۱۱۷۴۴۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آیا دربی هم با تاخیر برگزار می‌شود؟

روز دوشنبه بازی دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسليمان در ورزشگاه آزادی با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

روزنامه اعتماد: روز دوشنبه بازی دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسليمان در ورزشگاه آزادی با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. دلیل تاخیر دعوای مالی بین سازمان لیگ، شرکت توسعه و تجهیز و باشگاه پرسپولیس بود. شرکت توسعه و تجهیز اجازه ورود عوامل تبلیغاتی سازمان لیگ را نداد و مسوولان سازمان لیگ هم اجازه شروع بازی را صادر نکردند. در حالی که سه روز از این اتفاق می‌گذرد و بحث‌های زیادی شکل گرفته هنوز مشخص نشده مقصر این اتفاق نادر در فوتبال باشگاهی ایران کدام نهاد بوده است. شرکت توسعه و تجهیز سازمان لیگ را مقصر می‌داند و سازمان لیگ شرکت توسعه و تجهیز را. پای وزارت ورزش و باشگاه استقلال که در ابتدای فصل خواستار اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه‌ها شده هم به درگیری کشیده شده است.

روز شنبه دربی پایتخت قرار است برگزار شود و با توجه به فضایی که وجود دارداحتمال می‌رود دوباره انجام بازی با مشکلاتی مواجه شود. روز گذشته باشگاه استقلال در نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست کرده تبلبغات محیطی بازی دربی به این باشگاه واگذار شود. استقلال در این بازی میزبان است و می‌خواهد از حداکثر درآمدزایی بهره ببرد. مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در این نامه یادآور شده است که پیرو توافقات انجام شده در محل وزارت ورزش بار دیگر آمادگی باشگاه استقلال جهت ارائه صد درصد تضامین از ناحیه کارگزار را اعلام کرده و خواستار ارسال فرمت قرارداد فی‌مابین در اسرع وقت توسط سازمان لیگ شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان نامه تأکید کرده است در صورت اعلام شماره حساب از سوی سازمان لیگ، باشگاه استقلال آماده واریز سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی مسابقه با نساجی و دربی تهران خواهد بود. از طرفی شنیده شده باشگاه استقلال به شرکت توسعه و تجهیز هم نامه زده و اعلام کرده تابلوهای تبلیغاتی LED کنار زمین جمع شود تا کارگزار استقلال تابلوهای خودش را در ورزشگاه مستقر کند. در این نامه آمده اسپانسر استقلال می خواهد خودش تابلوهای تبلیغاتی‌اش را نصب کند و اجازه نمی دهد این تیم حق میزبانی خود را از دست بدهد. علاوه بر این باشگاه استقلال در یک نامه دیگر اعلام کرده با توجه به میزبانی قصد دارد کنفرانس خبری پیش از بازی را نیز خودش برگزار کند. در این نامه آمده است طبق بند ۱ و ۲ ماده ۳۱ آیین‌نامه برگزاری مسابقات، نشست خبری پیش از دربی تهران طبق برنامه‌ای که پس از هماهنگی با هیات فوتبال استان تهران و باشگاه پرسپولیس اعلام می‌شود، به میزبانی باشگاه استقلال برگزار خواهد شد.

در چنین شرایطی و با توجه به شمشیری که استقلال برای سازمان لیگ از رو بسته احتمال اینکه بین طرفین در روز بازی درگیری به وجود بیاید وجود دارد. روز دوشنبه که بازی پرسپولیس و نفت مسجدسليمان به مشکل خورد گفته شد با پا در میانی وزیر ورزش و جوانان مساله ختم به خیر شده است. انتظار می‌رفت در این چند روز قبل از بازی جلسه‌ای میان وزارت ورزش، سازمان لیگ و شرکت توسعه و تجهیز برگزار شود تا دغدغه‌ای برای هواداران وجود نداشته باشد. اتفاقی که رخ نداد و حال باید دید روز شنبه چه اتفاقی در ورزشگاه آزادی رخ خواهد داد.

دربی تهران با همه حاشیه‌هایی که لیگ ایران دارد، با همه ضعف‌های فنی که در جریان بازی دیده می‌شود و با همه مشکلاتی که دو تیم با آن دست به گریبان هستند همچنان گل سرسبد فوتبال باشگاهی ایران به حساب می‌آید و در رسانه‌های خارجی نیز بازتاب پیدا می‌کند. بدون شک اگر سر چسباندن چند تا بنر تبلیغاتی و روشن و خاموش کردن تابلوهای LED بازی با تاخیر مواجه شود این بازتاب گسترده‌تر هم خواهد شد و اندک آبروی فوتبال باشگاهی ایران از بین می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج