۱۱۷۳۱۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آنچلوتی: رویای هر مربی، داشتن امباپه و هالند است

سرمربی ایتالیایی رئال در نشست خبری امروز خود هدایت امباپه و ارلینگ هالند را رویایی عنوان کرد و گفت که ادن هازارد هنوز شرایط بازی ندارد.

ورزش سه: رئال مادرید فردا شب در برنابئو میزبان سویا تیم سوم جدول لالیگاست و برای حفظ صدرنشینی باید سه امتیاز را کسب کند. روحیه رئال پس از دو برد متوالی اخیر برابر گرانادا و شریف نیز بالاست و با تمام قوا به مصاف حریف اندلسی خواهد رفت.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« برابر تیمی خوب و سازمان یافته بازی داریم و باید بهترین نمایش مان را ارائه دهیم. سویا تیم بسیار باکیفیت با بازیکنان و کادرفنی خوب است. هدف سه امتیاز است و آماده ایم.»

کارلتو در مورد بمب های تابستانی رئال گفت:« آینده رئال روشن است و فقط در این مورد حرف زدم. ورزشگاه برنابئو سال بعد بازسازی اش تمام خواهد شد و با این تیم جوان و باکیفیت، دورنمای بسیار روشنی می بینم. در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت که امروز منتشر شد، مشخصا از هیچ بازیکنی به عنوان گزینه خرید فصل بعد نام نبردم.»

وضعیت مصدومان و ادن هازارد:« والورده در فهرست خواهد بود و آلابا هم امروز تمرین کرد ولی هنوز کمی مصدومیت دارد. فردا شرایط داوید برای بازی مشخص می شود. واضح است که نمی خواهم روی هیچ بازیکن مصدومی ریسک کنم. هازارد هم در تمرین بود ولی شرایط بدنی او هنوز مطلوب نیست و فردا بازی نخواهد کرد. من در ذهن هازارد نیستم و بر اساس ارزیابی های خودم تصمیم می گیرم. او بسیار باکیفیت است ولی در مورد مصدومیت ها بدشانس بوده است. ادن در تلاش است بتواند برای رئال بازیکن مفیدی باشد و معتقدم که خواستن توانستن است.

گرت بیل دویدن را شروع کرده و دنی سبایوس هم در روزهای آتی به تمرینات اضافه می شود.»

رئال تنها تیم اسپانیایی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان:« فکر می کنم ۴ تیم اسپانیایی دیگر نیز می توانند در روز پایانی صعود کنند. باید صبر کرد و معتقدم ما تنها اسپانیایی صعودکننده نخواهیم بود.»

هالند و امباپه در برنابئوی جدید:« (با خنده) فقط به این فکر می کنم که ای کاش خودم رئال را در این ورزشگاه هدایت کنم. هالند و امباپه بازیکنانی بزرگ و خوب هستند و رویای هر مربی ای کار با چنین بازیکنانی است.»

خستگی وینیسیوس:« در بازی با شریف وینی در سطح خودش نبود ولی علتش خستگی نیست. شرایط بازی به گونه ای بود که نتوانست مثل قبل بدرخشد. پست او بال چپ است و همان جا نیز ادامه خواهد داد.»

سیستم چرخشی:« قبل از هر بازی تیم را ارزیابی می کنم و دوست ندارم ترکیبی که جواب داده را تغییر دهم. اگر بازیکنی خسته نیست، بی جهت روی نیمکت نخواهد نشست. تا مارس و آوریل زمان زیادی باقی مانده است. هدفم همیشه صلاح تیم است و اینکه بهترین تیم، داخل زمین باشد. اگر بازیکنی در شرایط مطلوب نیست، بیرون می نشیند. بازیکنی که خسته نیست چرا باید نیمکت نشین شود؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج