جاباما
۱۱۷۳۶۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رجزخوانی عابدزاده؛ من و خدام، شما همه!

سنگربان ملی‌پوش تیم فوتبال پونفرادینا اسپانیا شب گذشته توانست با بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش نقش مهمی در برتری تیمش مقابل ایبیزا ایفا کند.

ورزش سه: " من و خدا، شما و همه " آخرین جمله‌ای که می‌توانست پایانی باشد برای یک‌شب سخت در دهستان ایبیزا یکی از جزایر زیبای دریای مدیترانه.

شب گذشته در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم اسپانیا موسوم به آدلانته، تیم فوتبال پونفرادینا در خانه ایبیزیا به میدان رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت و تا رده سوم در جدول رده‌بندی صعود کرد. آن‌ها در شرایطی در این دیدار توسط "نارانخو" در دقیقه ۳۳ از روی نقطه پنالتی به گل به برتری رسیدند که هر نتیجه‌ای جز برد منجر به سقوط این تیم تا رده پنجم می‌شد و از همین رو این پیروزی برای امیر ویارانش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.در حال حاضر آن‌ها با "تنریف" تیم دوم جدول تنها یک امتیاز و از "آلمریا" صدرنشین ۹ امتیاز فاصله دارند که این جایگاه برای شاگردان "بولو" تا به اینجا فراتر از انتظار بوده است.

رجزخوانی عابدزاده؛ من و خدام، شما همه!

امیر عابدزاده در این دیدار توانست با ثبت یک کلین شیت به‌موقع نقش ویژه‌ای در کسب این برد باارزش ایفا کند.سنگربان ملی‌پوش ایرانی در این دیدار طبق آمار منتشرشده در سایت رسمی این رقابت‌ها در دو نوبت توانست مانع از به گل رسیدن بازیکنان ایبیزا شود تا در پایان نمره قابل‌قبول 7.5 را کسب کند.

امیر که در بازی قبلی مقابل "اسپورتینگ گیخون" نتوانست نمایش دلخواهش را ارائه دهد سخت به دنبال درخشش در این دیدار بود که در پایان به این مهم دست پیدا کرد.او که از ثبت این پیروزی خارج از خانه بسیار خوشحال بود، با انتشار عکسی در صفحه شخصی اینستاگرام خود، دستانش را به علامت شکر گذاری رو به آسمان برده است و در توضیح آن تنها به نوشتن این جمله بسنده کرده است " من و خدام، شما و همه ". جمله‌ای که نمی‌تواند بی‌ارتباط با شرایط حال حاضرش در تیم ملی ایران باشد.

رجزخوانی عابدزاده؛ من و خدام، شما همه!

رجزخوانی عابدزاده؛ من و خدام، شما همه!

ازجمله افرادی که زیر پست امیر عابدزاده واکنش نشان دادند می‌توان به سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی دو هم‌بازی او در تیم ملی و همچنین رضا خانزاده، میلاد کمندانی اشاره کرد که هرکدام به‌نوعی بابت این پیروزی و بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش به او تبریک گفتند.

گفتنی است این هفتمین کلین شیت امیر عابدزاده در 15 دیداری است که او در چارچوب دروازه "پونفرادینا" قرار گرفته است که در بین گلرهای حال حاضر در لیگ دو اسپانیا در جایگاه 5 قرار دارد. در این جدول "آندرس فرناندز" دروازه بان "اوئسکا" با 9 کلین شیت از 18 مسابقه در جایگاه نخست قرار گرفته ، البته امیر تعدادی از بازیهای پونفرادینا در لیگ را به واسطه همراهی تیم ملی از دست داده و الا می‌توانست صدرنشین این جدول باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج