جاباما
۱۱۷۵۸۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فقط دربی نه، کیفیت کل لیگ پایین است

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت، نداشتن کیفیت تنها مختص دربی نیست و کل بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران بی‌کیفیت شده است.

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت، نداشتن کیفیت تنها مختص دربی نیست و کل بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران بی‌کیفیت شده است.

سهراب انتظاری درباره تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۷ اظهار داشت: این همان چیزی بود که برای خود من قابل پیش‌بینی بود و تصور می‌کردم که هر دو تیم به خاطر حساسیت‌های بازی، ترسو و محتاط عمل کنند. من در دربی حضور داشته‌ام و می‌دانم یکسری چیزها در این بازی کاملاً طبیعی است. متأسفانه خیلی بازی کسل‌کننده و سردی بود و از دید خودم هیچ بار فنی نداشت. من فکر می‌کنم این نشأت گرفته از ترس هر دو مربی از شکست بود. مساوی برای هر دو تیم راضی‌کننده بود و به این هم قانع شدند.
وی در مورد اعتراضات متوالی نیمکت دو تیم به داوری تصریح کرد: با توجه به فشاری که در دربی روی تیم‌ها وجود دارد، دعوا و درگیری یک چیز پیش پا افتاده است. هیچ مربی دوست ندارد این بازی را ببازد، چون مربی که در دربی برنده می‌شود لااقل تا نیم‌فصل فشار از روی دوشش برداشته می‌شود. مربی تیم بازنده اما کار سختی دارد. استرس و فشار باعث می‌شود دربی کمی به حاشیه و درگیری کشیده شود. البته که هر تیمی باید احترام داوری را حفظ کند. من من فکر کنم باید قانونی تصویب شود که هیچکس اجازه نداشته باشد به داور بی‌احترامی کند. حتی اگر داور اشتباه هم کرد، بازیکن و مربی نباید جایگاه داور را زیر سؤال ببرند و او باید به مرجع بالاتر از خودش در مورد اشتباهاتی که داشته است، توضیح دهد. امروز می‌بینیم از تدارکات تا سران باشگاه‌ها همه در مورد داوری صحبت کرده و بی‌احترامی می‌کنند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه استقلالی‌ها معتقدند پنالتی آنها در دربی گرفته نشده است، خاطرنشان کرد: حتی اگر حق با آنها باشد، اشتباه جزو لاینفک قضاوت است. من که کارشناس داوری نیستم، اما در فضای مجازی می‌بینم یکسری می‌گویند پنالتی بود و یکسری می‌گویند نبود. تنها کاری که می‌‌شود انجام داد، احترام به داور است. مگر در بازی قبلی توپ مهدی عبدی نیم متر از خط دروازه نگذشت، اما داور اعلام گل نکرد؟ آنهم اشتباه بود و تمام شد و رفت. وقتی با اعتراض و بی‌احترامی نتیجه برنمی‌‌گردد، چرا اینقدر روی داور فشار وارد می‌شود؟ بچه ۱۰ ساله هم وقتی دربی را دید، اعتقادش این بود که بار فنی نداشت، حالا روی اینکه پنالتی بود یا نبود، زوم بکنید، چیزی عوض نمی‌شود. باید به هوادار فوتبال احترام گذاشت و کیفیت را بالا برد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه نه تنها سرخابی‌ها، بلکه کیفیت لیگ فوتبال ایران به شدت اُفت کرده است، گفت: این روزها صحبت بر سر این است که دربی سرد و کسل‌کننده‌ای را شاهد بودیم. همه درست می‌گویند، اما آیا این بی‌کیفیتی فقط مختص دربی بود؟ باقی بازی‌ها کیفیت دارند؟ شما هفت بازی قبلی پرسپولیس و استقلال را هم ببینید، بازی‌های‌شان کیفیت لازم را نداشت. این به همه فوتبال ایران برمی‌گردد. من به دید خودم می‌گویم که اگر لژیونرها را از فوتبال‌مان بگیریم، چیزی نداریم و این واقعاً باعث تأسف است. فوتبال داخلی ما کیفیتش را از دست داده است.
انتظاری در پایان یادآور شد: من درباره پرسپولیس صحبت می‌کنم. برانکو «پِی» خوبی برای این تیم چید که با همان پایه و شاکله، پرسپولیس پنج سال قهرمان ایران شد. حالا خیلی از بازیکنان آن تیم از پرسپولیس جدا شده‌اند و آن شاکله از بین رفته است. با این اوصاف وقت آن است که یحیی گل‌محمدی خودش را نشان دهد. بازیکنان جدید هم به انتخاب او به تیم آمده‌اند و سرمربی تیم باید سطح فنی را بالا ببرد. تماشاگران که پنج سال شاهد قهرمانی پرسپولیس و عملکرد خوبش در لیگ بوده‌اند، از این کیفیت ناراضی هستند. پرسپولیس سال‌های قبل خیلی زیبا بازی می‌کردیم. یحیی باید به لحاظ فنی روی تیم بازنگری کند تا در ادامه پرسپولیس روند بهتری در مسابقات داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج