اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۴۹۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اسب استقلالی‌ها دوباره زین می‌شود؟

دوئل یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی در شهرآورد پایتخت می‌تواند یک‌بازی سرنوشت‌ساز برای دو تیم باشد و نتیجه مچ‌اندازی این دو رقیب، به حرکت آن‌ها در مسیر قهرمانی کمک زیادی خواهد کرد.

خبرآنلاین: آبی‌ها در ابتدای فصل شروعی طوفانی داشتند و سه برد کسب کردند تا نشان دهند اسب خود را برای قهرمانی زین کرده‌اند، اما در ادامه با ۴ تساوی پیاپی و از دست دادن هشت امتیاز، در سراشیبی قرار گرفتند و حالا دربی پایتخت می‌تواند یک نقطه شروع برای درخشش دوباره آن‌ها باشد. شاگردان مجیدی اگر چه از ۵ بازی گذشته خود ۴ تساوی کسب کرده‌اند اما در کنار گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک، تنها تیم بدون شکست در لیگ هستند و همین نکته می‌تواند در این بازی به آن‌ها انگیزه دهد.

مجیدی در این فصل در ۶ بازی با دفاع سه نفره به میدان رفت و عملکرد نسبتا مناسبی در بازی‌سازی و خلق موقعیت داشت و در بازی آخر منتهی به دربی، تیمش را با ۴ دفاع روانه میدان کرد تا رقیب را در آنالیز ترکیب خود دچار دردسر کند؛ اما هرچقدر استقلالی‌ها توانسته اند در خلق موقعیت خوب عمل کنند و امید گل ۱۰ را ثبت کنند، در عبور دادن توپ‌ها از خط دروازه رقبا ناکام عمل کرده‌اند و تنها ۶ گل در ۷ هفته به ثمر رسانده‌اند تا مهاجمان پر تعداد مجیدی عملا به پاشنه آشیل تیمش تبدیل شوند. مجیدی که در پادگانش مهاجمان پرتعدادی مانند رمضانی، قاسمی نژاد، مطهری، ژستد و یامگا را دارد در این فصل نتوانسته گره کور گلزنی تیمش را حل کند و باید دید در دربی می‌تواند این مشکل تیمش را رفع کند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج