جاباما
۱۱۷۲۵۴۴
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

پایان تجمع کشاورزان اصفهانی در بستر زاینده‌رود

کشاورزان اصفهانی خواهان اجرایی شدن مصوبات شورای عالی آب هستند و طی توافق با استانداری با صدور بیانیه‌ای پایان تجمع خود را در بستر خشک زاینده‌روداعلام کردند.

خبرگزاری تسنیم: کشاورزان اصفهانی خواهان اجرایی شدن مصوبات شورای عالی آب هستند و طی توافق با استانداری با صدور بیانیه‌ای پایان تجمع خود را در بستر خشک زاینده‌روداعلام کردند.

پایان تجمع کشاورزان اصفهانی در بستر زاینده‌رود

صنف کشاورزان با صدور بیانیه‌ای پایان تجمع خود را اعلام کردند در این بیانیه آمده: مردم غیرتمند و مهربان اصفهان، همانگونه که می‌دانید قریب 20 روز است کشاورزان شرق و غرب اصفهان به نشانه اعتراض به خشکی زاینده‌رود و تالاب گاوخونی و نگرانی از بابت فرونشست زمین و عدم اجرای قوانین و مصوبات مربوط به احیای زاینده‌رود با برپایی چادرهای اعتراضی نمادین در بستر خشک رودخانه متحصن شده‌اند و خواهران و برادران دلسوز اصفهانی نیز پا به پای کشاورزان در این ایام همراهی نموده و با حضور مسئولانه و شجاعانه صدها هزار نفری در روز جمعه، برگ زرینی در دفتر زاینده‌رود ثبت کردند.

1-مقرر شد آب زاینده‌رود و زمان بازگشایی و رهاسازی آب توسط نماینده صنف کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی پس از بررسی‌های میدانی و اجرای اقدامات مقدماتی برای رفع موانع مزاحم برای روان آبی تعیین گردد و در تاریخی که این گروه اعلام می‌نمایند با رعایت خط قرمز آب شرب رهاسازی گردد البته مردم شهر اصفهان بدانند که بابت جبران لطف و همراهی که با کشاورزان کردند ایشان نیز برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل برای شرب مردم شریف اصفهان از حق‌آبه‌های خودشان معادل حداقل 3 ماه نیاز شرب مردم را در سد زاینده‌رود نگه داشتند.

2-مقرر شد آن دسته از درخواست‌های 9 گانه که وظیفه و اختیار اجرای آن با دستگاه‌های داخل استانی می‌باشد از 3 آذر 1400 شروع شود و کمیته‌ای مرکب از صنف کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی و استانداری اجرای این مصوبات را مدیریت کرده و مشکلات احتمالی موجود را مرتفع کنند.

3-مقرر شد درخواست‌های 9 گانه کشاورزان که باید در سطح ملی و یا دیگر استان‌های حوزه زاینده‌رود اجرایی شود ظرف حداکثر 3 ماه توسط استاندار پیگیری شود.

در پایان به استحضار همه عزیزان می‌رساند که طبیعی است که اجرای درخواست‎های 9 گانه کشاورزان حداقل زمان خود را می‌طلبد و به همین سبب مسئولان درخواست مهلت 3 ماهه کردند و شورای میرآب‌ها و آب‌بران و صنف کشاورزی پس از مشورت‌های لازم این مهلت را دادند البته با این قید که چنانچه تعهدات لازم طی 3 ماه انجام نشد و گزارش پیشرفت آن هر 15 روز داده نشد شورای میرآب‌ها و آب‌بران اقدامات مطالبه‌گرانه خود را به همراهی جامعه شهری مجددا شروع خواهند کرد. بنابراین ضمن تشکر مجدد ما اقدام به برچیدن چادرها کرده و از همین امروز اقدامات خود را برای پیگیری اجرای مصوبات شروع خواهیم کرد.

ارادتمند مردم شورای میرآب‌ها و آب‌بران شرق و غرب اصفهان صنف کشاورزی اصفهان

صداوسیما: اجتماع کشاورزان اصفهان به پایان رسید

جماران هم به نقل از خبرگزاری صداوسیما با انتشار این ویدیو نوشت: در پی انتشار بیانیه صنف کشاورزان مبنی بر پایان اجتماع و تخلیه چادر‌ها، بامداد امروز برخی افراد چادر‌ها را آتش زدند که با ورود نیروی انتظامی تعدادی از آنان دستگیر شدند.

پایان تجمع کشاورزان اصفهانی در بستر زاینده‌رود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج