جاباما
۱۱۷۴۷۶۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کمبود شدید سرم مار و عقرب‌گزیدگی

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هشدار بابت احتمال کمبود سرم های ضدعقرب و ضدمار، موضوع بسیار جدی است که باید بیش از این مورد توجه سیاستگذاران حوزه بهداشت و درمان قرار گیرد.

فارس نوشت: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هشدار بابت احتمال کمبود سرم های ضدعقرب و ضدمار، موضوع بسیار جدی است که باید بیش از این مورد توجه سیاستگذاران حوزه بهداشت و درمان قرار گیرد.

به دنبال هشدار رئیس گروه مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت، درخصوص احتمال کمبود سرم های ضد عقرب و مار در سال آینده، حسینعلی شهریاری، ریس کمیسیون بهداشت مجلس خواستار شفاف سازی موسسه سرم سازی رازی در این رابطه شد.

شهریاری گفت: هشدار بابت احتمال کمبود سرم های ضدعقرب و ضدمار، موضوع بسیار جدی است که باید بیش از این مورد توجه سیاستگذاران حوزه بهداشت و درمان قرار گیرد.

وی ادامه داد: ممکن است ریشه این موضوع به عدم تامین منابع مالی باز گردد ولی به هرحال باید سرم سازی رازی در این خصوص به صورت شفاف و روشن توضیح دهد که تاکنون چه میزان تولید کرده و دلیل کسری ها چیست؟

گفتنی است چند پبش امیری، رئیس گروه بیماری های قابل انتقال نیان انسان و حیوان وزارت بهداشت از سازمان غذدوددرو خواسته بود نسبت به تداوم تامین سرم های ضد عقرب و ضد مار اهتمام ویژه ای درنظر بگیرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج