرار دارد و در تمام طول مسیر علاوه بر حضور اسکورت ویژه شامل موتورسواران و پلیس فدرال و ایالتی، بالگرد ارتش برزیل هم ضمن پرواز بر فراز اتوبوس تیم ملی، کاروان ایران را تا محل هتل همراهی کرد و سپس به گشت زنی بر فراز هتل و اطراف آن پرداخت.

در بدو ورود تیم ملی به محل هتل نخستین موردی که توجه همه را به خود جلب کرد حضور هواداران تیم ملی بود که در مقابل آن ایستاده بودند و تیم ملی را تشویق می کردند.

شهر بلوهوریزونته در یک منطقه کوهستانی واقع شده است و در بدو ورود اولین چیزی که مورد توجه قرار می گیرد و در زمان پرواز بر فراز این شهر جلب توجه می کند؛ کارخانه های متعدد تولید سیمان و سنگ های ساختمانی است که با حفر چاله های عمیق و بزرگ به دنبال استخراج این سنگها هستند و در مسیر فرودگاه به شهر خانه های قدیمی و خرابه های مختلف نشان دهنده ساختار کارگری و فاصله طبقاتی زیاد در این شهر است.

کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم ملی آرژانتین امروز- جمعه - ساعت ۱۱:۳۰ و کنفرانس مطبوعاتی کی روش بعدازظهر امروز در ساعت ۱۵:۴۰ در محل استادیوم محل برگزاری مسابقه برگزار می شود.

بنا بر اعلام مسئول رسانه ای این دیدار تعداد زیادی از رسانه های جهان برای حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار ثبت نام کرده اند که تعداد آنها حدود ۳۵۰ رسانه است و با توجه به محدودیت فضای سالن کنفرانس، فیفا تدابیر و تصمیمات جدیدی برای این دیدار در نظر گرفته است و مقرر شده، تعداد ۲۴ عدد کارت حضور در این کنفرانس به رسانه های ایرانی و تعداد ۲۴ عدد کارت نیز به رسانه های آرژانتینی اختصاص داده شود و این تصمیمات برای کنفرانس پس از بازی نیز صادق است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج