اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۰۹۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عبدی: رقبا دست پرسپولیس را خوانده‌اند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است رقبا دست این تیم را از نظر مباحث تاکتیکی خوانده‌اند.

ایسنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است رقبا دست این تیم را از نظر مباحث تاکتیکی خوانده‌اند.

حسین عبدی درباره تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر مس رفسنجان اظهار کرد: مس بازی را بهتر شروع کرد و چند فرصت خوب به دست آورد اما نتوانست از آن فرصت‌ها به خوبی استفاده کند. با این حال بعد از گذشت زمان، بازی متعادل شد. البته در طول بازی، بازی خوبی از پرسپولیس ندیدم و بهتر است بگویم پرسپولیس خیلی بد بازی کرد.

وی افزود: پرسپولیس نه تنها نمی‌توانست به حریف فشار بیارود بلکه حتی نمی‌توانست مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. به طور کلی بازی باکیفتی را شاهد ندیدم.

او در ادامه با اشاره به سیستم سه دفاع پرسپولیس هم گفت: وقتی تیم قرار است با سیستم سه دفاع بازی کند، باید اطلاعات کافی از آن سیستم به بازیکنان داده شود اما ما این موضوع را در تیم نمی‌دیدیم چون بازیکنان در بازی سازی دچار مشکل می‌شدند. در هر صورت بازی خوبی را شاهد نبودیم. نکته مهم این بود که رقبای بالای جدول هم امتیاز از دست دادند و فاصله پرسپولیس با صدر جدول زیاد نشد.

عبدی همچنین گفت: پرسپولیس آن انسجام فصل گذشته را ندارد. این شاید به خاطر این موضوع باشد که بازیکنان جدید هماهنگ نیستند و شاید هم دلایل دیگر داشته باشد. به طور کلی آن انسجام تیمی که قبلا از پرسپولیس شاهد بودیم را نمی‌بینیم. پرسپولیس همیشه روی کارهای دفاعی خوب کار می‌کرد اما الان می‌بینیم به راحتی دروازه این تیم باز می‌شود. این برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، خوب نیست. پرسپولیس در بحران نیست اما مشکلاتی دارد. شاید نفراتی که وارد زمین می‌شوند نمی‌توانند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند. پرسپولیس کُند بازی می‌کند و این موضوع کاملا مشهود است.

مربی سابق پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان جدید این تیم هم گفت: بازیکنان جدید انتظارات را برآورده نکردند. شما بازیکنی مثل حامد پاکدل را با علی علی‌پور مقایسه کنید. نورالهی را با رضا اسدی را مقایسه کنید و متوجه می‌شوید که بازیکنان جدید نتوانسته‌اند جای ستاره‌هایی را که جدا شده‌اند، پر کنند. تیم باید به خود بیاید و هرچه سریع‌تر به هماهنگی برسد. فکر می‌کنم تیم باید در تاکتیک هم تغییراتی ایجاد کند چون دست پرسپولیس را خوانده‌اند. وقتی با سه دفاع بازی می‌کنید باید خیلی نسبت به حریف برتری داشته باشید که پرسپولیس اینچنین نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج