۱۱۷۳۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمک ۷ میلیون دلاری دی کاپریو به حفاظت دریا

دی کاپریو در کنفرانسی که از سوی وزارت امور خارجه ایالات متحده برگزار شده بود، موضوع حفاظت دریایی را یکی از مهم ترین مسایل روز نامید و ۷ میلیون دلار به این امر کمک کرد.

خبرگزاری مهر: لئوناردو دی کاپریو در سخنرانی خود در کنفرانس وزارت خارجه اعلام کرد که مبلغ هفت میلیون دلار را به حفاظت دریایی اختصاص خواهد داد. در همین برنامه باراک اوباما نیز گفت که در حال اجرای برنامه‌های فدرالی برای جلوگیری از ماهیگیری غیرقانونی است و قصد دارد یک محدوده حفاظت بزرگ اقیانوسی در اقیانوس آرام جنوبی به وجود بیاورد.

مسئول برگزاری این کنفرانس در واشنگتن که «اقیانوس ما» نام داشت جان کری، وزیر امور خارجه بود. وی این کنفرانس را به عنوان مکان گفتگو برای جلب توجه بیشتر به نگهداری مناطق دست نخورده و تازه تر اقیانوس ها و همچنین حمایت از تعیین میزان ماهیگیری تجاری برپا کرده بود.

دی کاپریو اعلام کرد که بنیادش مبلغ هفت میلیون دلار به چند سازمان حفاظتی در ۲۴ ماه آینده اهدا خواهد کرد و گفت: من به عنوان یکی از شهروندان نگران این سیاره، برای این کار به پا می خیزم و فکر می کنم این یکی از مهم ترین مسایل زمان ماست. بنیاد من اخیرا اعلام کرده بود که سه میلیون دلار به سازمان اوشیانا برای پشتیبانی از برنامه هایشان در حمایت از کوسه‌ها، پستانداران دریایی و ساکنان کلیدی اقیانوس آرام شرقی اهدا می کند.

امروز، من اینجا هستم تا بتوانم حتی منابع بیشتری را به این هدف تقدیم کنم. این کار تنها عملی برای حفاظت از زندگی وحشی دریایی نیست، اگر امروز کاری برای نجات اقیانوس ها نکنیم، تنها کوسه ها و دلفین ها صدمه نخواهند دید بلکه این بچه ها و نوه هایمان هستند که ضرر می بینند.

کری که شخصا دی کاپریو را به جمعیت حاضر معرفی کرد، او را مثالی کامل از فردی نام آشنا و مشهور نامید که از شهرت خود برای پیشبرد هدفی مثبت استفاده می کند و هدفش فقط سرگرم کردن مردم نیست.

کری گفت: در مدتی که با او گذراندم بسیار بسیار از جدی بودن او نسبت به این هدف تحت تاثیر قرار گرفتم. او تنها نام خود را برای حمایت از چنین حرکتی وام نمی‌دهد، بلکه تحقیقات خود را نیز انجام می دهد. او مشکل را می شناسد. در جاهایی که می تواند چیزهای بیشتری درباره مشکل بفهمد وقت می گذراند و می داند که چطور می تواند تاثیرگذار و مجاب کننده رفتار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج