۱۱۷۱۹۰۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

بدترین برنامه‌ریزی دنیا را در لیگ برتر ببینید

لیگ برتر ایران با شرایط بسیار عجیبی برگزار می‌شود؛ وضعی که در آن شاهد بدترین برنامه‌ریزی ممکن هستیم. یک وقفه بی‌دلیل و مخرب یک ماهه در آغاز مسابقات، حالا باعث شده بازی‌ها از همین هفته‌های نخست با شتابی نامتعارف همراه باشد.

همشهری‌آنلاین: وضعیتی که در آن هستیم به‌معنای واقعی کلمه «خنده‌دار» است. در شرایطی که امروز لیگ برتر ایران جایگاه خودش را بین مردم پیدا کرده و خیلی‌ها در کنار مسابقات پرسپولیس و استقلال دوست دارند بازی تیم‌هایی مثل سپاهان، تراکتور، فولاد، گل‌گهر و حتی آلومینیوم اراک، نفت آبادان و... را ببینند، سازمان لیگ همه بازی‌ها را در یک روز برگزار می‌کند تا بخش زیادی از این لذت بالقوه زایل شود.

بازی‌های هفته پنجم لیگ در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته برگزار شد؛ با این توضیح که مسابقات تیم‌های پرهوادارتر در روز جمعه جمع شده بود. برنامه هفته ششم اما بامزه‌تر است و تمامی دیدارها روز چهارشنبه انجام خواهد شد. چرا؟ چون وقت نداریم، آن هم درحالی‌که هنوز اول کار است. قطعا اگر بازی‌های هر هفته (مثل همه جای جهان) طی چند روز پخش شود، مسابقات بیشتری دیده خواهد شد و بازیکنان کمتر شناخته‌شده، با انگیزه بالاتری به‌کار ادامه خواهند داد. با این تقویم اما همه تیم‌ها زیر سایه پرسپولیس و استقلال و کل‌کل‌های رایج بین هواداران این دو تیم قرار می‌گیرند.

در این میان اما اوج شاهکار سازمان لیگ این است که داربی معروف تهران یعنی مسابقه پرسپولیس و استقلال را در هفته هشتم، برای ساعت ۴ بعدازظهر روز شنبه ۱۳ آذر برنامه‌ریزی کرده است. حتی تماشای تلویزیونی بازی در این ساعت هم برای خیلی از اقشار شاغل کشور دشوار است، چه برسد به اینکه مردم بخواهند بلیت تهیه کنند و به ورزشگاه بروند. خلاصه اگر خواهان از بین رفتن همه لذت‌های ساده دنیا هستید و اگر می‌خواهید با بدترین مدل برنامه‌ریزی ممکن مواجه شوید، کار را دست مسئولان فوتبال ایران بدهید. حتما راضی‌تان خواهند کرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس کبیر

      این خوبه که نسبت به مسئولین ناشی و کار نابلد انتقاد کنی ،ولی اینجا ایرانه و اگه بخوای راجع به مسئولین صحبت کنی و اعتراض داشته باشی ممنوع الصحبت میشی و از کار برکنارت می‌کنند

    • افشین

      واقعا به معنای واقعی کلمه احمقانست این مدل برنامه ریزی

      پاسخ ها

      • حمیدو

        همین خوبه ههه همین خوبه...

      • حمیدو

        همین خوبه هههه همین خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج