جاباما
۱۱۷۵۸۴۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تیم مجیدی مشکل گلزنی دارد

پیشکسوت استقلال گفت: هنوز هیچ اتفاقی برای استقلال نیفتاده که کسی بخواهد بابت آن نگران باشد، چون با یک برد میتوان دوباره همه مشکلات را پشت سر گذاشت.

خبرورزشی: پیشکسوت استقلال گفت: هنوز هیچ اتفاقی برای استقلال نیفتاده که کسی بخواهد بابت آن نگران باشد چون با یک برد میتوان دوباره همه مشکلات را پشت سر گذاشت.

کسب ۵ تساوی متوالی در دیدارهای اخیر تیم استقلال باعث شده تا موج انتقادات نسبت به روند حرکتی این تیم از سوی هواداران و برخی پیشکسوتان شدت بگیرد. بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرورزشی، درباره شرایط فعلی استقلال پس از دربی، بازی پیش رو مقابل پیکان و خط حمله این تیم حرف زد:
انتقادات بابت نتایج اخیر استقلال زیاد شده است. نظر شما چیست؟
ما در حال حاضر با صدر جدول تنها دو امتیاز اختلاف داریم. این در شرایطی است که سایر رقبای استقلال هم ظرف هفته های اخیر امتیاز از دست داده اند که این می‌تواند تا حد زیادی باعث امیدواری باشد. بنابراین هواداران استقلال نباید ناامید باشند.
اما خیلی‌ها نسبت به آینده نگرانند؟
استقلال با دو یا سه برد متوالی می‌تواند دوباره به صدر جدول برگردد و از این نظر شرایطش اصلا بد نیست. با احتساب اینکه دربی به لحاظ زیبایی مسابقه جذابی نبود ولی به هر حال استقلال توانست یک امتیاز از این بازی حساس بگیرد و حالا با امید به آینده وارد بازی باپیکان شود.
مصاف با پیکان را چطور پیش بینی می‌کنید؟
پیکان یک تیم چغر، گردن‌کلفت و دونده است ولی استقلال با شکست پیکان می‌تواند این پنج مساوی گذشته را نزد هواداران تلطیف کند و مسیرش برای ادامه راه را هموارتر ببیند. گاهی اوقات استقلال ۲ تا ۳ هفته برای صدر جدولی ها بازی می‌کند یعنی امتیاز نمی‌گیرد و گاهی هم آنها برای استقلال نتیجه نمی‌گیرند. این طبیعت فوتبال است و امیدوارم از این هفته شرایط به سود استقلال تغییر پیدا کند.
چه توصیه ای به کادر و فنی استقلال دارید؟
باید بروند قرص و محکم کار کنند. آسمان که به زمین نیامده است اختلاف با تیم اول جدول، کمتر از یک برد سه امتیازی است. کادرفنی باید نقاط قوت شان را تقویت کنند و نقاط ضعف را از بین ببرند. متاسفانه ما الان روی ضربات آخر مشکل داریم. تیمی‌که ۷ موقعیت بالای ۹۵ درصد مقابل صنعت نفت ایجاد می‌کند ولی فقط یک گل می‌زند یعنی مشکل گلزنی دارد. فرهاد باید در تمریناتش با مهاجمان تمرین گل آسانی بکند. باید شخصا بایستد و زمان بگذارد و با ژستد و بقیه تمرین کند. باید وقت بگذارد.
قبول دارید بدشانسی استقلال را رها نمی‌کند؟
به هر حال وقتی یک تیم را در ابتدای فصل می‌بندند همیشه ۲۵ تا ۳۰ درصد را برای بدشانسی ها کنار می‌گذارند. گاهی ممکن است این بدشانسی ها به خاطر اشتباهات داوری باشد که نمونه اش در دیدار دربی بود و داور پنالتی استقلال را ندید و گاهی هم آمادگی دروازه بان حریف. ولی این نیست که به طور کلی شانس یک تیم از بین برود. هر چه بیشتر تمرین کنید شانس تان را بیشتر می‌کنید. فوتبال بازی است که باید در آن گل زده شود. انشاالله از این هفته مقابل پیکان این بدشانسی ها تمام می‌شود و دوباره روند پیروزی ها شروع خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج