۱۱۷۵۲۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

‌علی‌نژاد: واگذاری تبلیغات محیطی بحث جدیدی بود

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با واگذاری تبلیغات محیطی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فرصت خوبی ایجاد می‌شود تا فوتبال درآمدزایی بیشتری داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با واگذاری تبلیغات محیطی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فرصت خوبی ایجاد می‌شود تا فوتبال درآمدزایی بیشتری داشته باشد.
مهدی علی‌نژاد در حاشیه مراسم تجلیل از مهین فرهادی‌زاد در مجمع خبرنگاران در مورد واگذاری تبلیغات محیطی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، بیان کرد: مطالبه جدیدی را باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح کردند و آن هم اینکه تبلیغات محیطی را خودشان انجام دهند و سهم سازمان لیگ را بدهند. حرف جدیدی بود و نیاز به ارزیابی و کارشناسی داشت تا نقاط ضعف و قوت آن بررسی شود. جلسات متعددی را با مدیران عامل دو باشگاه برگزار شد و توافق با استقلال انجام شد و کارگزار باشگاه استقلال با سازمان لیگ قرار داد بست اما هنوز با پرسپولیس توافق نشده است. تضامینی که سازمان لیگ می‌خواست هم تهیه شد. فکر می‌کنم فرصت خوبی ایجاد می‌شود تا درآمد بیشتری برای فوتبال ایجاد شود.
علی‌نژاد در مورد انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: بالاخره تصمیمی است که باید مجمع نسبت به ترمیم هیات مدیره و انتخاب مدیرعامل بگیرد.
او در پاسخ به این پرسش که تایید صلاحیت کاندیدهای انتخابات فدراسیون‌ها آمده است یا خیر، تاکید کرد: تایید صلاحیت کاندیدها کامل نیامده است. برای اینکه شرایط یکسانی برای کاندیدها باشد، فعلا چیزی عنوان نکردیم تا شرایط تبلیغاتی برای همه یکسان باشد. زمانی که تایید صلاحیت‌ها کامل بیاید، اسامی را اعلام می‌کنیم.
علی‌نژاد در مورد اینکه برخی از روسای فدراسیون‌ها که انتخابات فدراسیون‌هایشان را در پیش دارند و امکان ثبت نام در انتخابات کمیته ملی المپیک را ندارند، خواستار تعویق چند هفته‌ای انتخابات کمیته ملی المپیک شده‌اند، گفت: این درخواست باید به هیات اجرایی برسد و هیات اجرایی تصمیم بگیرد. ما مخالفتی نداریم و هیات اجرایی هر تصمیم بگیرد ما حمایت می کنیم.
او در مورد تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون ژیمناستیک نیز تصریح کرد: در ژیمناستیک اتفاقاتی افتاد و برخی افراد که البته برای ما نا آشنا نیستند و موضوعاتی را به مراجع بین المللی انتقال دادند و حساسیت کار بالا رفت. با هماهنگی کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع که رکن اساسی هستند، ان‌شاءالله تصمیم گیری می‌کنیم. نامه‌هایی از برخی اعضا دریافت کردم که مجمع فوق العاده برگزار شود. منتظر هستیم براساس ارزیابی از این درخواست‌ها اقدامات بعدی انجام دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج