جاباما
۱۱۷۳۱۱۴
۲ نظر
۵۰۳۳
۲ نظر
۵۰۳۳
پ

روایت هم‌بندی آرمان از صبح روز اعدام

هم بندی آرمان از آخرین لحظه‌های حضور آرمان در بند قبل از اعدام می‌گوید.

دیده‌بان ایران: غزاله و آرمان نام دو جوانی است که نامشان در یک پرونده جنایی شناخته شد. در پرونده غزاله و آرمان، پسر جوان متهم به قتل دختر مورد علاقه خود شد. در پرونده غزاله و آرمان متهم به قصاص محکوم شد و حکم صادر شده در پرونده غزاله و آرمان دو بار به تائید دیوانعالی کشور رسید. سلبریتی های زیادی در پرونده غزاله و آرمان پادرمیانی کردند.

آرمان عبدالعالی یکی از مددجوهای محبوب در میان زندانیان زندان رجایی شهر کرج بود. بعد از اینکه حکم قصاص آرمان اجرا شد، یکی از هم بندی های آرمان در مورد حال و هوای بند زندان بعد از اجرای حکم گفت:«دیشب در کنار آرمان نشسته بودم و داشتیم با هم آهنگ گوش می دادیم.

آرمان از قرنطینه برگشته بود و فکرش را هم نمی کردیم که حکم قصاص او این هفته اجرا شود. یکدفعه او را صدا زدند. آرمان خیلی شوکه شده بود. هیچ حرفی نزد. من و پوریا و خشایار به سرش دست کشیدیم و گفتیم توکل به خدا داشته باش. به او امیدواری دادیم که بخشیده خواهد شد.

تا ساعت 7 صبح بیدار بودیم و با نگرانی برای آرمان دعا می کردیم. اما وقتی اعلام کردند که حکم قصاص آرمان اجرا شد، حال و هوای ما به هم ریخت و صدای گریه بچه ها بلند شد.»

زندانیان برای آرمان مراسم ترحیم برگزار کردند. بعد از قصاص آرمان، زندانیان وسایل آرمان را جمع کردند و برای او سفره مشکی پهن کردند:« در اتاق آرمان سفره مشکی پهن کردیم و وسایل او را جمع کردیم و گوشه اتاق گذاشتیم. چند نفر از بچه ها برایش حلوا درست کردند و برای او سوگواری می کنیم.»

این متهم در ادامه گفت:«در بند ما همه قاتل هستند. من خودم متهم به قتل هستم و حکم قصاص من در مرحله استیذان است. امروز حکم قصاص آرمان اجرا شد و شاید فردا نوبت من باشد. تقدیر ما هر چه باشد همان می شود.

حتما برای آرمان اینطور مقدر شده بود که صبح امروز را نبیند. مطمئنم هر اتفاقی خدا برای ما رقم می زند بهترین اتفاق است. فقط امیدوارم خدا بعد از اجرای حکم ما به خانواده هایمان صبر دهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک قاتل چطور انتظار بیش از اندازه داره که بخشیده بشه .....چطور به راحتی حق زندگی را از دیگران سلب کرده ....البته گاهی در دعوا ناخواسته قتل صورت میگیره ...بعضی مواقع هم با نقشه قبلی

    • بدون نام

      هرگز غزاله دختر مورد علا قه او نبوده اگر علاقه او ظا هری نمی بود چنین اتفاقی نمی افتاد او یک سوئع استفاده گر خود خواه بوده وبس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج